Mitä synnytyssairaalan kassiin mukaan?
Olen toivottavasti kohta pääsemässä tositoimiin, kun vauvan laskettu aika on tänään! Olen jo pakannut sairaalakassia, mutta haluaisin vielä tarkistaa, puuttuuko minulta jotain olennaista. Mitä siis olette pakanneet tai aiotte pakata synnytyssairaalaan mukaan?
Kommentit (23)
Mä jouduin osastolle raskausmyrkytyksen vuoksi ihan ex tempore. Mitään kasseja en kerinnyt missään vaiheessa pakkailemaan ja vietinkin sairaalassa 2 viikkoa ennen lapsen syntymää. Sairaalassa on ihan kaikki tarvittava, mutta toki jos nyt jotain ekstraa haluat, se täytyy sitten itse viedä.
Mun mies toi mulle sitten hammasharjan ja tahnan, oman hiusharjan, dödöä ja jotain tukkatuotteita, huulirasvan. Rintaliivejä ja alkkareita. Mikään ei silti ole välttämätön jos et mielestäsi koe tarvitsevasi. Ei sinne muuttamaan aleta. Sieltä löytyy tarvikkeet ja lääkkeet ja niistähän sä myös maksat sairaalalaskussa.. Ruokaa on, sänky, vaatteet, siteet..
Odotan toistani enkä näe mitään vaivaa sairaalakassin pakkaamisesta. Jonkun hammasharjan ehtii mukaansa ottaa vaikka synnyttämään lähtiessä.
Meidän poika imi jo salissa toisen nirhaumille. Pärjäilin jotenkin, mutta kipeää se kävi... kumi olis ehkä auttanu...
isot nännit on isot ja pienet on pienet oli se lyhyt nänni tai pitkä nänni, eihän tuossa nyt ole muuta mahdollisuutta olemassakaan.