Huolestuttaa tuo Facebookin uusin muutos, Timeline
Enpä todellakaan halua että jatkossa vanhat päivitykseni voidaan selailla näkyviin tuosta vain. Toi Timeline on paskin muutos feissarissa aikoihin.
Kommentit (12)
Koska minulla oli tämä asetus kaikissa ja merkkasin mieheni yhteen kuvaan niin kappas sen näkikin miehen kaveri, joka ei ole minun kaveri, hän käbi tykkäämässä kuvasta. Poistin sitten suurimman osan merkinnöistä ja laitoin vielä kaverit ryhmiin ja katsoin mitä jaan kenenkin kanssa.
niin,että sun päivitykset,kuvat yms. näkee vain sun kaverit niin ei niitä nytkään näe kukaan muu!
Koska minulla oli tämä asetus kaikissa ja merkkasin mieheni yhteen kuvaan niin kappas sen näkikin miehen kaveri, joka ei ole minun kaveri, hän käbi tykkäämässä kuvasta. Poistin sitten suurimman osan merkinnöistä ja laitoin vielä kaverit ryhmiin ja katsoin mitä jaan kenenkin kanssa.
niin,että sun päivitykset,kuvat yms. näkee vain sun kaverit niin ei niitä nytkään näe kukaan muu!
Koska minulla oli tämä asetus kaikissa ja merkkasin mieheni yhteen kuvaan niin kappas sen näkikin miehen kaveri, joka ei ole minun kaveri, hän käbi tykkäämässä kuvasta.
Kannattaisi ajatella ennen kuin tekee. Kun taggaat henkilön kuvassa tai viestissä, kuva tai viesti nousee näkyviin taggatun seinälle. Tietenkin hänen kaverinsa sen tämän jälkeen näkee, eihän taggauksessa olisi muuten mitään mieltä.
"joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään"
Aloitin jo joku aika sitten seinäni siivoamisen. olen poistellut kaikki vanhat päivitykset ja tapahtumat, koska muya ärsytti kun alkoi tulla uusia tykkäämisiä joihinkin pari vuotta vanhoihin juttuihin. Elämä ja ajtukset on ehtineet muuttua monessakin jutussa, en näe mitään mieltä siinä, että kaivellaan esiin asioita, joita sanoin joskus aiemmin.
Minäkään en halua, että kukaan voi palata elämässäni taaksepäin
antaa myös itsellesi mahdollisuuden vähän paremmin katsoa mitä profiilista löytyy, poistaa haluttuja juttuja tai muuttaa niiden julkisuusasetuksia.
Tuo oli ensimmäinen laatuaan koko aikana (kaksi vuotta) että se meni myös uutisvirtaan. Koska tykkäys tuli heti kun kuvan julkaisin. Aikaisemmin se on ollut vain sen merkityn ihmisen sivuilla. Kuva sinällään ei ollut vaarallinen eikä paljastava, kuten ei muutkaan kuvani.
Koska minulla oli tämä asetus kaikissa ja merkkasin mieheni yhteen kuvaan niin kappas sen näkikin miehen kaveri, joka ei ole minun kaveri, hän käbi tykkäämässä kuvasta.
Kannattaisi ajatella ennen kuin tekee. Kun taggaat henkilön kuvassa tai viestissä, kuva tai viesti nousee näkyviin taggatun seinälle. Tietenkin hänen kaverinsa sen tämän jälkeen näkee, eihän taggauksessa olisi muuten mitään mieltä.
minut on merkitty muutamaan kuvaan jotka eivät näy miehelleni joka ei ole kyseisten ihmisten kaveri joilla nämä kuvat on näkyvissä :)
"Tilapäivitykset"-kohdassa, niin silti näkyy kavereiden jakamat linkit ja kommentit. En mä niitä halua nähdä, haluaisin lukea vain kavereiden tilapäivitykset, en niiden tykkäyksiä.. Jos haluaisin lukea tykkäyksistä yms. niin sitä varten on ollut se kohokohdat ja suosituimmat-valikot..
putsaan seinäni väh kerran viikossa eli kaikki vanhat tilapäivitykset pois