Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko EMUt ja UGGit hinbtansa väärtit? Lämpimät kengät hakusessa talveksi ja...

Vierailija
26.09.2011 |

kun olen ainainen vilukissa, niin olisi kiva saada lämpimät ja pehmeät kengät. Viis siitä onko esim. UGGit so last season. Mutta ennemminkin kyssäri on se että kannattaako m niistä maksaa se 100-200 euroa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lämpimät mutta Uggillahan on talvikenkämalleja vaikka kuinka, ei vain se klassinen "tohvelimalli". Mulla on kolmet Uggin talvikengät, niissä on kaikissa lampaanvillasisus ja ovat lämpöiset.

Vierailija
2/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena, tilasin Brandos.fi, en muista niiden merkkiä mutta 50e maksoivat ja melko lämpivät olivat. Loskakelillä tietty eivät olleet parhaimmat. Niistä innostuneena tilasin juuri ihan aidot EMUt ja en tietenkään voi vielä tietää kuinka lämpimät ovat mutta tuntuvat jalassa ihanilta!! Ja varmasti ovat lämpimämmät kuin nuo viime talven feikit sillä Emuissa on aitoa lampaan villaa ja nahkaa ovat niin pehmoiset että. Odotan innolla ilmojen kylmenemistä. Ja minua ei kyllä kiinnosta vaikkeivat olisi enää muodissa, pääasia että itse tykkää :) Maksoin niistä 179e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Uggeissa ja Emuissa mitään eroa? Vai samanlaiset kengät mutta eri valmistajan...?

AP

Vierailija
4/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta sitten. Vieläkin ovat pitokunnossa ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ostin itseasiassa mustat nahkaiset UGGit myös, koska tykkään niistä niin paljon. UGGit on klassikot, jotka eivät mee pois muodista.

Vierailija
5/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.natureshop.co.uk/" alt="http://www.natureshop.co.uk/">http://www.natureshop.co.uk/</a&gt; jotka näyttävät olevan samanlaisia kuin uggit ja emut. Onko näistä kenelläkään kokemusta?

ja ihan siis aidot Emut. En tiedä mitä kenkiä nykyään myyvät, mutta ainakin siis aiemmin heillä oli aitoja Emuja. Tuolloin oli vielä kohtuuedullisiakin ja lähetys tuli Uudesta Seelannista. (Edullisuus johtui tuolloin siitä, että kun tulivat Uudesta Seelannista, eivät maksaneet tulli- ym. maksuja ja lupasivat, että jos lähetys jää tullissa kiinni, hyvittävät asiakkaan maksettavaksi tuleva tullimaksut. Mulle tietysti kävi näin, ja olin positiivisesti yllättynyt, kun he mitään mukisematta suorittivat mulle hyvityksen sentilleen oikein meilattuani heille kuvan tullimaksukuitistani).

Olen ollut Emuihini tosi tyytyväinen. Ovat lämpimät ja helpot talvipakkasilla. Rumathan ne on, mutta siihenkin on jotenkin jo tottunut. Ja Emut eivät ainakaan ole kauhean liukkaat mun mielestäni. Sohjosäällä en käytä (kuten en muitakaan mokkakenkiä), suolasta jää niin rumat jäljet, ja tokihan ne silloin kastuvatkin läpi.

Vierailija
6/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin mun perusemut on tosi lämpimät, enkä ole huomannut mitään erityistä liukkautta. Ulkonäkö vähän kärsinyt kyllä, kun olen kävellyt liian märässä:(

Vierailija
7/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämmin karva myös kenkien sisäpohjissa. Voisin nukkuakin ne jalassa. Emuista en tiedä, mutta tuskin suurta eroa.

Vierailija
8/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi ikinä uskonut sanovani näin :D

Vierailija
9/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut UGGit jo monena talvena, ja täksikin talveksi aion taas ostaa. Pitävät kosteutta ainakin ihan eri tavalla kuin feikit ja ovat ihanan lämpöiset. Ne voi vetäistä vaikka paljaaseen jalkaan ilman sukkaa, sillä villahan lämmittää parhaiten suoraan iholle (paremmin kuin puuvilla sukan läpi).

Ainoa miinus UGGeissa on, että ovat välillä aikas liukkaat. Mutta siitä huolimatta ovat mun talvikengät nro 1. Emuista ei mitään kokemusta.

Vierailija
11/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut Uggsit käytössä jo varmaan viisi vuotta (ei tosin tota perustyyliä vaan harvinaisempi malli, jota en äkkiseltään löydä noilta sivuilta, mutta jotka muistuttaa vähän tota Whitleyä, tosin kärjessä ei ole mokkaa vaan tavallista nahkaa, mikä toki kestää kulutusta paremmin). Kengät on pysyneet todella hyväkuntoisina ja maksaneet itsensä takaisin. Tosin mun vertailukohta onkin tavallisesti ostamani halpiskengät, joista korot irtoilee ja kärjet aukee. :-P

Vierailija
12/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa onko nuo yllämainitut uggit

voiko pikkupojalle tilata

Vierailija
14/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitojen myyjä! Sivustolla ei ole edes mitään osoitetietoja ja meilikin on hotmail-osoite. Feikkisivustoja on paljon!

kertokaa onko nuo yllämainitut uggit voiko pikkupojalle tilata

Vierailija
16/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muitakin kuin Ugg Australia -merkkiset. Ugg on yleisnimitys näille australialaisilla, lampaannahasta tehdyille kengille. Itse asiassa Ugg Australia on jenkkiläinen merkki jonka kengät tehdään Kiinassa joten niissä sinänsä ei ole kovinkaan paljon "aitoa". Suoraan Ausseista voi tilata ihan aitoja aussilaisia nahkasaappaita mitkä maksavat puolet Ugg Australia -kenkien hinnasta eivätkä ne ole mitään piraatteja. Tekonahkaisia ei kannata ostaa.

Vierailija
17/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Uggeissa ja Emuissa mitään eroa? Vai samanlaiset kengät mutta eri valmistajan...?

AP

nätimmät kuin perus Uggit, pohjassa oli jotain eroa ja ilmeisesti Emujen pohja ei ole liukas kuten Uggien..saatan olla väärässäkin. Itse tilasin aidot www.spartoo.fi ja ne toimitettiin kotiovelle UPS lähetti siis toi ne ja tasan viikko meni, ne toimitetaan Ranskasta. Hyvä ja nopea palvelu siis.

-Se joka osti Emut

Vierailija
18/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sonoisin, että Emut ovat hintansa väärttit ja Uggeissa samasta kamasta merkkilisä. Lisäksi Uggit ovat todellakin liukkaammat kuin Emut.

Vierailija
19/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aion ostaa itsellenikin.

Ja kiitos tuosta Spartoo-vinkistä.

Vierailija
20/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sonoisin, että Emut ovat hintansa väärttit ja Uggeissa samasta kamasta merkkilisä. Lisäksi Uggit ovat todellakin liukkaammat kuin Emut.

Kun sulla on kokemusta niistä, niin voitko kertoa millaisella ilmalla laitat ne jalkaasi? Nyt jo olen nähnyt monilla ainakin feikkjä jalassa, eivätkö ne tosiaan ole kuumat jos ei pakkastakaan ole?

t. Emujen onnellinen omistaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi