luuleeko joku oikeasti miehen olevan ilman seksiä puolivuotta??
Kommentit (49)
on myytti. Mun mies olisi helposti ilman puoli vuotta ja varmaan pidempäänkin. Mun kantti ei kestä edes kahta viikkoa kokeilla.
voit sitten aloittaa ketjun:
"Luuleeko joko oikeasti naisen olevan ilman seksiä kaksiviikkoa??" :D
Yleistykset oman kokemuksen (tai luulojen) perusteella kunniaan, ap!
on myytti. Mun mies olisi helposti ilman puoli vuotta ja varmaan pidempäänkin. Mun kantti ei kestä edes kahta viikkoa kokeilla.
Jos nainen ei anna, niin fiksut miehet löytävät keinon
jolla pussit tyhjennetään!
Aivan sama onko vai eikö. Miehen oma asia. Hyväksikäytettäväksi en silti ala.
Jos meinaa jotain saada niin pitää myös antaa :)
Siis miten niin juuri mies? Olen nainen enkä todellakaan jaksa olla ilman edes kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2011 klo 02:17"]
Luulisin, että vuosikymmeniä sinkkuna ollessaan on tottunut hoitamaan omin käsin, vähän turhankin hyvin.
[/quote]Mä veikkaan vähän tätä oman miehen kanssa. Kaukosuhde - saattaa mennä 6-10 kk tapaamatta. Ikinähän ei voi olla varma, mutta luulen, että pitää vain itsensä kiireisenä.
Mulle tää on paljon vaikeampaa, kun on enemmän vapaa-aikaa. Todennäköisesti mä pettäisin meistä ekaks, mutta en sitä tietenkään tee, kärvistelen vaan vähän aikaa, niin panetus menee ohi.
En harrasta irtosuhteita, joten saatan suhteen päätyttyä olla pitkäänkin ilman seksiä. Mieli kyllä tekisi usein, mutta en halua harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa.
M40
näytin tämän ketjun miehelleni ja hän nauroi, että oli sinkkuaikoina ilman seksiä kaksi vuotta. Ei kuulemma huvittanut yhden illan jutut enää kolmekymppisenä. Ihan terve nykyisin kahden lapsen isä on kyseessä.
Ja tuskin hänellä on tarvetta valehdella tai vähätellä seksinmäärää, sillä itse olen elänyt huomattavasti villimmin sinkkuaikoinani ja olen kyllä kertonut hänelle siitä.
Ihmiset ovat erilaisia, naiset ja miehet.