Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
Kateuskortti, kateuskortti. Niinhän ne rikkaat aina perustelee, että köyhät on vaan niin V¤TUN KATEELLISIA kun heillä on millä mällätä ja niillä ei.
Eli jos et tykkää jonkun rikkaan ostoksista, olet vaan kateellinen. Ellei hänen lapsensa ole sinun mielestäsi piiruakaan kaunis, olet vaan kateellinen. Ellei hänen ostamansa kuteet miellytä sinua, olet vaan kateellinen ja ellet ole hänen kanssaan samaa mieltä joka asiasta, se on vaan se suuri suomalainen perisynti; KATEUS.
Huoh!
Noloa että tuttusi haukkuu siellä yhteisiä tuttujanne, mutta mitä siitä että olette löytäneet hänen bloginsa ja luette sitä? Suomalsiet on ihme kyräilijöitä! Monessa muussa maassa blogia lukeva tulsii innoissan jutulle, kun näkisi blogistin kaupassa tai jossain tapahtumassa, mutta mitä tekee suomalainen? Kyräilee tolpan takana, rekisteröi onko blogistilla mahamakkaraa tai meikkiä, miten lapset käyttäytyvät...Tulee av:lle ja intoa piukassa kirjoittaa tänne kuinka huikea kokemus oli nähdä kahden metrin päästä pirjoannika gant-hupparisine lapsineen ja kuinka pirjoannika ei ollenkaan tajunnut että hän ei ole tavallinen marketissa piipahtaja, vaan blogin lukija, vautsi vau! Että kuinka hän nyt tietää että vaaleanpunainen gantin huppari olikin nyt kotona ja yllä Lindexiä, mites nyt suu pannaan pirjoannnika! Varmaan ei pidetä ganttia kuin kuvissa ja muuten säilytellään henkarissa! (Oikeesti tietenkin huppari on pesussa, mutta urvelo kyrääjä ei tajua että vaikka blogisti ei kirjoita kuvien kera pyykkäävänsä, hän niin tekee) Ollaan sitä nyt niin anonyymiä että!
Naulan kantaan, näin se menee, mutta inhimillistä ja useimmiten harmitonta :)
Noloa että tuttusi haukkuu siellä yhteisiä tuttujanne, mutta mitä siitä että olette löytäneet hänen bloginsa ja luette sitä? Suomalsiet on ihme kyräilijöitä! Monessa muussa maassa blogia lukeva tulsii innoissan jutulle, kun näkisi blogistin kaupassa tai jossain tapahtumassa, mutta mitä tekee suomalainen? Kyräilee tolpan takana, rekisteröi onko blogistilla mahamakkaraa tai meikkiä, miten lapset käyttäytyvät...Tulee av:lle ja intoa piukassa kirjoittaa tänne kuinka huikea kokemus oli nähdä kahden metrin päästä pirjoannika gant-hupparisine lapsineen ja kuinka pirjoannika ei ollenkaan tajunnut että hän ei ole tavallinen marketissa piipahtaja, vaan blogin lukija, vautsi vau! Että kuinka hän nyt tietää että vaaleanpunainen gantin huppari olikin nyt kotona ja yllä Lindexiä, mites nyt suu pannaan pirjoannnika! Varmaan ei pidetä ganttia kuin kuvissa ja muuten säilytellään henkarissa! (Oikeesti tietenkin huppari on pesussa, mutta urvelo kyrääjä ei tajua että vaikka blogisti ei kirjoita kuvien kera pyykkäävänsä, hän niin tekee) Ollaan sitä nyt niin anonyymiä että!
Naulan kantaan, näin se menee, mutta inhimillistä ja useimmiten harmitonta :)
Siis todellakin harmitonta, sitä juuri. Av-mamma on harmiton irl, sillä hän räksyttää täällä ja irl lymyää pylvään takana. Hän on turpa kiinni, kun olisi oikeasti aika sanoa jotain reaalielämässä ja siksi hän purkaa turhautumiaan täällä.
Tai toinen tyyppi on se joka mitään suodattamatta laukoo normaalielämässäkin kaikki ja jota pidetään törppönä siksi. Kukaan ei haluqa kuulla olevansa pläski, ei täällä eikä irl, sellaiset ajatukset voi ja kannattaa pitää omana tietonaan.
Jos ei tykkää gantista, sen voi jättää kauppaan ja pitää sitten omana tietonaan että vituttaa kun joku muu tykkää. Mutta avmamma ei pysty siihen, vaan jankkaa täällä että gantti on kauheeta.
Turhaa nussutatte jos nämä esimerkkinne niin tekevät kun haukutte niitä. Kuka viittii harrastuksekseen ottaa ivaa ja haukkuja, en minä viitsisi ainakaan nähdä vaivaa sellaisten " lukijoiden" takia.:-)
Itse tykkäsin kyseisestä blogista, luin päivittäin.. Nyt se tosiaan menee salasanan taakse joidenkin kateellisten ämmien takia.. Tottahan se sapettaa jos itsellä ei ole varaa ostaa hienoja merkkivaatteita ;) Ja lasten ulkonäön haukkuminen on todellakin törkeää!! KATEELLISET PANETTELEE!
mutta mielestäni perustellusti olen pitänyt näitä blogeja vähintäänkin arveluttavina. Mun esittämät jutut on vielä kaiken lisäksi sellaisia, ettei mikään elämän realiteetti (raha, maine, tyylikkyys vai mitä ne näissä sitten onkaan) estäisi tosiaan itseänikin pitämästä blogia. Mutta kun mielestäni noissa on niin paljon sairaita asioita, joissa ei oteta muita ihmisiä huomioon ja käytetään sumeilematta muita hyväksi, SIKSI. Hienoa, erittäin hienoa, että joku on jo laittanut bloginsa salasanalliseksi kun ei kerran malta olla pitämättä sitä päiväkirjana ja lisäämättä lapsen kuvia. Jos tunnistettavia kuvia ja kertomuksia henkilön elämästä, henkilön, joka ei itse vielä voi sanpoa haluaako niitä julkaistavan -> SALASANAN TAAKSE. Vähintään.
Miten voikaan joku kuvitella että kaikki kritiikki johtuu kateudesta? Onko se keino ja syy peittää omat silmät?
Itse tykkäsin kyseisestä blogista, luin päivittäin.. Nyt se tosiaan menee salasanan taakse joidenkin kateellisten ämmien takia.. Tottahan se sapettaa jos itsellä ei ole varaa ostaa hienoja merkkivaatteita ;) Ja lasten ulkonäön haukkuminen on todellakin törkeää!! KATEELLISET PANETTELEE!
olen kirjoittanut tähän ketjuun useammankin viestin joissa ihmettelen tätä omituista vaatteiden (tai muiden ostosten) kuvaamista ja blogiin lataamista, sekä varomatonta lasten esittelyä netissä.
Itsekin ostan lapsille vaatetta reilusti (varmaan yli tarpeidenkin välillä), eikä raha ole ongelma, mutta ei mulla tulis mieleenkään perustaa jotain blogia jossa esittelen ostoksiani ja odottelen sitten miten ihania kehuja saan ostoksistani. Tai vaihtoehtoisesti lokaa niskaan saadessani postaisin siitä, miten ilkeät, kateelliset av-mammat taas ruotii blogeja ja uhkaisin lopettaa koko blogin. Sitten taas jäisin odottamaan kommentteja, joissa kehutaan minua ja pyydetään ja maaritellaan jatkamaan :O
Ehei, en ole piirun vertaa kateellinen. Ihan vaan rehellisesti ihmettelen tuota bloggaustapaa. On monenlaisia blogeja, osa oikein mielenkiintoisiakin, joita mielelläni luen. Tämä tietty piiri on vaan hmmmm... mitenhän sen ilmaisisi... jotenkin kummallinen?
blogin pitämisen, että akikki palaute on vain ja ainostaan positiivista. Ei helevetti!
Kateus siitä, että toinen tekee erilailla ja sitä yritetään kontrolloida ivapuheilla. Nainen ruotuun, aivan kuten miehet määrää naisen elämää Välimeren kulttuureissa. Erilaisuuden pelkoa ja konservatismia. Ilkeyttä ja kiusaamista, samaa mitä nämä on tehneet kouluaikoinaan. Taisitte olla koulukiusaajia, jotka kyttäsi toisten elämää ja ilkeili heille?
Itsekin ostan lapsille vaatetta reilusti (varmaan yli tarpeidenkin välillä), eikä raha ole ongelma, mutta ei mulla tulis mieleenkään perustaa jotain blogia jossa esittelen ostoksiani ja odottelen sitten miten ihania kehuja saan ostoksistani. Tai vaihtoehtoisesti lokaa niskaan saadessani postaisin siitä, miten ilkeät, kateelliset av-mammat taas ruotii blogeja ja uhkaisin lopettaa koko blogin. Sitten taas jäisin odottamaan kommentteja, joissa kehutaan minua ja pyydetään ja maaritellaan jatkamaan :OEhei, en ole piirun vertaa kateellinen. Ihan vaan rehellisesti ihmettelen tuota bloggaustapaa. On monenlaisia blogeja, osa oikein mielenkiintoisiakin, joita mielelläni luen. Tämä tietty piiri on vaan hmmmm... mitenhän sen ilmaisisi... jotenkin kummallinen?
Tosi moni bloggaaja on tehnyt tätä, niin lastenvaate- kuin sisustusblogistikin, että kun on saatu paskaa niskaan, on tehty postaus miten nyyyh nyyhn toiset tytöt kiusaa ja minä kyllä lopetan tähän, sitten hymistelijät ovat odotetusti kommanneet, että älä Riitu ihmeessä lopeta, sinä olet NIIN ihgu ja sinun postauksesi Amandan alusvaatteista ovat niin kivoja ja piristäviä ja olet niin aurinkoinen persoona itsekin.
Papukaijat sitten rinkinä toistavat tätä samaa...ja kas kummaa, sitten tämä blogisti jatkaa entiseen tapaansa bloginsa pitämistä :).
Kummallista säälin ja sympatian kerjäämistä teinien tyyliin; "Olisimpa minäkin nätti..."
Ja kyse on kuitenkiin aikuisista (?) ihmisistä...
Uskon, että nämä ovat niitä "kilttejä" koulukiusattuja, jotka vihdoin ja viimein ovat saaneet keinon ja kohteen maksaa "samalla mitalla". Sellainen mielikuva mulle tulee, sen verran päättömiä jutut ovat.
Kateus siitä, että toinen tekee erilailla ja sitä yritetään kontrolloida ivapuheilla. Nainen ruotuun, aivan kuten miehet määrää naisen elämää Välimeren kulttuureissa. Erilaisuuden pelkoa ja konservatismia. Ilkeyttä ja kiusaamista, samaa mitä nämä on tehneet kouluaikoinaan. Taisitte olla koulukiusaajia, jotka kyttäsi toisten elämää ja ilkeili heille?
No tottahan toki jatkuu, se ei esimerkiksi VOI johtua siitä, että jonkun mielestä on järjenköyhää ostaa vauvalle 56 senttistä 79 € maksavaa bodyä, taikka siitä, että kyseisen ihmisen lapsi ei ole kovin kaunis, tai siitä, että jotain ottaa aivoon, kun jatkuvalla lentämisellä saatetaan tämä maalila tuhoon ennen aikojaan. Sellaista ylenmääräistä kulutushysteriaa, se on sitä, joka ainakin minut saa voimaan pahoin! Kun ihan tasan samanarvoisia kasvaa niistäkin lapsista, joilla on ne paljon paheksitut Lassien ulkoilupuvut päällään!
Voi kun oman elämäni suurin ongelma olisi, että mistä saan Ticolle tämän kevään Ticketin siinä ja siinä värissä...Kyllä on ongelmat pieniä...
kun ottaa huomioon, että moni tässä puolustaa niitä LAPSIA. Mua ei yhtään haittaa jos blogaavat omista ostoksistaan (ei se järkevää ole, mutta siihen on heillä oikeus), mutta se että jee mulla on nyt lapsi jota mä voin käyttää, kuvataan edestä ja takaa, luodaan itselle ja muille jo sosiaalinen pakko ostaa koko ajan hienompaa ja enemmän ja mitä ne lapset tästä oppivat? Ja samalla kerrotaan lapsien elämästä kaikki neuvolatietoja myöten. Mielestäni kenelläkään ei ole moraalista oikeutta tehdä näin, vaikka lain mukaan vanhemmat voivatkin antaa luvan lasten kuvien julkaisemiseen niin joku roti tähänkin pitäisi saada. Kun ne äidit voisivat paljon mieluummin kertoa vain ja ainoastaan itsestään.
Gantin hupparin saa tevavalle noin 50 egellä. Eli lähes jokaisella on mahdollisuus sellainen halutessaan hankkia.
Sitä paitsi, kahjot maksavat siitä huutiksessa vielä käytettynäkin pari kymppiä. Eli suht laadukkaan tuotteen hinnaksi jää ehkä kolmekymppiä.
Uskon, että nämä ovat niitä "kilttejä" koulukiusattuja, jotka vihdoin ja viimein ovat saaneet keinon ja kohteen maksaa "samalla mitalla". Sellainen mielikuva mulle tulee, sen verran päättömiä jutut ovat.
Kyllähän se yksi Gantin huppari irtoaa helposti, mutta osta niitä värisuora, pino Po.ppia, seitsämät vk.vaatteet, 60 kpl pipoja, 20 paria kenkiä, mekkotakit, peruslindexit, bodenin ja mayoralin kesätilaukset, tiksun outlet shoppaukset, parit burberryt yms yms Ei ole halpaa, mutta lukija, eli minä, eli lastenvaateaddikti tykkää :)
tässä kohtaa tarkoitin näitä blogikriitikoita.
Siinä blogissa ei ole yhtään mitään mistä olla kateellinen yhtään kenenkään.
Gantin hupparin saa tevavalle noin 50 egellä. Eli lähes jokaisella on mahdollisuus sellainen halutessaan hankkia. Sitä paitsi, kahjot maksavat siitä huutiksessa vielä käytettynäkin pari kymppiä. Eli suht laadukkaan tuotteen hinnaksi jää ehkä kolmekymppiä.
Maksaa 85e ;)
Gantin hupparin saa tevavalle noin 50 egellä. Eli lähes jokaisella on mahdollisuus sellainen halutessaan hankkia. Sitä paitsi, kahjot maksavat siitä huutiksessa vielä käytettynäkin pari kymppiä. Eli suht laadukkaan tuotteen hinnaksi jää ehkä kolmekymppiä.
Maksaa 85e ;)
Siis vauva koot!
Toi oli parasta! Just kuvasit av-mamman jooka näkee blogimamman niin huipusti! LOL