Lue keskustelun säännöt.
Mua jäi vaivaamaan ihan kauheesti, että mihin se satelliitti tippui
25.09.2011 |
Seurasin sen menoa netissä, uutisointia jne enkä melkein malttanut mennä nukkumaankaan kun odotin milloin ja minne tippuu. No sit se aamulla tippui ja juttu jäi siihen, enkä oo sen koommin nähnyt mitään uutisia että mihin se lopulta tippui. Arveluja vain.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tyynenmeren pohjassa se on
osa siitä paloi pois, eli "sitä" ei ole enää sellaisenaan olemassakaan. Epämääräinen määrä jäljelle jäänyttä romua voi olla suurimmaksi osaksi meren pohjassa.
uutisissa tais olla juttua, et paloja tippui ilmeisesti USAn länsirannikolle mereen Kalifornian liepeille.