Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka hiippailette kalsareillanne ja muutenkin rennosti: onko intohimoa?

Vierailija
24.09.2011 |

Heiluuko lakanat kuitenkin vilkaasti?

Vai onko muodostunut kaverisuhde?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiippailette kalsareillanne? Siis missä? Töissä? Stockalla? Onko niitä paljonkin?

Ja kaverisuhde keneen?

Vierailija
2/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kalsarit sinällään ole paha, mutta eipä ainakaan miesystävän kalsarit intohimoja herätä.

Sellaiset löysät, virttyneet vaaleansiniset, you know. Etumus on aikojen saatossa pinttynyt keltaiseksi.

Arghh! Mä en ymmärrä miten se kehtaa näyttäytyä mulle tuollaisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika nudisti, ja mieskin on oppinut. Hengaillaan lämpötilasta riippuen alastikin, harvoin on päällihousuja tai hametta yms. päällä.

Välillä tekee mieli laittaa lisää kuteita, kun hyvä jos saa rauhassa kulkea keittiön poikki. Lapsitta kun tulee harrastettua aikuisten juttuja joka huoneessa ja tasolla, ja nakuilu tuntuu vain lisäävän intoa.

Eli meillä ei ainakaan ole laimentunut halu toiseen. Suhdetta takana vähän yli vuosi, yhdessä asumista melkein vuosi. Eikä ole edes dolly-yöpaita, vaan risaiset kalsarit.

Vierailija
4/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kai kysyä, että jos liikuskelee paljon vähissä vaatteissa miehen nähden, niin vieläkö mies jaksaa kiinnostua seksistä.

Vierailija
5/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika nudisti, ja mieskin on oppinut. Hengaillaan lämpötilasta riippuen alastikin, harvoin on päällihousuja tai hametta yms. päällä.

Välillä tekee mieli laittaa lisää kuteita, kun hyvä jos saa rauhassa kulkea keittiön poikki. Lapsitta kun tulee harrastettua aikuisten juttuja joka huoneessa ja tasolla, ja nakuilu tuntuu vain lisäävän intoa.

Eli meillä ei ainakaan ole laimentunut halu toiseen. Suhdetta takana vähän yli vuosi, yhdessä asumista melkein vuosi. Eikä ole edes dolly-yöpaita, vaan risaiset kalsarit.

noin lyhyen suhteen jälkeen intohimoa toki kuuluukin vielä olla tilanteesta riippumatta.

Vierailija
6/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t; vapaasti vessan ovet auki ja piereskellään estoitta, 15.v yhdessä menossa.

Vierailija
7/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiippailette kalsareillanne? Siis missä? Töissä? Stockalla? Onko niitä paljonkin?

Ja kaverisuhde keneen?

Sinä et taida olla se ruudinkeksijä millään saralla, hyvä jos osaat itseäs liikuttaa vaan ei se mitään meitä on monenlaisia, sain päivän parhaat naurut tuosta sun kommentista vaikka et sitä sarkastiseksi mielipiteeksi heittänytkään. :D :D

Kyllä, kun olemme vähissä vaatteissa halut herää herkemmin ja peitto heiluu viuhaan.

Vierailija
8/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny millään pahalla, mutta kumpikohan teistä ny meni helppoon, sinä vai tää? :D

Mutta hauska kommentti oli ja nauratti muakin.

Hiippailette kalsareillanne? Siis missä? Töissä? Stockalla? Onko niitä paljonkin? Ja kaverisuhde keneen?

Sinä et taida olla se ruudinkeksijä millään saralla, hyvä jos osaat itseäs liikuttaa vaan ei se mitään meitä on monenlaisia, sain päivän parhaat naurut tuosta sun kommentista vaikka et sitä sarkastiseksi mielipiteeksi heittänytkään. i]

Vierailija
9/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaverisuhde keneen?

onko kaikilla kavereillasi kalsarit Stockalla talvipakkasella, kun he käyvät ostamassa uusia lakanoita. terv. ap

Vierailija
10/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lukenut koko ketjua, mutta KUKA hiippailee kalsareissa Stockalla? Onko se nyt ihan tervettäkään???

En TIEDÄ tästä mitään, mutta voisin kuvitella, että myyjiin muodostuu kaverillinen suhde, jos tätä tekee jatkuvasti.

Toisaalta en itse haluaisi missään tapauksessa törmätä kalsareisillaan hiippaileviin henkilöihin MISSÄÄN.

Voisiko ap kertoa missäpäin he yleensä hiippailevat, koska en todellakaan välittäisi kohdata tällaisia.

Minulla ei ainakaan herää mitään intohimoa tällaisesta - en ole edes tiennyt,että tämä on tapana - päinvastoin ajatus on vastenmielinen. Onneksi ei meidän työpaikalla ole tällaista kulttuuria.

Olenko sitten ainoa, joka kokee näin?

Vierailija
11/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidettiin mennä tuntemattomille vesille kun joku kysyi herääkö halut jos on vähissä vaatteissa, siiderimammoilla tuskin on mitään haluja koskaan ollutkaan. :D

Vierailija
12/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lukenut koko ketjua, mutta KUKA hiippailee kalsareissa Stockalla? Onko se nyt ihan tervettäkään???

En TIEDÄ tästä mitään, mutta voisin kuvitella, että myyjiin muodostuu kaverillinen suhde, jos tätä tekee jatkuvasti.

Toisaalta en itse haluaisi missään tapauksessa törmätä kalsareisillaan hiippaileviin henkilöihin MISSÄÄN.

Voisiko ap kertoa missäpäin he yleensä hiippailevat, koska en todellakaan välittäisi kohdata tällaisia.

Minulla ei ainakaan herää mitään intohimoa tällaisesta - en ole edes tiennyt,että tämä on tapana - päinvastoin ajatus on vastenmielinen. Onneksi ei meidän työpaikalla ole tällaista kulttuuria.

Olenko sitten ainoa, joka kokee näin?

Vierailija
13/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiippailen joskus kalsareissa naapurin pihassa. Piileskelen yleensä pyykkitelineen sisässä - Kai ne lakanat vähän heiluu? Siitä varmaan eukko minut aina huomaakin. Ei suhtaudu ollenkaan intohimoisesti, kerran soitti sinivuokotkin paikalle. Sen takia en tätä hiippailua hirveän usein viitsi harrastaa.

Vierailija
14/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.koht, mutta ajatuskin kalsareissa hiippailijoista ei tosiaan herätä intohimoja. Toivottavasti ei tule vastaan.

Stocmannilla asioin välillä, eli ilmeisesti sielläpäin näitä liikkuu jos nyt oikein tajusin. En haluaisi nähdä.

Vierailija
15/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan sairasta tuollainen hiippailu yleensäkin! En usko, että ne täällä on vastailemassa,jotka sitä harrastaa. Putkassa toivottavasti.

Vierailija
16/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
17/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä seksielämä ei ole kiinni siitä kotipukeutumisesta. *Huoh* Ja kotona voi esim lasten mentyä nukkumaan vaihtaa vaiks ne verkkarit korsettiin ;)

Niin ainakin meillä. Ja hyvin heiluu.

Vierailija
18/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan, mitä meidän naapurin äijä häärää. Olen ihmetellyt miksei laita kaihtimia kun hiihtää kulahtaneissa boksereissaan edestakaisin iltapimeellä ikkunoissa.

Tää on siis yleisempääkin tää kalsareissa hiippailu, ihan oma lajinsa selvästi.

Ei tosiaan ala himottaa kun hänen touhuaan joutuu katselemaan. Mutta kunhan pysyy sisätiloissa, ei minua haittaakan. Missään kaupassa tms. en onneksi ole näihin hiippailijoihin törmännyt, enkä haluakaan.

Ei ihan terve muotivillitys minunkaan mielestäni ja intohimot ainakin meikäläisellä kaukana tuosta.

Vierailija
19/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitton minunkin ukko todella trendikäs. Ollu jo viimeset 30 vuotta sama trendi päällä (ja samat kalsarit). Täytyy tosiaan vaan toivoa, että pysyttelee sisätiloissa eikä lähde töihin tai Stockalle.

Onko verkkopaitahiippailu muuten miten trendikästä nykyään? Appiukkokin olisi sitten ihan huippumuodin terävintä kärkeä.

Vierailija
20/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätesäkkiin se on jatkuvasti kimpussa :D

En uskalla edes ajatella pukeutuvani korsettiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä