Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia äitejä noi BB-äidit oikein ovat?

Vierailija
25.09.2011 |

He eivät koskaan näytä ikävöivän lapsiaan, en koskaan ole nähnyt heidän itkevän tai edes puhuvan lapsistaan. Suvillakin on neljä lasta.. Janican toinen lapsi on aloittanut ekaluokan eikä äitiä kiinnosta miten siellä menee.. Terhin enkä sen toisen lihavan naisen lapsista en ole koskaan ees kuullut mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt tuota ihan samaa.

Toivottavasti eivät ole kuitenkaan oikeasti tuollaisia äitejä kun antavat ymmärtää.

Vierailija
2/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja imee julkisesti kullia tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten millainen äiti olet itse, kun tuollaista törkyohjelmaa katsot?

Vierailija
4/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee äidiksi (viittaan nyt tuohon kullin imemiseen :D)

Mutta ratkaisevaa on, että pystyy jättämään lapsensa noin pitkäksi ajaksi. Mutta ehkä heillä työt ja muutoinkin elämä sellaista että ovat tottuneet? Tosi hyvä tukiverkko myös? Itse en pystyisi jättämään paria yötä pidemmäksi aikaa, olisi hirvittävän vaikeaa. Ja mulla siis saman ikäiset lapset kuin Janicalla.

Mutta eipä silti, Janica on ehdoton suosikkini talossa. Tätä lapsien jättämisasiaa en vain ymmärrä. Eikä riipu sukupuolesta, myöskään en ymmärtäisi isäihmisia BBssä.

Vierailija
5/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi just kuvitella millaisia hirviöpentuja Tanjan mukuloista tulee, vai yksikö sillä vaan toistaseksi on? Tanja on niin juntti, sivistymätön, siis se on oikeesti WT jos joku. Sen vois kuvitella oikeasti asuvan asuntovaunussa pitempäänkin kuin vaan viime viikolla...

Vierailija
6/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:tä, mutta äiti-ihminen imee julkisesti kullia, se on jotenkin vastenmielistä.

Vierailija
7/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:tä, mutta äiti-ihminen imee julkisesti kullia, se on jotenkin vastenmielistä.

mä luulin että ne vaan pelleili

Vierailija
8/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi puhuu paljon varsinkin vanhimmasta tyttärestään. (tosin ehkä sellaisia juttuja, jota voi nolottaa lasta)

Janica on sanonut pk-huoneessa, että koettaa olla ajettelematta lapsia tuolla, koska tulee niin kova ikävä. Janican ystävä on heillä hoitamassa lapsia, ja lapset ovat säännöllisesti myös isällään.

Tanja ja Terhikin on puhuneet äitiydestä, mutta en ole kuullut että varsinaisesti lapsistaan puhuvat. Tosin se mitä tv:ssä näytetään on vain murto-osa siitä mitä noi tuolla puhuu.

Vierailija
9/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
10/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks päivä jutteli lapsista ( mulla on 24/7 ) ja molemmat sano et tietää muksujen olevan hyvässä hoidossa joten eivät siitä murehdi. Kyllähän Tanja viime bileissä itki koti-ikävää.

Vierailija
11/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että voi jättää lapsensa tuollaisen sonnan takia niin siinä se juttu.

Vierailija
12/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttoi Minnaa aidosti. Janicakin meikkasi minnan ja antoi Minnalle meikkivinkkejä. Näillä naisilla on oikeasti hyvä sydän.

Vierailija
13/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi just kuvitella millaisia hirviöpentuja Tanjan mukuloista tulee, vai yksikö sillä vaan toistaseksi on? Tanja on niin juntti, sivistymätön, siis se on oikeesti WT jos joku. Sen vois kuvitella oikeasti asuvan asuntovaunussa pitempäänkin kuin vaan viime viikolla...

auktoriteettejen tottelemiseen vaan omien aivojen käyttöön.

Vierailija
14/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auktoriteettejen tottelemiseen vaan omien aivojen käyttöön.

Hienoa omien aivojen käyttöä, että 3v:n voi jättää hoitoon koko syksyksi. Miettikää nyt kuinka pitkä jakso tämä on 3v:n elämässä?! Hän ei saa puhua äidin kanssa puhelimessa tai kirjeitä häneltä? Äiti ei saa kuulla jos lapsi esim sairastaa ja on ihan kipeenä, senkun menee ja bilettää tuolla "Lisää viinaa!!" Kyllä JOTAIN on pielessä ja pahasti!

Ja Janicaakaan ei edes kiinnosta oman lapsensa koulun aloitus? Normaali äiti olisi ihan hajalla jos ei esim sairauden vuoksi voisi osallistua lapsensa ekaan koulusyksyyn millään tavalla. Tämä mamma tekee sen vapaaehtoisesti mennäkseen telkkariin jakelemaan sylitansseja miehille ja houkuttelemaan näitä sänkyynsä. Onnea..