Minkä merkkisiä farkkuja te käytätte?
Kommentit (36)
Only
Lewis
joskus oli ihanat Freesoulin farkut,saakohan niitä vielä Suomesta?
Stockka ja JC myy näitä, mutta käyn päivittämässä farkkuvalikoimani Tukholmassa (laajempi valikoiman).
Ennen käytin Espritiä, mutta ihoa ärsyyntyy näistä nykyään. Saman syyn takia pannassa ovat myös Crockers, Pepe Jeans, Levis ja Lee.
jokos Espritin omasta myymälstä tai Stockalta, joskus olen tilannut Espritin verkkokaupast ja jopa Ellokselta, jossa hyvä Esprit-valikoima.
Uusin huippulöytöni oli ihanasti istuvat, laadukkaat MAC-farkut Kekäleestä.
mutta nyt tuntuu että nää kaikki on jotenkin "lököjä". Mistähän sitä lähtis metsästämään uusia..
Käytän Silver-merkkisiä farkkuja. Valitettavasti niitä ei saa Suomesta. Kanadasta ostan yleensä omani tai tilaan netistä samaa mallia kuin mistä on kokemusta.
Gerry Weber -merkkisiä. Olen pitkä ja kokoa 46, se pitempi lahje sopii mulle just. Pukumiehestä, Modasta ja Stockkalta olen ainakin löytänyt.
Tai ehkä entinen...
Olen tähän asti löytänyt aina farkut ko merkiltä, mutta nyt on tapahtunut jotain eikä tahdo enää löytyä. (Olen ollut koko ajan samoissa mitoissa eli lihomisesta ei ole kyse)...
Epätoivoinen olen, kun en jaksaisi lähteä metsästämään farkkuja...
en ole täysin tyytyväinen, tuppaavat olemaan löysiä vyötäröltä. Ja jos otan riittävän napakat vyötäröltä, mun reiteni ei mahdu housuihin enää ollenkaan. Sama ongelma tuntuu olevan monella muullakin merkillä mitä olen kokeillut.
Mä en vaan ole jaksanut lähteä etsimään sitä täydellistä, tuntuu olevan niin työlästä.
h&m, guess, gina tricot, zara
esprit on tätimalli mulla
Vilan farkut (ja muutkin housut) on ainoat jotka sopivat minulle.
Kaikki muut lököttää omituisesti aina jostakin.
lahkella kapea malli, diesel & vero moda sopii
Ei ole pakko ottaa sitä perus-bootcutia.
h&m, guess, gina tricot, zara
esprit on tätimalli mulla
Just huomasin, että mulla ei ole yksiäkään farkkuja muilta merkeiltä (paitsi aikanaan mammafarkut). Tosi helppoa, kun ei välttämättä tarvii edes sovittaa, kun koon perusteella voi ostaa.
Suomessa törkeen kalliita, jenkeistä outletista saa edullisesti