Mitä tekisitte?
Olen lähdössä viikoksi reissuun. Mies on patalaiska kotitöiden suhteen eikä tee mitään muuta kuin kuolemanvälttämättömät muutenkaan.
Yleensä olen ennen reissua järkännyt kaiken mitä olen pystynyt etukäteen. Tällä kertaa tekisi mieli jättää tekemättä....mutta.... tiedän jo etukäteen että se tarkoittaa että palaan pe-iltana myöhään täyteen kaaokseen. Pyykkiä ei tulla pesemään, astianpesukone ehkä kerran, kaupassa ei käydä ( tilaavat pizzaa/käyvät hampurilaisella), mitään ei ole siivottu eikä järjestetty. Joten kaiken mitä pystyn etukäteen tekemään, helpottaisi omaa paluuta. Mutta toisaalta tekisi mieli jättää miehelle kaikki; jos edes joskus tajuaisi mitä kaikkea kodin ylläpitoon tarvitaan jatkuvasti, joka päivä.
Eli yritänkö pestä kaiken pyykin etukäteen, suunnittelenko ruokalistan ja käyn kaupassa vai jätänkö herran haltuun? Surullisinta ja pahinta tässä vaihtoehdossa on että lasten ruoka on ala-arvoista viikon verran, vihanneksi ja hedelmiä eivät tule näkemään....
Kommentit (23)
Miksi odotat lasten muuttoa pois? Tee palvelus molemmille ja eroa heti.
Ei kannata vielä erota, koska minulle ei jäisi mitään käteen. Kymmenen vuoden päästä, kun yhteinen asunto myydään, on sitä ehditty maksaa jo ihan mukavasti.
Tässäkin ketjussa jo kaksi muka-ap vastausta; jotka eivät ole kirjoittamiani :( Tylsää tälläisessä ketjussa ja kohta tälläkin palstalla loppuu nikitön kirjoittaminen tällä menolla
Ärsyttää tommoset valittavat akat jotka ei tajua että miehet tekevät TUTKITUSTI enemmän ja raskaampia töitä niin kotona kuin työelämässäkin.
Turha nostaa mitään hulabaloota pystyyn vaikka muu perhe herkutteleekin viikon pizzalla ilman niitä sinun iänikuisten porkkana-paprikamössöjäsi. Faktahan on että naiset syövät "terveellisesti" (lue hiilari paskaa) ainoastaan siksi koska he lihoavat helpommin ja ulkonäköpaine on naisille elämän ja kuoleman asia toisin kun miehet jotka osaavat olla sinut oman kehonsa kanssa vaikka siinä pari kiloa ylinmääräistä olisikin.
Pakko se on kyllä myöntää että en itsekkään läskiä akkaa kauaa jaksaisi katsella, naisethan ovat maailmassa vain palvellakseen miehiä ja mikä se semmonen palvelija on jota ei ilkeä katsoa yökkäämättä.
TL;DR Lopeta ruikutus