Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt jättä perheeni

Vierailija
24.09.2011 |

Väsyttää eikä mies ota todesta. Minun pitää kaikki tehdä kun hän ei töiltään/kavereiltaan ehdi. Mies ei tajua kuinka paljon hommaa teen päivän aikana kotona lapsen kanssa. Ja univelka painaa päälle niin etten muista enää mitä on edellisenä päivänä tapahtunut. En jaksa. Ajattelin, että katoan kokonaan. Ainakin joksikin aikaa. Puhelin kiinni enkä kerro minne menen. Siinähän ukko saa selvitä yksinänsä lapsen hoidosta, töistä, kotihommista. Kyllä selviää jos minäkin. Ja minä saisin pari yötä nukkua kunnolla.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä vähän kummeksuen katottiin sen jälkeen. Yleisesti luultiin että sillä on mielenterveysongelma. Siis hullu.

Vierailija
2/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö heti jättää kokonaan, kun todellisuudessa riittäis, että ottaa omaa aikaa kerran kuussa/ viikossa/ päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää eikä mies ota todesta. Minun pitää kaikki tehdä kun hän ei töiltään/kavereiltaan ehdi. Mies ei tajua kuinka paljon hommaa teen päivän aikana kotona lapsen kanssa. Ja univelka painaa päälle niin etten muista enää mitä on edellisenä päivänä tapahtunut. En jaksa. Ajattelin, että katoan kokonaan. Ainakin joksikin aikaa. Puhelin kiinni enkä kerro minne menen. Siinähän ukko saa selvitä yksinänsä lapsen hoidosta, töistä, kotihommista. Kyllä selviää jos minäkin. Ja minä saisin pari yötä nukkua kunnolla.

Vierailija
4/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö heti jättää kokonaan, kun todellisuudessa riittäis, että ottaa omaa aikaa kerran kuussa/ viikossa/ päivässä?

Luuletko tosiaan, että olisin tässä tilanteessa jos saisin sitä omaa aikaa??? En todellakaan.

AP

Vierailija
5/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että muutaman vuoden päästä helpottaa, mutta tarvitsen sitä unta NYT. Unohtelen asioita, tuntuu etten saa tehtyä mitään asioita kunnolla yms. univajesta johtuvaa.Miehestä ei ole mitään hyötyä.

Ns. koulutusmielessä näpäyttääkseni tekisin sille pakkotilanteen ottaa vastuu itselleen. Minä saisin nukkua pari yötä. Ukko saisi tietää mitä kaikkea täällä tehdään että koti rullaa ja pysyy asuttavassa kunnossa.

Vierailija
6/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuja, sukulaisia jotka jeesais.

Vierailija
8/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuja, sukulaisia jotka jeesais.

Niin kuin aiemmin laitoin: en olisi tässä tilanteessa jos olisi mahdollisuuksia omaan aikaan. Eli rivien välistä pystyy lukemaan ettei ole ketään. Ei yhtä ainutta kaveria, ei perhettä niin lähellä että voisi kysyä eikä miehelläkään sen paremman sukulaisasiat ole.

Uskokaa nyt,että kyllä tässä on kaikki mietitty. Nyt on vaan tarkoituksena saada mieskin ymmärtämään mitä kaikkea joudun kestämään, kun hän menee menojaan. Nyt siihen tuli loppu.

Vierailija
9/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että olet ainoa jolla univelkaa. Olet nyt aikuinen, joten sinulla on vastuu lapsestasi. Elä sen mukaan.

Vierailija
10/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ketään?

Vierailija
11/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että olet ainoa jolla univelkaa. Olet nyt aikuinen, joten sinulla on vastuu lapsestasi. Elä sen mukaan.

Mutta alkaa kohta 3v kestänyt väsymys viedä veronsa, kun yöllä saa nukkua vain 2-3h. En jaksaisi enää nousta sohvalta lapsen kanssa leikkimään, vaan torkahdan paikalleni jos istun.Lapsi kun ei nuku päiväunia.

Olen aikuinen ja vastuuni kannan, mutta SANO SE MINUN MIEHELLE. Se on tässä se, jonka on otettava vastuuta enemmän lapsestaan ja kodistaan. Minä en ole mikään orja joka jaksajaksaajaksaa loputtomiin ja vielä hyysää miestä. Ei. Olen miettinyt kuinka mies parhaiten tämän tajuaisi, mutta nyt on otettava tiukat keinot käyttöön.

ap

Vierailija
12/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannustan. Ei kyse ole siiä, että hylkäisit lapsen, sillä hänellähän on yhtä lailla vastuussa oleva toinen lähivanhempi myös.

Mutta älä katoa. Sano pari päivää aikaisemmin miehellesi, että lähdet pois pariksi päiväksi. Sanoi hän asiaan mitä tahansa, niin sano, että menosi on tärkeä ja mies hoitaa sillä aikaa kodin. Ja sitten vain lähdet.

Vierailija
13/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että muutaman vuoden päästä helpottaa, mutta tarvitsen sitä unta NYT. Unohtelen asioita, tuntuu etten saa tehtyä mitään asioita kunnolla yms. univajesta johtuvaa.Miehestä ei ole mitään hyötyä. Ns. koulutusmielessä näpäyttääkseni tekisin sille pakkotilanteen ottaa vastuu itselleen. Minä saisin nukkua pari yötä. Ukko saisi tietää mitä kaikkea täällä tehdään että koti rullaa ja pysyy asuttavassa kunnossa.

No itsellä oli vähän sama tilanne, tosin lapsi oli jo 4v. Kuitenkin juuri tuo, että kun mamma on kotona niin sehän hoitaa.

Yksi lauantaiaamu ilmoitin vaan, että nyt lähden (tein jopa ruuat valmiiksi) ja tulen huomenna takaisin johonkinaikaan. Olin yhden yön hotellissa, kävin ostoksilla ym. ja nautin siitä, että ei tarvitse miettiä aina muita, saa mennä vähänaikaa ilman velvotteita ym.

Akut latautuivat, mieskin tajusi jotain ja alkoi enemmän tekemään asioita kotonakin ym. Hyvin nuo vuorokauden pärjäsivät. Eli otappa ekaksi tuollainen pieni irtiotto ja katselet sitten uudestaan sitä lopullista lähtöä:)

Nopeesti kirjoitettu, mutta toivottavasti ymmärrätte sen jyvän.

Vierailija
14/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ketään?

Mitäs ihmeteltävää siinä on?Nykyään yleistä.

Vierailija
15/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silläkö perusteella olet tullut tuohon tulokseen, että haluat kadota? Täällä sinua ymmärretään. Älä nyt katoa kuitenkaan minnekään. Kohta saattaa tulla jotain ihan uutta kaikkien ongelmaisten elämään.

Vierailija
16/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viritystä entisen pomon kanssa. Se maksaa mulle hotellin ja viinat. Hintana on tietty pukille pääsy, mutta olen sitä halunnut itsekin.

Vierailija
17/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ÄLÄ POLTA SILTOJA takanasi

Vierailija
18/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollain ei voi olla ketään?

Vaikuttaa, ettei kukaan ota lapsen isää huomioon. Lapsen isä on vanhempi siinä missä ap:kin, miksi lasta ei voi jättää hänen hoitoonsa vaan lapsi on vain ja ainoastaan (teidän mielestänne) ap:n vastuulla??!!

Vierailija
19/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että katoan kokonaan. Ainakin joksikin aikaa. Puhelin kiinni enkä kerro minne menen.

Mä en ainakaan voisi jatkaa parisuhdetta ihmisen kanssa joka tahalleen aiheuttaa perheelleen noin paljon huolta. Tämä parinpäivän katoamisesi ei vaikuta ainoastaan mieheesi jolle haluat kostaa vaan lapseesi, vanhempiisi ja läheisiinne. Eikä poliisikaan pidä asiaa vitsinä.

Vierailija
20/35 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viritystä entisen pomon kanssa. Se maksaa mulle hotellin ja viinat. Hintana on tietty pukille pääsy, mutta olen sitä halunnut itsekin.

Teet kuten haluat.t.15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme