Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurien syntipukki

Vierailija
25.09.2011 |

Tuli viimeinen pisara nimettömän lapun muodossa postiluukusta. Naapurin koira on nyt haukkunut 1,5 tuntia ALAKERRASSANI, ja lapussa minua kehotetaan hiljentämään koirani. Minulla on suuri sekarotuinen koira joka haukkuu tyyliin kerran päivässä postimiehen. Tiedän ettei se hauku poissa ollessani sillä vien sen aina äidilleni hoitoon jos olen poissa kotoa. Senkin kerran kun olen joutunut jättämään koiran yksin kysyin mukavalta seinänaapuriltani haukkumisesta, hän kertoi että koira oli haukahtanut toisen seinänaapurin avatessa ulko-oven mutta olleen muuten hiljaa.

Ei siinä mitään mutta tämä naapurin haukkuva koira on sellainen käsilaukkumalli, joten luulisi erottavan äänestä. Kuulon perusteella voisi myös suunnistaa.

Kaiken lisäksi tällä samalla tyylillä on tullut nimettömiä valituslappuja tupakoinnista sisällä (en polta), poliisiuhkailuja metelistä yöllä (!) ja yksi yö joku kävi potkimassa oveani ollessani jo nukkumassa. En tosin tiedä liittyykö tämä jälkimmäinen tapahtuma asiaan mutten keksi muutakaan.

Tässä on minua ennen asunut joku kauhukaksikko joten ymmärtäisin muuten että tätä asuntoa vainotaan, paitsi että olen asunut tässä jo neljä vuotta.

Jos valituslaput eivät olisi nimettömiä kävisin selvittämässä asiaa, mutta tähän asti kyse on ollut käsin kirjoitetuista hyvin närkästyneistä viesteistä joista puuttuu allekirjoitus.

Harmittaa. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sinne naseva viesti!

Vierailija
2/7 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita tieto ilmoituksen teosta vielä siihen ilmoitustaulun lappuun :)

Kannattaa ilmoittaa poliisille ihan siltä varalta, että tulevaisuudessa tapauhtuu jotain yllättävää. Pystyt näyttämään toteen, että sinua on uhkailtu. Säästä viestit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän viestiin kannattaisi raapustaa? Pysyttelisin mielelläni anonyyminä, mutta ehkä asianosainen tunnistaa itsensä jos kuvailen tilannetta? Lappusten perusteella tyyppi on hieman, eh, höyrähtänyt joten toivottavasti en provosoi häntä lisää...

Vierailija
4/7 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva että olette huomanneet että omistan koiran!

Korjatakseni kuitenkin 25.09.2011 tapahtunutta väärinkäsitystä, koirani pysyy yleensä hiljaa öisin! Tästälähtien voitte osoittaa palautteet huoneistoon B7

Rakkaudella naapurinne B9stä"

Vierailija
5/7 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin hyvä. :)

Muotoilin asian omin sanoin ja tulostin lappusen (käsialaani en osaa lukea edes itse) kiinnitettäväksi ilmoitustaululle.

Toivottavasti viesti menee perille.

Vierailija
6/7 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä laittaisin että jos nyt välttämättä haluatte jotain sielä postiluukusta tunkea, suklaalevy ois kiva aina silloin tällöin.

Vierailija
7/7 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin:

Hei sinä lappusin kommunikoiva naapurini!

Pudotit postiluukustani lapun silloin ja silloin huomattaaksesi koiran haukunnasta. Haukunta ei kuulunut kuitenkaan meiltä. Vastaisuudessa toivoisin sinun tulevan rohkeasti soittamaan ovikelloa, jos joku ääni sinua häiritsee. Saamme asian heti selvitettyä ja valitukset kohdistettua oikeaan paikkaan.

Jos nimettöimien viestien / uhkailujen tulo jatkuu, olen pakotettu ilmoittamaan niistä poliisille.

Terveisin

naapuri se ja se tai vaan asunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan