Olisikohan tuo Steiner hyvä päiväkotivaihtoehto?
Onko kellään kokemusta? Ja mitenköhän tiukka tuo ikärajajuttu yleensäkin noissa päiväkodeissa on, täällä Jyväskylässä on alkaen 3-vuotiaasta, voikohan siis viedä 2,5 vuotiaan?
Kiitti vastauksista!
Kommentit (10)
jos ei ole oikean ikäistä tulossa
En kyllä Jyväskylästä tiedä. Tampereelle veisin, pohjoiseen en.
ja steinerissä se korostuu, koska siinä ei ole valmista "muottia". Eli jos JKL kuuluu huonoa niin en veis sitte minäkään. Vaikka Tampereelle veisinkin :)
Olen ottanut myös omani pois vaikka perusideasta tykkään. Ei jyväskylässä vaan muualla.
Mutta toisaalta, jos käyt tutustumassa niin eihän siinä mitään häviä.
jos ei ole oikean ikäistä tulossa
En kyllä Jyväskylästä tiedä. Tampereelle veisin, pohjoiseen en.
Oulussa esimerkiksi on loistava päiväkoti.
Kyllä se on ihan hoitajista kiinni, onko joku (kunnan, yksityinen) päiväkoti hyvä vai ei.
Jotkut hyviä, toiset eivät. En usko että voivat joustaa ikärajassa, siis alle 3-vuotiaita vartenhan tarvitaan aivan eri määrä hoitajia.
Toista voisin harkita, jos eivät olis jo koulussa :D
Toisesta otin pois.
kannattaa tutustua siihen ihan aluksi
Päiväkodista. Joo tajusin itsekin tuon että ei varmaankaan jousteta tuossa ikärajassa. No se ei sinänsä ole este mutta voi kun tietäisi mikä olisi paras ratkaisu tuon päiväkodin suhteen, huoh...
tai ainakin se filosofia, johon se perustuu, ei mene mun ymmärrykseen. Mutta makunsa kullakin, meidän perheelle se ei sopisi.
tai ainakin se filosofia, johon se perustuu, ei mene mun ymmärrykseen. Mutta makunsa kullakin, meidän perheelle se ei sopisi.
Millä tavalla se ei sovi mielestäsi teidän perheelle?
Ap
on vaihtanut tuolta muutamia vuosia sitten lapsia, kun eivät olleet tyytyväisiä.