Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
mutta ettei itsestänne, kun toisia arvostelette täällä? :-D
yhdessä mun seuraamassani äiti kertoo todella avoimesta lastensa psyk. ja neurologisista diagnooseista. Ja samten omistaan. Äidillä itselläänkin on mielenterveysongelmia. Ja kaikki julkisessa blogissa kerrottuna. Se on oikeasti surullista ja todella erikoista. Mutta ehkä äiti itsekään ei ole ihan "syyntakeinen" sairautensa vuosi. Sitä olen ihmetellyt ettei perheen isä puutu asiaan. EHkä ei tiedä koko blogista.
Hyvää sunnuntaita Keino se on sekin purkaa turhautumista.SYVÄ HUOKAUS
Tai puolustaa lapsparkojen oikeutta yksityisyyteen, kun omat äidit ei sitä tee... miten sen nyt näkee ;)
Ihanaa että joku on noin AIDOSTI ja innokkaasti kiinnostunut toisten ihmisten lapsista ja huolissaan jo etukäteen heidän kiusaamisestaan. Todella ihailtavaa. Jatkaa samaan malliin. Toivottavasti suuntaat jatkossakin tarmosi tärkeisiin asioihin. You are my real hero. Nyt kyllä menen ja teen lastensuojeluilmoituksen kaikista blogia pitävistä äideistä, jotka edes mainitsevat lapsensa blogissaan. Itseasiassa tulostan koko Blogilistan ja teen varmuudeksi lastensuojeluilmon kaikista blogisteista. ihme pervoja kun sellaista kehtaavat pitää. :O :D
Hmm. En kyllä tajua mitä ajat takaa. Onko sun mielestä lapsen oikeus yksityisyyteensä jollain tasolla naurettava asia? Miksi sä kaikki bloggaajat niputat? Kovin harva heistä kovin arkaluontoisia asioita lapsistaan laittaa nettiin. Kyllä mulla nousi niskakarvat pystyyn kun luin esim. niitä lasten psykiatrisia diagnooseja. Jos äiti on niin hölmö, että tuommoisia laittaa nettiin pyörimään ikuisiksi ajoiksi, niin... No. Jos et ymmärrä, niin voi voi.
väittääkö joku teistä nyt ihan tosissaan, että näiden blogistien lapset, jotka tällä hetkellä ovat ehkä 2-3 vuotiaita, tulevat 10 vuoden kuluttua kiusatuksi blogissa esiintyneiden kuvien / juttujen takia?! Siis, että jollekin koulussa muistutellaan, että: "Sun mutsis ja faijas on muuten harrastanut seksiä! Ja vielä vessassa!" Perin omituista toimintaa pienten lasten vanhemmilta ;)!
Ensinnäkin, eikö tuon blogin halutessaan saa jossain vaiheessa suljetuksi niin, että sitä ei kukaan enää lue sen jälkeen?
Toiseksi, ajatteletteko ihan oikeasti, että niillä silloisilla teineillä ei ole elämässään muuta tekemistä kuin kaivaa netistä mahd. kuvia jonkun kaverin lapsuusajalta? Jos näin on, niin ei kuulosta ihan normaalilta teiniltä. Jos taas teini saa asiasta vinkin (mistä kuvia kenties saattaisi löytää), niin silloin ei voi hänen vanhempiaan (eli äitiä, jolta se vinkki saadaan) pitää ihan normaalilla järjellä varustettuna aikuisena!
En myöskään tajua näitä av-mammoja, jotka esim. ovat kertoneet / näyttäneet omille teineilleen kuvia esim. tyylisuuntauksia-blogin vanhemmista lapsista! Sairasta touhua, jota voidaan pitää juurikin siihen kiusaamiseen kiihottamisena! Tuskin kukaan teini kuuna päivänä lukee lastenvaateblogeja ja siten ihan itsekseen tuollaisen blogin sattuisi koulukavereistaan löytämään. Onko siis nämä äidit niitä, jotka jo kouluaikoinaan ovat olleet kiusaajia vai kenties niitä kiusattuja, jotka nyt ovat päättäneet "antaa takaisin"? Kumpia tahansa, niin surkeita, säälittäviä luusereita ovat ainakin edelleen :/!
Oiskohan jo aika lopettaa tämä hiekkalaatikkoketju.
kaikki tiedot katoaa? Ensinnäkin blogitekstejähän on voinut kopioida kuka vaan. ja toisekseen kaikki nettiin kirjoitettu ja kuvattu on amhdollista kaivaa sieltä esille vaikka blogisti sen poistaisikin.
Teinit viettävät helposti tunteja netissä aj kun joku saa vihin jostain tutusta tai tutuntutusta niin linkit etenee valon nopeudella facen ja muiden kautta. Luulen että jos sinä voisit lukea vaikka työkaveristasi kirjoitettu blogia hänen vauvavuosiltaan niin tutustuisit siihen ihan mielenkiinnosta.
ja pakko on myös muistaa että blogeja seuraavat myös ne ei ihan terveet ihmiset. Ihmiset jotak etsivät sieltä materiaalia monenlaisiin tarkoituksiin
annan ohjeeksi tehdä lastensuojeluilmoituksen kaikista perheistä joista kirjoitetaan lehdissä. Ajatella,siis ihan nimillä ja kuvilla tehdään perheistä juttuja ja voidaan kertoa vaikka vammoista, eroista tai alkoholismista!
ja niihinkään ei ole muuten pakko kenenkään suostua. Ja niissä muuten usein arkaluonteisissa jutuissa nimet muutettu eikä kuvat tunnistettavia, tai käytetty ihan muita kuvia.
Blogeissa ollaan usein melkein reaaliajassa, kerrotaan nimenomaan tunteista, asioista vain omalta kannalta. Sellaisia yksityisasioita joita ei lehteen juuri kirjoitella. Lehti myös tavallaan vanhenee, sitä ei säilötä ja kopioida niin helposti kuin täällä nettimaailmassa.
Lisäksi, on ihan eri että äiti itse kertoo ties mitä, kuin että jos toimittaja on tehnyt omia tulkintojaan tms. Silloin voi edes vedota siihen että toimittajan moka. Kun äiti kirjoittaa, voi vaan ihmetellä kuten täälläkin moni.
Mutta jos nyt haluaa iiiihan välttämättä niitä lapsensa asioita kertoa niin en minä sille mitään voi. Enkä tee mitää ilmoituksia. Taitaisi olla turhaakin. Tärkeämpää olisi saada ihmiset ymmärtämään asia itse. Onneksi näitä ei sentään aivan pilvin pimein ole. Olen pahoillani silti niiden lasten vuoksi joita noin esillä pidetään.
Miettikää jos itse olisitte jo tunnettuja kasvoiltanne ja tekemisiltänne jnejne täällä näin monien av-mammojen silmissä. Vaikka se sinällään ei satuta, niin tuntuisi erittäin järkyttävältä jos kyse olisi vaikka omasta pienestä lapsestani. Tai itsestäni.
kaikki tiedot katoaa? Ensinnäkin blogitekstejähän on voinut kopioida kuka vaan. ja toisekseen kaikki nettiin kirjoitettu ja kuvattu on amhdollista kaivaa sieltä esille vaikka blogisti sen poistaisikin. Teinit viettävät helposti tunteja netissä aj kun joku saa vihin jostain tutusta tai tutuntutusta niin linkit etenee valon nopeudella facen ja muiden kautta. Luulen että jos sinä voisit lukea vaikka työkaveristasi kirjoitettu blogia hänen vauvavuosiltaan niin tutustuisit siihen ihan mielenkiinnosta. ja pakko on myös muistaa että blogeja seuraavat myös ne ei ihan terveet ihmiset. Ihmiset jotak etsivät sieltä materiaalia monenlaisiin tarkoituksiin
Ei ole normaalia alkaa kaivamaan työkavereista, tutuista tai tutun tutuista jotain ikivanhoja juttuja yhtään mistään! Se on sairasta ja kertoo, että omasta elämästä puuttuu jotain. Sinä itse asiassa taidatkin olla juuri sellainen?!
väittääkö joku teistä nyt ihan tosissaan, että näiden blogistien lapset, jotka tällä hetkellä ovat ehkä 2-3 vuotiaita, tulevat 10 vuoden kuluttua kiusatuksi blogissa esiintyneiden kuvien / juttujen takia?! Siis, että jollekin koulussa muistutellaan, että: "Sun mutsis ja faijas on muuten harrastanut seksiä! Ja vielä vessassa!" Perin omituista toimintaa pienten lasten vanhemmilta ;)!
Ensinnäkin, eikö tuon blogin halutessaan saa jossain vaiheessa suljetuksi niin, että sitä ei kukaan enää lue sen jälkeen?
Toiseksi, ajatteletteko ihan oikeasti, että niillä silloisilla teineillä ei ole elämässään muuta tekemistä kuin kaivaa netistä mahd. kuvia jonkun kaverin lapsuusajalta? Jos näin on, niin ei kuulosta ihan normaalilta teiniltä. Jos taas teini saa asiasta vinkin (mistä kuvia kenties saattaisi löytää), niin silloin ei voi hänen vanhempiaan (eli äitiä, jolta se vinkki saadaan) pitää ihan normaalilla järjellä varustettuna aikuisena!
En myöskään tajua näitä av-mammoja, jotka esim. ovat kertoneet / näyttäneet omille teineilleen kuvia esim. tyylisuuntauksia-blogin vanhemmista lapsista! Sairasta touhua, jota voidaan pitää juurikin siihen kiusaamiseen kiihottamisena! Tuskin kukaan teini kuuna päivänä lukee lastenvaateblogeja ja siten ihan itsekseen tuollaisen blogin sattuisi koulukavereistaan löytämään. Onko siis nämä äidit niitä, jotka jo kouluaikoinaan ovat olleet kiusaajia vai kenties niitä kiusattuja, jotka nyt ovat päättäneet "antaa takaisin"? Kumpia tahansa, niin surkeita, säälittäviä luusereita ovat ainakin edelleen :/!
meinaatko tosiaan, että teinit ovat saaneet äidiltään tietoonsa tuon blogin?? Nämä teinit blogista varmasti ovat ihan itsekin tuosta blogista joillekin kavereilleen kertoneet. Joka taas kertoo jollekin jne. EI muuta tarvita. Sitten jossain harrastuspiirissa toiset kuulevat että tuon tytön äiti pitää sellasta blogia, käy vaikka katsomassa. jne,
Mun tutun "vauvablogia" josta on jo 5 vuotta aikaa, käy edelleen väkeä katsomassa kuinka hassuja juttuja siellä on. No se olikin todella myötähäpeää aiheuttava ja olen yllättynyt ettei ole poistanut :( Mutta jos kerran riskejä on, niin mikä siinä on niin vaikeaa muuttaa sitä blogia sellaiseksi että se on vain sen äidin harrastus eikä sekoita niitä lapsia siihen niin törkeästi?
kun pystyy arvioimaan minun elämän sisällön.
Kumpi sinusta on normaalimpaa. Kirjoittaa nettiin tarkasti omasta elämästään, lasten tai omista diagnooseistaan. Julkaista kyseenalaisiakin kuvia lapsistaan. ja todennäköisesti toivoa myös että joku lukee niitä (miksi niitä muuten kirjoittaisi?)
Vai lukea näitä tekstejä ja mahdollsesti vähän kaivellakin jonkun tutun kirjoituksia?
Minä en vana ymmärrä miksi pitää kirjoittaa sellaista joka mahdollisesti myöhemmin kaduttaa?
kaikki tiedot katoaa? Ensinnäkin blogitekstejähän on voinut kopioida kuka vaan. ja toisekseen kaikki nettiin kirjoitettu ja kuvattu on amhdollista kaivaa sieltä esille vaikka blogisti sen poistaisikin. Teinit viettävät helposti tunteja netissä aj kun joku saa vihin jostain tutusta tai tutuntutusta niin linkit etenee valon nopeudella facen ja muiden kautta. Luulen että jos sinä voisit lukea vaikka työkaveristasi kirjoitettu blogia hänen vauvavuosiltaan niin tutustuisit siihen ihan mielenkiinnosta. ja pakko on myös muistaa että blogeja seuraavat myös ne ei ihan terveet ihmiset. Ihmiset jotak etsivät sieltä materiaalia monenlaisiin tarkoituksiin
Ei ole normaalia alkaa kaivamaan työkavereista, tutuista tai tutun tutuista jotain ikivanhoja juttuja yhtään mistään! Se on sairasta ja kertoo, että omasta elämästä puuttuu jotain. Sinä itse asiassa taidatkin olla juuri sellainen?!
jos satut törmäämään tietoihin tai juttuihin jostain tutustasi niin et sitten lue? Kun se on sairasta? Tottakai on ihmisluonteelle normaalia olla utelias. Itsekin luen erään työkaverin blogia hänen tietämättään, onhan se mielenkiintoista lukea miten häntä harmittaa töissä se ja tuo asia..
kun pystyy arvioimaan minun elämän sisällön.
Kumpi sinusta on normaalimpaa. Kirjoittaa nettiin tarkasti omasta elämästään, lasten tai omista diagnooseistaan. Julkaista kyseenalaisiakin kuvia lapsistaan. ja todennäköisesti toivoa myös että joku lukee niitä (miksi niitä muuten kirjoittaisi?)
Vai lukea näitä tekstejä ja mahdollsesti vähän kaivellakin jonkun tutun kirjoituksia?
Minä en vana ymmärrä miksi pitää kirjoittaa sellaista joka mahdollisesti myöhemmin kaduttaa?
tämä vain osui niin nappiin!
jos satut törmäämään tietoihin tai juttuihin jostain tutustasi niin et sitten lue? Kun se on sairasta? Tottakai on ihmisluonteelle normaalia olla utelias. Itsekin luen erään työkaverin blogia hänen tietämättään, onhan se mielenkiintoista lukea miten häntä harmittaa töissä se ja tuo asia..
Enkä siksi ilm. sitten ymmärrä, miksi joku tuollaisten tietojen lukemisesta nauttii? Tuon yhden esimerkin perusteella (jotain myötähäpeää aiheuttavia kirjoituksia?) ilmeisesti sillä lukemisella pönkitetään omaa itsetuntoa? Tai nostetaan itseä jotenkin paremmaksi ihmiseksi kuin joku blogia kirjoittava työkaveri? Mutta mitäs sitten, kun sitä blogia kirjoittaakin ihan joku nobody kotiäiti Karkkilasta? Harvassa täytyy omat ilonaiheet omista saavutuksista ja pärjäämisestä tässä elämässä olla, jos sellainen oikeesti jollekin jotain nautintoa tuottaa!
Itse siis lueskelen joitakin blogeja. Tosin sellaisia, joissa on kauniita kuvia tai kauniita esineitä. Sellaisia, joista eritoten tulee hyvä mieli. Siksi en voikaan ymmärtää, että joku jaksaa nähdä vaivaa tai jollakin on ylipäätään edes AIKAA vahdata jonkun kirjoituksia ihan vaan siitä syystä, että löytää niistä jotain virheitä, typeriä mielipiteitä tai sellaista, jota itse ei arvosta! Kulunut sanonta "Get a life!" on tässä varsin paikallaan!
Siksi en voikaan ymmärtää, että joku jaksaa nähdä vaivaa tai jollakin on ylipäätään edes AIKAA vahdata jonkun kirjoituksia ihan vaan siitä syystä, että löytää niistä jotain virheitä, typeriä mielipiteitä tai sellaista, jota itse ei arvosta! Kulunut sanonta "Get a life!" on tässä varsin paikallaan!
Mua ei ainakaan haittaa virheet, typerät mielipiteet jne. Mun silmään pistää lapsien yksityisyyden riisto ja lapsen yksityisasioiden repostelu julkisesti netissä. Mikä tuossa pointissa on niiiiiin vaikea ymmärtää?
Siksi en voikaan ymmärtää, että joku jaksaa nähdä vaivaa tai jollakin on ylipäätään edes AIKAA vahdata jonkun kirjoituksia ihan vaan siitä syystä, että löytää niistä jotain virheitä, typeriä mielipiteitä tai sellaista, jota itse ei arvosta! Kulunut sanonta "Get a life!" on tässä varsin paikallaan!
Mua ei ainakaan haittaa virheet, typerät mielipiteet jne. Mun silmään pistää lapsien yksityisyyden riisto ja lapsen yksityisasioiden repostelu julkisesti netissä. Mikä tuossa pointissa on niiiiiin vaikea ymmärtää?
Voi kuule, sun kaltaiselle perihumaanille ja hyvätahtoiselle, rauhaa ja lähimmäistä rakastavalle Vuoden äiti-palkinnon vielä joskus pokkaavalle yli-ihmiselle, on tässä maailmassa vielä paljon muitakin ja kenties vähän isompiakin ongelmia ratkottavana! Tietty jokaisen se on jostain aloitettava ja sun kohdalla on hyvä alkaa vaikka sitten tästä ;). Eli ei muuta kuin tulta päin, go for it!
niiin sivistyneet, jotka kehoittavat toisia hankkimaan elämän blogien seuraamisen sijaan. Ja Kertovat itse lukevansa vain blogeja joista tulee hyvä mieli jne.
ja sitten jaksavat itse seurata av-palstaa joka on kaiken tyhmyyden huipentuma=)
Voi kuule, sun kaltaiselle perihumaanille ja hyvätahtoiselle, rauhaa ja lähimmäistä rakastavalle Vuoden äiti-palkinnon vielä joskus pokkaavalle yli-ihmiselle, on tässä maailmassa vielä paljon muitakin ja kenties vähän isompiakin ongelmia ratkottavana! Tietty jokaisen se on jostain aloitettava ja sun kohdalla on hyvä alkaa vaikka sitten tästä ;). Eli ei muuta kuin tulta päin, go for it!
Jep. Olet tehnyt mielipiteesi erittäin selväksi: lapsen oikeus yksityisyyteensä on sun mielestä naurun paikka, pelkkä vitsi. :( Surullista, surullista. Toivottavasti sulla ei ole lapsia :(
Jep. Olet tehnyt mielipiteesi erittäin selväksi: lapsen oikeus yksityisyyteensä on sun mielestä naurun paikka, pelkkä vitsi. :( Surullista, surullista. Toivottavasti sulla ei ole lapsia :(
Morjens mikä vuosisadan Draama Queen!
Laitapas vielä lastenoikeuksien julistus tulemaan sadannen kerran =D
Menepä auttamaan nälkää näkeviä lapsia tai vaikka aids orpoja jonnekin Arikkaan. Ne kaipaa tuollaista vieraista lapsista huolta kantavaa ihmistä taatusti enemmän kuin vaikka Jarnan lapset
määrittelet mulle normaalin sitä ennen.