Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
Siksi en voikaan ymmärtää, että joku jaksaa nähdä vaivaa tai jollakin on ylipäätään edes AIKAA vahdata jonkun kirjoituksia ihan vaan siitä syystä, että löytää niistä jotain virheitä, typeriä mielipiteitä tai sellaista, jota itse ei arvosta! Kulunut sanonta "Get a life!" on tässä varsin paikallaan!
jeh Mua ei ainakaan haittaa virheet, typerät mielipiteet jne. Mun silmään pistää lapsien yksityisyyden riisto ja lapsen yksityisasioiden repostelu julkisesti netissä. Mikä tuossa pointissa on niiiiiin vaikea ymmärtää?
Menepä auttamaan nälkää näkeviä lapsia tai vaikka aids orpoja jonnekin Arikkaan. Ne kaipaa tuollaista vieraista lapsista huolta kantavaa ihmistä taatusti enemmän kuin vaikka Jarnan lapset
Kun ei ole enää mitään järkevää vastaan sanottavaa, alkaa kivet lentää ja näin paljastuu lapsiensa yksityisyydestä piittaamattoman rättibloggaajan KAUNIS mielenmaisema :(
Mua ei ainakaan haittaa virheet, typerät mielipiteet jne. Mun silmään pistää lapsien yksityisyyden riisto ja lapsen yksityisasioiden repostelu julkisesti netissä. Mikä tuossa pointissa on niiiiiin vaikea ymmärtää?
Voi kuule, sun kaltaiselle perihumaanille ja hyvätahtoiselle, rauhaa ja lähimmäistä rakastavalle Vuoden äiti-palkinnon vielä joskus pokkaavalle yli-ihmiselle, on tässä maailmassa vielä paljon muitakin ja kenties vähän isompiakin ongelmia ratkottavana! Tietty jokaisen se on jostain aloitettava ja sun kohdalla on hyvä alkaa vaikka sitten tästä ;). Eli ei muuta kuin tulta päin, go for it!
Jep. Olet tehnyt mielipiteesi erittäin selväksi: lapsen oikeus yksityisyyteensä on sun mielestä naurun paikka, pelkkä vitsi. :( Surullista, surullista. Toivottavasti sulla ei ole lapsia :(
Miss Marttyyri Morjens mikä vuosisadan Draama Queen!
Laitapas vielä lastenoikeuksien julistus tulemaan sadannen kerran =D
Ooh, hienoa vasta-argumentointia, kerrassaan hyviä perusteluja. Juu juu, uskotaan, ei teille lapsen oikeus yksityisyyteen merkitse yhtään MITÄÄN. Kunhan rättikauppa käy vilkkaana huutiksessa, niin siinä katoaa kaikki terve järki, eiks vaan?
Siksi en voikaan ymmärtää, että joku jaksaa nähdä vaivaa tai jollakin on ylipäätään edes AIKAA vahdata jonkun kirjoituksia ihan vaan siitä syystä, että löytää niistä jotain virheitä, typeriä mielipiteitä tai sellaista, jota itse ei arvosta! Kulunut sanonta "Get a life!" on tässä varsin paikallaan!
jeh Mua ei ainakaan haittaa virheet, typerät mielipiteet jne. Mun silmään pistää lapsien yksityisyyden riisto ja lapsen yksityisasioiden repostelu julkisesti netissä. Mikä tuossa pointissa on niiiiiin vaikea ymmärtää?
Menepä auttamaan nälkää näkeviä lapsia tai vaikka aids orpoja jonnekin Arikkaan. Ne kaipaa tuollaista vieraista lapsista huolta kantavaa ihmistä taatusti enemmän kuin vaikka Jarnan lapset
Kun ei ole enää mitään järkevää vastaan sanottavaa, alkaa kivet lentää ja näin paljastuu lapsiensa yksityisyydestä piittaamattoman rättibloggaajan KAUNIS mielenmaisema :(
Tuota tuota...Ihan vaan mielenkiinnosta: kuinka teit johtopäätöksesi että itse blogisti on täällä käynyt kommentoimassa? Tuskinpa hän vaivaantuisi. Aika tylyä alkaa syyttämään Jarnaa että juuri hän olisi täällä hlökohtaisesti vastaillut sinulle. Järki käteen taas kerran.
Mua ei ainakaan haittaa virheet, typerät mielipiteet jne. Mun silmään pistää lapsien yksityisyyden riisto ja lapsen yksityisasioiden repostelu julkisesti netissä. Mikä tuossa pointissa on niiiiiin vaikea ymmärtää?
Voi kuule, sun kaltaiselle perihumaanille ja hyvätahtoiselle, rauhaa ja lähimmäistä rakastavalle Vuoden äiti-palkinnon vielä joskus pokkaavalle yli-ihmiselle, on tässä maailmassa vielä paljon muitakin ja kenties vähän isompiakin ongelmia ratkottavana! Tietty jokaisen se on jostain aloitettava ja sun kohdalla on hyvä alkaa vaikka sitten tästä ;). Eli ei muuta kuin tulta päin, go for it!
Jep. Olet tehnyt mielipiteesi erittäin selväksi: lapsen oikeus yksityisyyteensä on sun mielestä naurun paikka, pelkkä vitsi. :( Surullista, surullista. Toivottavasti sulla ei ole lapsia :(
Miss Marttyyri Morjens mikä vuosisadan Draama Queen!
Laitapas vielä lastenoikeuksien julistus tulemaan sadannen kerran =DOoh, hienoa vasta-argumentointia, kerrassaan hyviä perusteluja. Juu juu, uskotaan, ei teille lapsen oikeus yksityisyyteen merkitse yhtään MITÄÄN. Kunhan rättikauppa käy vilkkaana huutiksessa, niin siinä katoaa kaikki terve järki, eiks vaan?
Siis olisi täysin järjenköyhää alkaa täällä perustelemaan yhtään mitään. Jos on hiukankin yrittänyt, järjettömät kommentit ja lastenoikeuksien julistuksen bannaamiset alkavat oitis.
Taisi tulla tuossa huutikseen viittaavassa kommentissa jo motiivisi täällä hengailuun...Eikö oma huutiskauppa käy? ;)
Tuota tuota...Ihan vaan mielenkiinnosta: kuinka teit johtopäätöksesi että itse blogisti on täällä käynyt kommentoimassa? Tuskinpa hän vaivaantuisi. Aika tylyä alkaa syyttämään Jarnaa että juuri hän olisi täällä hlökohtaisesti vastaillut sinulle. Järki käteen taas kerran.
Ketään en ole nimeltä syyttänyt, osaatko lukea? Mun johtopäätös on, että kukaan muu kuin joku bloggaajista ei vouhkaisi täällä tuohon sävyyn. Voin tietenkin olla väärässä :)
t:äskeinen
Siis olisi täysin järjenköyhää alkaa täällä perustelemaan yhtään mitään. Jos on hiukankin yrittänyt, järjettömät kommentit ja lastenoikeuksien julistuksen bannaamiset alkavat oitis.
Taisi tulla tuossa huutikseen viittaavassa kommentissa jo motiivisi täällä hengailuun...Eikö oma huutiskauppa käy? ;)
No eihän niitä perusteluja tule, kun niitä ei ole :D Joo joo, lasten oikeudet on sun mielestä huuhaata, jank jank :D Annat itsestäsi TOOOOSI positiivisen kuvan. Huutiksessa en myy, mutta sen analyysin olen tehnyt, että yksi motiivi näiden blogien pitämiseen (ja keino sen ostelun rahoittamiseen) on oman huutistunnarin promoaminen. Mikäs siinä, kauppa käy. Mutta millä hinnalla? Oma lapsi mainoskasvona, eikä siinäkään vielä niin, mutta että sen lapsen koko elämä nettiin, diagnooseja myöten. Sairasta.
Olen ihan lukijana blogeissa, joten oma lehmä ei ole ojassa. En näe kyllä tuota lasten oikeuksien riistoa ollenkaan, minusta tuo teesi on yliampuva. ja toimin alalla, jossa seurataan hyvin tarkasti lasten oikeuksia.
Mitä tulee huttistunnareihin, ei niitä kaikissa blogeissa ole ja niissäkin joissa on, on ollut vasta alta vuoden. Huutistunnareiden linkittäminen blogeihin on melko tuore ilmiö, mutta lukijoiden kannalta toivottava, sillä näin saamme suoraan vinkin myytäviin tuotteisiin ja voimme huutaa mieleiset omien lastemme vaatekaappeihin. Listavaa minusta!
Ja mielenkiintoista varsinkin kommenttilootan keskustelu Miian ja erään varakkaan merkkivaatteita ostavan välillä. Tai siis just semmosta lastenvaateblogien tikusta asiaa -tyylistä "pohdiskelua" merkki-/merkittömien vaatteiden laadusta. Ja täsyin vastakkaisia arvioita tuli.... "Saumat kiertyy! Resorit lepsuttaa!" Ja toisen mielestä ei lainkaan! Niin huvittavaa!
Mä huomasin saman. Mulla kyllä tulis mieleen, että neljän pojan äitinä Miialla on rutkasti kokemusta lastenvaatteiden hinta-laatusuhteesta. Mutta täytyyhän sille nyt vastaan sanoa ja puolustella omaa järjettömyyttään, jotta saa itselleenkin selitettyä ja oikeutettua sen, että vain 40 euron t-paidat on kyllin hyviä omalle jälkikasvulle o_O
Totta. Ei meillä myöskään "saumat kierry" tai resorit lumpahda HM/Lindex/Kappahl -vaatteista ja hyvin kestävät useammalla lapsella käytössä.
Nonni, nyt on 40 euron t-paitojen vannoutunut kannattaja mennyt "pehmentämään" mielipidettään :D
ja ajattelen oikein, että meidän lasten kuvia tosiaan olisi netissä mun toimesta. Kirjottaisin koko perheen elämästä blogia. Ai niin, paitsi en tietenkään mieheni elämästä, miksiköhän? Ehkä siksi että hän on aikuinen ja todellakin saisi raivarit jos kirjoittaisin hänestäkin. Ihan oikeasti, on todella ihmeellistä että joillekin on ok että tälläinen määrä viestejä tässäkin ketjussa. Ja sitten niitä blogeja käydään täältä katsomassa kun tätä ketjua luetaan. Miettikää missä valossa silloin niitä blogeja luetaan. Ja ihan oikeasti, teidän PERHEEN elämää. Ihmisen täytyy olla todella narsistinen että voi jakaa kaiken ja jopa ivata toisia, jotka asiasta huolestuvat. Ja kyllä, murehdin minäkin myös muita asioita. Köyhyyttä, väkivaltaa jne. Puutunkin asioihin jos sattuu kohdalle. Nämä asiat usein vain johtuvat jostain sellaisesta asiasta, joita en pysty estämään. Huonot olosuhteet, elämäntilanteet.. mutta entäs blogit?? Hyvinvoivien ja vähintäänkin nyt elämän perustarpeet hyvin täytettyinä kirjoitellaan sitä harrastuksena.. eli MIKSI sitä ei voisi järkeistää?? Tämä on sellainen asia, johon luulisi että normaalijärkinen blogisti ymmärtää paneutua ja helposti siihen kykenee. Ei tarvitse siihen rahaa eikä apua. Voi ihan itse ottaa ja miettiä, onko tässä järkeä. Se tästä tekeekin niin surullista, että ihminen jonka asiat on hyvin, tekee tieten tahtoen asioita, jotka ovat moraalisesti ihan oikeasti vähän kiikun kaakun. Eikö sellaista voi jättää tekemättä? Sitä blogia voi mielellään tehdä vaikka niistä ompeluksistaan. Ja niistä lastenvaatteista ja vähän vaikka lapsistakin, mutta vaatiiko todella liikaa olla kertomatta lääkärikäynneistä, olla laittamatta kuvia ihottumista, lasten yksityisasioista... ??
Erittäin hyvin ilmaistu! Pointsit sulle! Täysin samaa mieltä!
Ja mielenkiintoista varsinkin kommenttilootan keskustelu Miian ja erään varakkaan merkkivaatteita ostavan välillä. Tai siis just semmosta lastenvaateblogien tikusta asiaa -tyylistä "pohdiskelua" merkki-/merkittömien vaatteiden laadusta. Ja täsyin vastakkaisia arvioita tuli.... "Saumat kiertyy! Resorit lepsuttaa!" Ja toisen mielestä ei lainkaan! Niin huvittavaa!
Luin kommenttilootan keskustelun, enkä kyllä pidä sitä mielenkiintoisena? Olenko outo? Pidän kyllä lastenvaatteista, mutta en voi käsittää miten jotkut jaksavat jauhaa asioista ja ottaa kaiken NIIIIIN vakavasti. Mitä sitten jos saumat kiertyy?
Luin kommenttilootan keskustelun, enkä kyllä pidä sitä mielenkiintoisena? Olenko outo? Pidän kyllä lastenvaatteista, mutta en voi käsittää miten jotkut jaksavat jauhaa asioista ja ottaa kaiken NIIIIIN vakavasti. Mitä sitten jos saumat kiertyy?
Eri ihmiset kai pitää eri asioita mielenkiintosina... mitä välii? toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä..
Tä KOKO ketju on yhtä jauhamista jo =)
olivat heidän täysin ristiriitaiset arvionsa eri merkkisistä vaatteista. Pidän mielenkiintoisena ilmiönä juurikin myös bloggareiden kiihkeää ja perinpohjaista pohdintaa vaatteiden ominaisuuksista ja "laadusta".
miksi Kaisastiinan pitää olla levossa? Mitä sille on käynyt? Ostosähky vai?
kun sua niin tuntuu kiinnostavan..! Yhtään ei kiinnosta nää blogit eikä blogistit mutta sitten kysellään täällä kaiken perään. :D
"Minä epäilen, että tuo haukkuja on yksi blogisti
Tuntuu olevan kateellinen (ja matkiikin osittain) juuri tälle Eevin blogille. No jos oma elämä on vuokrakasarmissa "ei niin kauniiden" lasten kanssa pyörimistä pienissä ympyröissä, niin ymmärtäähän sen."
"Minä epäilen, että tuo haukkuja on yksi blogisti Tuntuu olevan kateellinen (ja matkiikin osittain) juuri tälle Eevin blogille. No jos oma elämä on vuokrakasarmissa "ei niin kauniiden" lasten kanssa pyörimistä pienissä ympyröissä, niin ymmärtäähän sen."
Joo, tiedän, että ei pitäisi ruokkia tätä ketjua, mutta pikkuisen nyt alkoi ärsyttää epätarkkuudet erään blogin lisäaineohjeistuksessa. Nitriitti ei ole väriaine, vaan säilöntäaine, joka estää botuliinin pitää lihan punaisena, ei värjää sitä. Nitraattia on monissa kasviksissakin, punajuuri, lanntu, nokkonen ym.
Totta, että haittavaikutuksia on, en mä sillä :)
Voi tsiisus, "valistus" jatkuu. Mä en kestä!! Ja oikein Antti Heikkilän, tuon kaikkien alojen asiantuntijan juttuja siteerataan. *huokailee* Pitääkö hän lukijoitaan ihan aivottomina ja täysin googlauskyvyttöminä vai mitä helvettiä? Alkais opettajaksi tai jotain, kun kerran noin suuri tarve on valistaa. Ja valituksen tasohan on se, että suosittelee ulkomaisten pakastemarjojen syömistä sellaisaan, koska ei heilläkään mitä vaivoja ole tullut. On siinä meillä kansankynttilä!
Joo, tiedän, että ei pitäisi ruokkia tätä ketjua, mutta pikkuisen nyt alkoi ärsyttää epätarkkuudet erään blogin lisäaineohjeistuksessa. Nitriitti ei ole väriaine, vaan säilöntäaine, joka estää botuliinin pitää lihan punaisena, ei värjää sitä. Nitraattia on monissa kasviksissakin, punajuuri, lanntu, nokkonen ym.
Totta, että haittavaikutuksia on, en mä sillä :)Voi tsiisus, "valistus" jatkuu. Mä en kestä!! Ja oikein Antti Heikkilän, tuon kaikkien alojen asiantuntijan juttuja siteerataan. *huokailee* Pitääkö hän lukijoitaan ihan aivottomina ja täysin googlauskyvyttöminä vai mitä helvettiä? Alkais opettajaksi tai jotain, kun kerran noin suuri tarve on valistaa. Ja valituksen tasohan on se, että suosittelee ulkomaisten pakastemarjojen syömistä sellaisaan, koska ei heilläkään mitä vaivoja ole tullut. On siinä meillä kansankynttilä!
hoitoalan ihminen. Sikäli hiukan ihmetyttää tuo Heikkilän oppien tyrkyttäminen. Heikkilää kun ei kovin korkealle arvosteta terveydenhuollon piirissä.
Gootti antaa J:lle kritiikkiä opettavaisesta tekstistä! : O
(Ei kannattais nostella ketjua, mikäli haluaa hyssytellä)
Taitaa olla tämä luu jo melko kaluttu, ei enää kenelläkään mitään lisättävää.