Mitä monien rakastamaa elokuvaa tai sarjaa INHOAT?
Itse en voi sietää Tuulen viemää-elokuvaa (enkä myöskään kirjaa).
Kommentit (51)
toinen on Salatut Elämät, BB:stä puhumattakaan!
Sinkkuelämää on toinen..tai neljän tähden illallinen tai sokkokokki jne jne. kyllähän näitä riittää:-)
näin leffan ekan kerran teininä ja en voinut käsittää koko tarinaa. Eihän niin tyhmää naista voi olla olemassakaan. Kirjaa en ole viitsinyt edes avata.
Kotikatu, sit nää CSI:t sun muut jenkkihömppärikossarjat, yäks!!
Ja toinen on joku Desperate housewifes, jolla oli äärimmäisen tyhmä suomennettu nimi.
Samoin kaikki tosi-tv-shaibat.
Itse en voi sietää Tuulen viemää-elokuvaa (enkä myöskään kirjaa).
Sinkkuelämää, täydelliset naiset..
"Kuolleiden runoilijoiden seura" on ärsyttävä elokuva, jota katsoessa pitäisi kai jotenkin samaistua ja nyyhkiä päähenkilöiden kohtaloa, vaan ei onnistu. Inhoan myös todella paljon "Breaking the Waves" -elokuvaa. Sovinistisempaa ja epäuskottavampaa roskaa saa hakea, ja silti elokuvaa pidetään taiteellisena ja se on voittanut palkintojakin.
Enkä ole minäkään katsonut Salattuja Elämiä, enkä katso BB:täkään. Ei kiinnosta.
toinen on Salatut Elämät, BB:stä puhumattakaan!
olen yrittänyt moneen kertaan kasoa, mut ei kykene.
Titanic oli ihan ok, mut ei mitään upeaa.
Sarjosita kaikki tositv-jutut, paitsi jotkut kokkausohjelmat, niistäkin kyl osa.
Sarjoista ehdottomasti Salatutelämät ja Kotikatu
Nää nyt tuli ekana mieleen.
...se leffa missä Mel Gibson örisee tukka takussa, juonta en muista.
Tanssii tähtien kanssa, maajussille morsian, lost ja kaikki missä on Janne Kataja juontajana.
Leffoissa ekana tuli mieleen Titanic ja Harry Potterit.
En ole ennakkoluuloinen vaan olen ihan oikeasti katsonut näitä kaikkia enkä vain yhtä jaksoa vaan olen yrittänyt pysyä kärryillä useamman ajan. Ei vaan jaksa ja alkaa aina ärsyttää ihan suunnattomasti. No, Talentia katsoin vain 15 minuuttia, samoin jotain ruokaohjelmaa, jossa julkkikset kokkaavat toisilleen. Yök.
Minä taas kyllä tykkään jenkkihömppäsarjoista. Ihan ikisuosikkejani ovat Villi Pohjola ja brittiläinen Ylämaan kettu. Saksalainen Vuoristosairaala on myös ehdoton suosikkini ja peittoaa kyllä muut lääkärisarjat. Toki jenkkihömpät Frendit ja Sinkkuelämääkin kelpaavat.
En vaivaudu katsomaan yhtään sarjaa, joka tulee jenkeistä.
Pilp fiction ja Kellopeliappelsiini.
Ensimmäisen onnistuin kolmannella kerralla kattomaan loppuun asti, jälkimmäistä lakkasin jo yrittämästä. Ei vaan pysty.
Sarjoista jää väliin kaikki realitypläjäykset ja jotakuinkin kaikki saippuasarjoiksi laskettavat.
Komeat tehosteet, mutta siinäpä se.