Yksi toive blogisteille! Voisitteko muokata
blogin otsikon/nimen/mikä se nyt onkaan niin pieneksi, että uusin päivitys näkyy heti sivun auettua, ettei tarvitse rullata sivua alaspäin nähdäkseen, onko sivuilla uutta päivitystä, jota en ole vielä lukenut. Olis tosi kiva juttu :)
Kommentit (6)
Katson sellaisesta blogista jossa näkyy aika milloin muut ovat päivittäneet. En mene suoraan katsomaan onko joku päivittänyt. Kaikista näppärin. Hulluinta etten edes lue sen henkilön omaa blogia kenen listan kautta menen mielenkiintoisiin blogeihin.
Mulla ei ole kokemusta kuin Firefoxin Live-kirjanmerkeistä, jotka ovat tarpeeksi hyvin toimineet. Mm. tämä AV-alue on Live-kirjanmerkeissä, ja sinne tulee aina 10 viimeisintä viestiketjun aihetta. Toimii hyvin myös blogeissa, vaikka juuri tällä hetkellä mulla ei ole seurannassa mitään blogia, mutta on toisinaan.
On monenlaisia RSS-lukijoita, mutten niistä muista mitään tajua.
tässä blogissa http://www.blogger.com/logout-redirect.g?blogID=5183907602673635976, mutta minä tykkään.
Kaikista helpointa kun pitää blogilistassaan lukemiaan blogeja niin sieltä näkee helposti uudet päivitykset.
Asetuksissa on tietty tila sille otsikkokentälle eikä sitä voi pienentää.
Bloggerilta tulee kaikenlaisia juttuja miten se blogi tarttee laittaa. Mulle tuli jopa määräys siitä mitä saan kirjoittaa jäljellä oleviin 20 artikkelitilaan. Sen jälkeen en edes tiedä mitä blogille tapahtuu. Loppuuko se kokonaan? Tehdäänkö kirja vai mitä? Sen lisäksi mulla ei ole edes mitään kirjoitettavaa niistä aiheista mistä nuo 20 artikkelia pitäisi olla.
Siis mitenköhän sä joudut kelaan sitä sivua?