Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä lähtien jokainen ketjuperse/lökäpöksy, jonka tuo tyttö meille tuo, joutuu pesulle

Vierailija
23.09.2011 |

Ja saunaan! Oon niin kyllästyny mopon bensan hajuun, samoin tupakanhajuun ja jalkahikeen!

Välillä se haju tytön huoneessa on ihan silmiä polttava, ei millään pahalla ; x

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö teidän lapsillanne siivoja vieraita?

En mä tietenkään halua olla mikään nipo, tottakai lasten vieraat ovat meille tervetulleita.. Jotkut kavereista vaan ovat kovin likaisia ; /

Ap.

Vierailija
2/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muistat omaa nuoruuttasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika toi kaverinsa meille kylään.

Jonkin aikaa istuttuani olohuoneessa nenääni leijaili todella pistävä kissankusta muistuttava löyhkä. Meillä on kissoja, joten ajattelin, että nyt taitaa olla aika vaihtaa kissanhiekka. Kummastelin vaan, että onkohan jollain kissaparalla joku tulehdus kun se haju alkoi niin äkkiä ja vasta toissapäivänä vaihdoin hiekan. Yleensä näin äkkiä ei hiekka ala haisemaan.

Vaihdoin hiekat ja jatkoin töllöttimen vahtaamista. Haju vaan oli ja pysyi. Nuuhkin kaikki nurkat ja vaatekasat, josko katti mokoma olisi käynyt kusolla jossain muualla kuin laatikolla. Ei jälkeäkään mistään kummallisesta. Paitsi se pistävä haju.

Poika ja kaverinsa tulivat olohuoneeseen ja istuivat sohvalle. Silloin tajusin, se oli se poika ja sen sukat. Voi jeesus ja pari muuta pyhää miestä kaupan päälle, siitä se haju tuli!

Lähdin koiran kanssa lenkille ja käskin miestä avaamaan kaikki ikkunat, kunhan pojat poistuvat talosta. Kehoitin myös polttamaan kaiken mihin se siivoton poika on jaloillaan koskenut, onneksi ei ollut mitään kallista.

Haju oli haihtunut vasta seuraavaan iltapäivään mennessä.

Vierailija
4/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden ihmisten hajusta huomautteleminen on tosi tökeröä käytöstä. Meinasin kerran kuolla kun vanhempani muka hienovaraisesti vihjailivat ystäväni (naispuolinen) hienhajusta tyyliin "haluatteko käydä suihkussa" tai "minäpä avaan teille ikkunan" jne. Kyllä minä kestän jos toinen joskus haisee joten en ymmärrä jos jonkun vanhemmat eivät toisessa huoneessa sitä kestä.

Vierailija
5/7 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tarjoan kylpymahdollisuuden ja pyyheliinan..

Ap.

Vierailija
6/7 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..edes murkkuna tuonut...

nyt on 19 vee ja opiskelee yliopistossa ja siellä ei pyöri tuon tyyppistä porukkaan

Vierailija
7/7 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain hyvä asia, jos haluaa tarjota nuorille saunan? En tietenkään mainitse hajusta tai likaisuudesta mitään ; )

Ap.