Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos löytäisit naimisissa olessasi uuden miehen ja rakastuisit päätäpahkaa (ov)

Vierailija
24.09.2011 |

...niin voisitko jättää lapset miehellesi ja hypätä uuden miehen kelkkaan ja asumaan tämän luo?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en jättäisi, ja sen verran ajattelen muita että jäisin mieheni luokse ja yrittäisin unohtaa tämän toisen miehen.

Vierailija
2/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan luvattu olla uskollisia ja ollaan. Toisaalta olen sanonut miehelle että saa katsella muita naisia baarissa ym. kunhan tulee sitten kotiin eukkonsa kanssa nauttimaan...

Teksin kaikkeni että voisin siirtää kaiken rakkauden mieheeni kohdistuvaksi. Välttelisin tuota "uutta miestä". Ei en voisi hylätä miestäni vaikka kuinka mietin ja lasteni hylkäämistä en voi edes miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi jättää lapsiani, ikinä, minkään takia.

Vierailija
4/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muutin yksin asumaan, en naimisissa olevan miehen luo.

Vierailija
5/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tarkoitin mielipiteitä siitä, voisitko jättää lapset miehellesi, oletuksena että on uusi mies kolahtanut niin kovaa että olisi pakko lähteä hänen matkaansa.

Itse en voisi jättää lapsiani ikinä koskaan milloinkaan, eräs tuttavani teki näin.

Vierailija
6/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko, että tällaiselta pohjalta lähtevä suhde kovin herkästi onnistuisikaan. Plus vaikea kuvitella että lähtisin sellaisen miehen luo, joka tuollaiseen suostuisi ts. haluaisi perheensä hyljänneen naisen, aika itsekäs narsisti saisi olla. Minun kokemukseni mukaan ns. kunnon miehet välttelevät varattuja naisia.

Vierailija
7/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muutin yksin asumaan, en naimisissa olevan miehen luo.

Miksi?

Vierailija
8/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo keskustella ja esittää mustavalkeita mielipiteitä!

Tilanne onkin ihan toinen kun kohdalle sattuu

Vierailija
9/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luvannut olla mieheni kanssa aina. Lapset tarvitsevat molempia vanhempiaan. Perhe on tärkein.

Vierailija
10/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole niin lapsellinen, ettenkö ymmärtäisi että elämässä voi tapahtua yhtä jos toistakin. Voin hyvin ymmärtää, että löytää yhtäkkiä itselleen sen sielunkumppanin jota ei ollut vielä kohdannut tai tiennyt olevan olemassakaan silloin kun on mennyt naimisiin silloisen miehen kanssa. Mutta en voi käsittää äitiä, joka jättää lapset isälleen eikä ole edes kovin halukas näitä tapaamaan.

-ap

Vierailija
11/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on niin ihmellistä että lapset on isällä?

Itse en ole niin lapsellinen, ettenkö ymmärtäisi että elämässä voi tapahtua yhtä jos toistakin. Voin hyvin ymmärtää, että löytää yhtäkkiä itselleen sen sielunkumppanin jota ei ollut vielä kohdannut tai tiennyt olevan olemassakaan silloin kun on mennyt naimisiin silloisen miehen kanssa. Mutta en voi käsittää äitiä, joka jättää lapset isälleen eikä ole edes kovin halukas näitä tapaamaan.

-ap

Vierailija
12/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Ei siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä, mutta ihmettelen äitiä joka jättää lapsensa mitään miettimättä ja uuden miehen vuoksi...siis kai tämä äidinrakkauden puuttuminen vaan tuntuu mun sydämessä pahalta.

Vierailija
13/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Ei siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä, mutta ihmettelen äitiä joka jättää lapsensa mitään miettimättä ja uuden miehen vuoksi...siis kai tämä äidinrakkauden puuttuminen vaan tuntuu mun sydämessä pahalta.

että eron lisäksi pakottaa lapset lähtemään pois isän luota, suoraan vieraan miehen luokse asumaan ja katsomaan äidin uutta onnea, ilman aikaa käsitellä eroa mitenkään?? Eipä ihmetytä miksi lapset voivat niin huonosti, jos tämä on ihmisten käsitys äidinrakkaudesta...

Vierailija
14/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

että eron lisäksi pakottaa lapset lähtemään pois isän luota, suoraan vieraan miehen luokse asumaan ja katsomaan äidin uutta onnea, ilman aikaa käsitellä eroa mitenkään?? Eipä ihmetytä miksi lapset voivat niin huonosti, jos tämä on ihmisten käsitys äidinrakkaudesta...

mutta lähinnä mieitin sitä, että äiti ei yhtään tässä tapauksessa miettinyt. Ei koittanut keskustella isän kanssa tapaamisista ei mitään. Otti ja häipyi uuden miehen matkaan. On toki lasten etu että saavat jäädä vanhaan kotiinsa jäämään, mutta se että äiti vaan otti ja lähti...se on kylmää.

Vierailija
15/15 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin avoliitossa, tosin pitkässä suhteessa, 12v

Enkä ole milloinkaan katunut!