Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
..että jos kirjoitan arvostelun blogista, osoitan sen suoraan blogia kirjoittavalla henkilölle omalla nimelläni. Jos ilmoitat yhteystietosi tänne, saat varmasti myös halutessasi palautetta tämän palstan lukijoilta heidän omalla nimellään.
niin minäkin jatkan että edelleen aiemmin mainitsemistani syistä en missään nimessä voi omalla henkilöllisyydelläni kirjoittaa asiasta blogistille. Toiseksi, en todellakaan ole täällä haukkunut ketään henkilökohtaisesti, yritän vaan vihjata tästä tosiasiasta ettei ole järkevää kirjoitella kaikkea itsestään ja lapsistaan.
Ja luulen nyt entistä vahvemmin että tämä tietty blogistikin täällä käy lukemassa joten odottelen että jotain saattaisi oikeasti tapahtuakin. Ainakin olen yrittänyt.Mikset nyt hyvä ihminen ota suoraan blogistiin yhteyttä ja kerro? Ärsyttävää vihjailua vähän väliä. Vaihtoehtoisesti olet häiriintynyt ja viihdytät itseäsi paljastamalla täällä aina palan kerrallaan. Säälittävää. Ota suoraan bloggaajaan yhteyttä, tekaise joku sähköpostiosoite viestin lähettämiseen.
No en todellakaan aio ottaa yhteyttä suoraan blogistiin, koska itselläni on ollut jo niin kauan paha ummetus, ettei ole hyvä olla ihmisen.
miksi en ota suoraan yhteyttä. Ja mihin lopputulokseen olen tullut. Ja etten vihjaile täällä enempää kenestä on kyse.
VOI olla että yritän saada nimettömänä viestin perille mikäli tilanteeseen tulee jotain KONKREETTISTA. Ymmärräthän, että mulla on tietoa vain ja ainoastaan tältä naispuolelta. Itse olen varma että jotain on meneillään, mutta mulla ei ole mitään muita "todisteita" kuin se mitä mulle on kerrottu kun sitä ei varmastikaan lasketa että tiedän heidän tuntevan ja olevan tekemisissä?!
Ja jos ja toivottavasti mitään oikeasti vakavaa ei ole tapahtunut, niin olen tässä yrittänyt kertoa siitä tosiasiasta, että tämä nainen seuraa sitä blogia. Jos pystyt kuvittelemaan itsesi hänen hameeseensa, ymmärrät miksi.
Harmittaa kun menin edes aloittamaan kun sitten tulee tunne että pitää oikoa väärinkäsityksiä kun tänne heitellään "arvailuja" ja "tietoja". Joku aiemmin liitti tapauksen johonkin lehtijuttuun, minä en ainakaan tiedä että tästä blogistista olisi tehty jotain juttua, mutta eihän se tarkoita ettei sellaisita olisi voinut joskus olla. Eli siis en todellakaan tarkoittanut että "juuri se blogisti josta on kirjoitettu lehdessä". Toki on voitu kirjoittaa mutta minä en sitä tiedä. En ole lukenut blogeja ennen tätä, eli ehkä vuoden verran? Eli en varmasti ole kiinnittänyt huomiota blogisteista tehtyihin lehtijuttuihin.
ja nyt tästä ei varmasti ole muuta kuin haittaa joten en halua enää perustella omaa kantaani asiaan.
poistiko Eeviskäinen postauksen vain siksi, ettei kukaan ostanut törkyhinnoilla? En ehtinyt seuraamaan. Tuli mieleen, että ovatko hänellä rahat loppumassa vai kuinka? Ja ajatella, edes blogistit eivät kilpaa ostelleet niitä, onhan se noloa.
mutta ajattelematta. Tahallinen vahingonteko on eri asia kuin ajattelematon. ja varsinkin kun näissä oli vielä kyse mielipiteistä, eli ei edes minkään sortin valheista tai herjauksesta.
jos alitat lapsesi kuvan nettiin ja toteat että onhan Nöpö söpö, onhan. ja joku vastaa että ei ole, on mielestäni ruma. Niin en edelleenkään jaksa ymmärtää teon herjaavuutta tai tahallista vahingon tekoa. Mielipahaa ei lasketa rikosoikeudellisesti.
poistiko Eeviskäinen postauksen vain siksi, ettei kukaan ostanut törkyhinnoilla? En ehtinyt seuraamaan. Tuli mieleen, että ovatko hänellä rahat loppumassa vai kuinka? Ja ajatella, edes blogistit eivät kilpaa ostelleet niitä, onhan se noloa.
Äityislomalla rahat on varmaan tiukemmalla :/
Joo, mutta jos lapsen ulkonäön arvostelussa viitataan johonkin sairauteen tai vammaan,(joka kaiken lisäksi paikkaansapitämätöntä), niin siinä ollaan herjauksen puolella.
Ko. viestithän on jo poistettu.
tuskinpa niiltä rahat loppuu :)
Joo, mutta jos lapsen ulkonäön arvostelussa viitataan johonkin sairauteen tai vammaan,(joka kaiken lisäksi paikkaansapitämätöntä), niin siinä ollaan herjauksen puolella.
Ko. viestithän on jo poistettu.
Ai se karsastus? Mut eikös sillä ole nyt rillit?
tiivistyy keskiluokkaisen itserakkauden syvin olemus
Vaan esitettiin ihan toinen diagnoosi, ulkonäön perusteella. Sitäpaitsi, jos jollain on oikeasti karsastus, ja siitä mainitsee, niin ei taida herjauskriiterit täyttyä, ainoastaan huonon käytöksen piikkiin menee.
tiivistyy keskiluokkaisen itserakkauden syvin olemus
Ehkäpä toi Eeviskäisen lapsen haukkuminen oli ihan puhdas provo saada blogi loppumaan...? Toi tyttöhän on yksi harvoja blogistanian oikeasti suloisista lapsista. Kaikki lapsethan on vanhempiensa mielestä nättejä, mutta toi on varmaan monen vieraankin mielestä nätti lapsi
..että jos kirjoitan arvostelun blogista, osoitan sen suoraan blogia kirjoittavalla henkilölle omalla nimelläni. Jos ilmoitat yhteystietosi tänne, saat varmasti myös halutessasi palautetta tämän palstan lukijoilta heidän omalla nimellään.
niin minäkin jatkan että edelleen aiemmin mainitsemistani syistä en missään nimessä voi omalla henkilöllisyydelläni kirjoittaa asiasta blogistille. Toiseksi, en todellakaan ole täällä haukkunut ketään henkilökohtaisesti, yritän vaan vihjata tästä tosiasiasta ettei ole järkevää kirjoitella kaikkea itsestään ja lapsistaan.
Ja luulen nyt entistä vahvemmin että tämä tietty blogistikin täällä käy lukemassa joten odottelen että jotain saattaisi oikeasti tapahtuakin. Ainakin olen yrittänyt.Mikset nyt hyvä ihminen ota suoraan blogistiin yhteyttä ja kerro? Ärsyttävää vihjailua vähän väliä. Vaihtoehtoisesti olet häiriintynyt ja viihdytät itseäsi paljastamalla täällä aina palan kerrallaan. Säälittävää. Ota suoraan bloggaajaan yhteyttä, tekaise joku sähköpostiosoite viestin lähettämiseen.
No en todellakaan aio ottaa yhteyttä suoraan blogistiin, koska itselläni on ollut jo niin kauan paha ummetus, ettei ole hyvä olla ihmisen.miksi en ota suoraan yhteyttä. Ja mihin lopputulokseen olen tullut. Ja etten vihjaile täällä enempää kenestä on kyse.
VOI olla että yritän saada nimettömänä viestin perille mikäli tilanteeseen tulee jotain KONKREETTISTA. Ymmärräthän, että mulla on tietoa vain ja ainoastaan tältä naispuolelta. Itse olen varma että jotain on meneillään, mutta mulla ei ole mitään muita "todisteita" kuin se mitä mulle on kerrottu kun sitä ei varmastikaan lasketa että tiedän heidän tuntevan ja olevan tekemisissä?!
Ja jos ja toivottavasti mitään oikeasti vakavaa ei ole tapahtunut, niin olen tässä yrittänyt kertoa siitä tosiasiasta, että tämä nainen seuraa sitä blogia. Jos pystyt kuvittelemaan itsesi hänen hameeseensa, ymmärrät miksi.Harmittaa kun menin edes aloittamaan kun sitten tulee tunne että pitää oikoa väärinkäsityksiä kun tänne heitellään "arvailuja" ja "tietoja". Joku aiemmin liitti tapauksen johonkin lehtijuttuun, minä en ainakaan tiedä että tästä blogistista olisi tehty jotain juttua, mutta eihän se tarkoita ettei sellaisita olisi voinut joskus olla. Eli siis en todellakaan tarkoittanut että "juuri se blogisti josta on kirjoitettu lehdessä". Toki on voitu kirjoittaa mutta minä en sitä tiedä. En ole lukenut blogeja ennen tätä, eli ehkä vuoden verran? Eli en varmasti ole kiinnittänyt huomiota blogisteista tehtyihin lehtijuttuihin.
ja nyt tästä ei varmasti ole muuta kuin haittaa joten en halua enää perustella omaa kantaani asiaan.
No perustele nyt, kun olet aloittanut.
bambitunikassa oli tahraa.
Hinnat huvittivat kyllä minuakin, enkä niillä käytettyjä vaatteita ostaisi, koska ainakin meidän benettonissa nuo samat paidat maksavat usein uutena tuon 4.9e.
Tuo lapsen ulkonäön arvostelu oli taas ala-arvoista! Minustakin Eevi on yksi blogistanian harvoja lapsia, joita voin käsi sydämellä sanoa suloiseksi!
Sopusuhtainen ja ihana kihara tukka
Ehkäpä toi Eeviskäisen lapsen haukkuminen oli ihan puhdas provo saada blogi loppumaan...? Toi tyttöhän on yksi harvoja blogistanian oikeasti suloisista lapsista. Kaikki lapsethan on vanhempiensa mielestä nättejä, mutta toi on varmaan monen vieraankin mielestä nätti lapsi
kuten jo aiemminkin täällä totesin. Lopettakaa ilkeät!
Ja mielenkiintoista varsinkin kommenttilootan keskustelu Miian ja erään varakkaan merkkivaatteita ostavan välillä. Tai siis just semmosta lastenvaateblogien tikusta asiaa -tyylistä "pohdiskelua" merkki-/merkittömien vaatteiden laadusta. Ja täsyin vastakkaisia arvioita tuli.... "Saumat kiertyy! Resorit lepsuttaa!" Ja toisen mielestä ei lainkaan! Niin huvittavaa!
en tiedä miksi, mutta mä en näe E:ssä mitään kaunista. Ainoa ihana on hänen hiukset, mutta naama ei todellakaan ole nätti, vaan suorastaan aika erikoinen. Ceela sen sijaan on todella nätti ja suloinen.
Ala-arvoista! Hävetköön!
Ja tuosta PT-merkkivaatepohdinnan kommenttilootasta tuli vielä mieleen, että on noilla bloggareilla kyll selkeät mielipiteet ja päämäärät varmaan koko elämässään, kun osaavat noinkin päättäväisiä olla lastenvaatteiden suhteen: "Tytön alusvaatteet vain HM:stä ja pojan Popista! Piste." Ei mulla kyllä ole noin vahvaa mielipidettä esim. lasten alusvaatteista. Mutta ehkä olenkin sitten vähän tällainen elämässä ajautuja...
Tuntuu olevan kateellinen (ja matkiikin osittain) juuri tälle Eevin blogille. No jos oma elämä on vuokrakasarmissa "ei niin kauniiden" lasten kanssa pyörimistä pienissä ympyröissä, niin ymmärtäähän sen.
jos toisten lapsia haukkuu. Oikeesti.