Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset rakastuvat renttuihin?

Vierailija
23.09.2011 |

Mulla ei ole ollut sellaista tarvetta. Mulla on ollut jo kohta 20 vee vakaa, oman tilan tarvitseva ja yllätyksetön mies. Yliopistokoulutus ja hyvä duuni. Mikä naisia vetää epävakaiden sekoilijoiden ja kännääjien luokse??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävakaa sekoilija ja kännääjä? Mulle ei sana renttu edusta mitään noista..

Mun rentullapa on 15 vuoden aikana ollut paska duuni mutta hyvä palkka. Mun renttu on myös paras isä ketä tiedän lapsilleen.Mun renttu on yllätyksiä täynnä. Mun renttu osaa rakastaa ja vihata täysillä ja haluaa mua ja vain mua vieläkin yli kaiken. Mun renttu ei osaa ostaa uusia vaatteita ja saattaa kulkea risoissakin mutta putipuhtoinen on. Mun renttu on karismaattinen, suloinen ja sillä on aina pilke silmässä..

Vierailija
2/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että ylivastuullinen ei ota toista ylivastuullista, tästä on ihan tutkimusta.

eli hyvä nainen joka on ylivastuullinen hakeutuu miehiin jotka "renttuja". Sekä myös toisin päin.

Voi Hyvin-lehdessä on tästä hyvä juttu!

-mies-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en jaksaisi vässykkää joka tekee kaiken mitä pyydän ja olisi kaikinpuolin hyvä ja kunnollinen. tarvitsen yllätyksiä ja mielenkiintoa.

Vierailija
4/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämän kolhiman saa parannettua rakkaudella.

Vierailija
5/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätynyt puuttuneen itseluottamuksen takia.

Olisiko liian myöhäistä. Rentusta on liian pitkä kokemus, mutta tiedän, että musta olis vaikka mihin!

Ikää 40+. Mulla on visioita.