Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä synnytyssairaalan kassiin mukaan?

Vierailija
25.09.2011 |

Olen toivottavasti kohta pääsemässä tositoimiin, kun vauvan laskettu aika on tänään! Olen jo pakannut sairaalakassia, mutta haluaisin vielä tarkistaa, puuttuuko minulta jotain olennaista. Mitä siis olette pakanneet tai aiotte pakata synnytyssairaalaan mukaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on matalat rinnanpäät, osta rintakumit valmiiksi! Kaikissa sairaaloissa ei semmoisia ole.

Sitten niistä sanotaan että pienet nännit!

kyllä sanoi, että matalat rinnanpäät.

itsestään selvyys.

Mulla on melko isot nännit, mutta MATALAT rinnanpäät. Onneksi esikoisellani oli hyvä imuote alusta alkaen, joten sai imettyä, vaikka nänni ei juuri nännipihasta kohoa. Otahan selvää ennen kuin kirjoitat.

-Ei se jonka kanssa olet asiasta vääntänyt

Ap: ehdottomasti hiuslenkkejä ja harja ainakin jos olet pitkätukkainen, hammasharja ja tahna, ehkä joku kirja tai aikakauslehti minulle mies toi jopa oman tyynyn, koska sairaalan tyynyt olivat aivan kauheita (olin sairaalassa viikon), se puhelin ja ehkä ne sukat. Ne sairaalan verkkopöksyt on ihan loistavia, kun kulkee jättivaippa jalkojen välissä ja niitä ei tartte pyykätä.

Tsemppiä synnytykseen, koita nukkua varastoon, itse olin nukkunut monta yötä huonosti ja nukahdin lähes heti, kun sain lapsen syliin. En jaksanut yhtään nauttia ensihetkistä vauvan kanssa.

isot nännit on isot ja pienet on pienet oli se lyhyt nänni tai pitkä nänni, eihän tuossa nyt ole muuta mahdollisuutta olemassakaan.

Vierailija
22/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin osastolle raskausmyrkytyksen vuoksi ihan ex tempore. Mitään kasseja en kerinnyt missään vaiheessa pakkailemaan ja vietinkin sairaalassa 2 viikkoa ennen lapsen syntymää. Sairaalassa on ihan kaikki tarvittava, mutta toki jos nyt jotain ekstraa haluat, se täytyy sitten itse viedä.

Mun mies toi mulle sitten hammasharjan ja tahnan, oman hiusharjan, dödöä ja jotain tukkatuotteita, huulirasvan. Rintaliivejä ja alkkareita. Mikään ei silti ole välttämätön jos et mielestäsi koe tarvitsevasi. Ei sinne muuttamaan aleta. Sieltä löytyy tarvikkeet ja lääkkeet ja niistähän sä myös maksat sairaalalaskussa.. Ruokaa on, sänky, vaatteet, siteet..

Odotan toistani enkä näe mitään vaivaa sairaalakassin pakkaamisesta. Jonkun hammasharjan ehtii mukaansa ottaa vaikka synnyttämään lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika imi jo salissa toisen nirhaumille. Pärjäilin jotenkin, mutta kipeää se kävi... kumi olis ehkä auttanu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme