Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitun ärsyttävä toi jumppaämmä

Vierailija
24.09.2011 |

kn avaat viestin ..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden helvettiin tältä sivustolta, ei siis toivottua vaikutusta ihanasta mainonnasta

Vierailija
2/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainosko? Ettekö osaa ladata selaimeenne sellaista lisäsoaa kuin AdBlock? Ilmainen ja blockaa kaikki mainokset. Sivut latautuu nopeammin ja näyttävät siistimmiltä ilman mitään paskoja mainoksia.



En olisi ikinä uskonut että joku käyttää vielä 2010-luvulla nettiä ilman mainosten blockaajaa, mutta sama se jos haluaa silmiään ja hermojaan kiduttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainosko? Ettekö osaa ladata selaimeenne sellaista lisäsoaa kuin AdBlock? Ilmainen ja blockaa kaikki mainokset. Sivut latautuu nopeammin ja näyttävät siistimmiltä ilman mitään paskoja mainoksia.

En olisi ikinä uskonut että joku käyttää vielä 2010-luvulla nettiä ilman mainosten blockaajaa, mutta sama se jos haluaa silmiään ja hermojaan kiduttaa :D

MUUULLLLAAAAAA OOOONNNN PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTEMISENNNNNNNNNNNN TARRRRRRRRRRRRRRRRVE JA VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINOILENNNNNNNNNNNNNNNN IHMISILLE JOTKKKKKKA EI OSAAAAAAAAAAAAAA KÄYTTTTTTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TIEEEEETOKONEEEEEEEEETTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
4/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUUULLLLAAAAAA OOOONNNN PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTEMISENNNNNNNNNNNN TARRRRRRRRRRRRRRRRVE JA VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINOILENNNNNNNNNNNNNNNN IHMISILLE JOTKKKKKKA EI OSAAAAAAAAAAAAAA KÄYTTTTTTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TIEEEEETOKONEEEEEEEEETTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ei voi mitään. Näköjään osaat ainakin kirjoittaa hyvin selkeästi ja aikuismaisesti :)

Ei ollut tarkoitus vinoilla tai päteä, anteeksi jos joku sen otti niin. Hämmästyin vain, koska en ole varmaan kolmeen vuoteen nähnyt netissä mainoksen mainosta, ja kaikilla tuttavillakin on se käytössä. Jopa töissä koneissa on AdBlock.

Siitä tulee väkisinkin sellainen mielikuva, että kaikki sitä käyttää. Kannattaisikin kyllä, kuka niitä roskaposti- ja viruslinkkimainoksia muutenkaan haluaisi nähdä. Käyttäähän joku vielä hidasta ja umpihakkeroitua Internet Exploreriakin, joten ei kai mainostenblokkaaminenkaan jokaiselle ole tuttu juttu.

Suosittelisin kuitenkin vilpittömästi, koska se ei maksa mitään eikä itselle ole tullut _yhtään_ mainosta läpi tässä muutaman vuoden aikana. Netti näyttää niin paljon selkeämmältä ilman räikeitä mainoksia.

Pahoittelen vielä kerran jos joku veti herneet nenään, mutta toisaalta tuollainen itkuparkuraivokohtaus vain oman sinänsä harmittoman tietämättömyytensä takia on aika lapsellista ^^

Vierailija
5/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärillä kiva kirjotella ku tuo mainosämmä peittää koko ruudun! Mainoksessa lukee "vielä jaksaa painaa..." Ihme kottarainen

Vierailija
6/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärillä kiva kirjotella ku tuo mainosämmä peittää koko ruudun! Mainoksessa lukee "vielä jaksaa painaa..." Ihme kottarainen

Pitäisikö kokeilla ittekkin tuota adblockia, vaikkei siitä kyllä kovin ystävällisesti kerrottu =[

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei häiritse yhtään, vaikka onkin vähän ylipirteä. :D



Mutta noi adblokkaajat vielä osuvat kalahtavat käyttäjiensä nilkoille. Nykyäänhän todella paljon netin palveluista sekä uutissivuista on ilmaisia vain ja ainoastaan sen takia, että niissä mainostetaan. Ihan niin kuin ei jossain vaiheessa adblokkaajien määrä alkaisi vähentää myös mainostajien määrää, mikä tarkoittaisi ilmaispalvelujen poistumista. Että kiitti vaan blokkaajille. Älkää myöskään viitsikö kysellä tuotteiden perään täällä, että mikä se ja se mainos oli kun jossain vahingossa näin... ei kerrota. :D

Vierailija
8/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO! Palsta näyttää tosi selkeeltä ilman noita mainoksia =O

Helppolukusempi ja selvempi, iltalehtikin näytti selvemmältä kun ennen!



Vau. Täähän on hyvä keksintö, hyvä että tuo joku tuli vinoilemaan, paljon kivempi läppäriltä selata kun ei ole jokaikisen väristä mainosta koko ruutu täynnä =D



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä väliä.

Vierailija
10/10 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

adblockia jo kohta vuoden käyttänyt, mutta onneksi on vielä sellaisia ihmisiä jotka ei käytä koska jostakinhan ne sivuston ylläpitämiseen tarttettavat rahat on hankittava. mainosten estäjiä käyttää kuitenkin niin moni ja niin moni käy esimerkiksi täällä vauvassa, varsinkin ilman blockia, niin ettei se mun mainosten blokkaus montaa senttiä Sanomalta pois vie. Ennemmin selaan itte mukavasti kun joudun tahmaamaan ja kattomaan jotain mainoksia, telkkariinkin saisi joku kehitellä adblockin ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän