G: Montako tsunamihautaa olet bongannut?
Itse olen nähnyt kaksi hautaa. Molemmissa oli vanhemmat ja yksi lapsi.
Kommentit (10)
Tsunami oli kuitenkin tapaus, joka herätti keskustelua ja nuo tsunamihaudat ovat oikein " nähtävyyksiä" hautausmailla. Kyllä siinä ihmiset pysähtyy useammin kuin muiden hautojen kohdalla.
Oletko sinä 3 sitä mieltä, että sana tsunami pitäisi kokonaan kieltää suomen kielestä?
Kyse ei nyt ollut siitä, vaan bongailusta ja tälläisten galluppien tekemisestä.
T: 3
Eihän tässä käsketty mitään nimiä luettelemaan vaan ihan kysyttiin, että onko niitä hautoja näkynyt. Kyllä minuakin aina sykähdyttää jos näkee haudan jossa monta saman perheen jäsentä.
ja ainakin itsellä jäi noita nimiä jonkun verran mieleen kadonneiden listalta + lehtijutuista.
ei muutenkaan varmaan kivat joulut tulossa.
että a) luki tsunamilistoja niin tarkkaan, että muistaa uhrien/kadoksissa olevien nimiä ja b) " bongailee" uhrien hautoja. Tässä vaiheessa on mielestäni täysin perusteltua sanoa tällaiselle ihmiselle, että HANKI OMA ELÄMÄ!
Pitäisikö hautaus maalla kävellä silmät kiinni ettei varmaan näe kenenkään muun kuin omien sukulaistan hautoja?
Minulla on hyvä nimimuisti, lehdissä on ollut lukuisia juttuja tsunamin uhreista. Monista perheistä on ollut kuvia ja läheiset kertomassa ym.
Tälläinen gallup on kuitenkin ihan hanurista
Itselläni meni siellä hyvä ystävä, miehensä ja kahden lapsensa kanssa. Ei varmaan haluaisi olla tuollaisen ääliön bongailun kohteena. Mauttominta on vielä se, että laitat tänne tuollaisen gallupin.