Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
suurin osa noista hymistelijöistä on juuri niitä, jotka anonyyminä sitten keskustelupalstoilla haukkuvat blogisiskojensa kädentaidot lyttyyn...?
Huvittavaa niin kun tuolla kommenteissa ei ole yhtään negatiivista sanomista...Vai eikö bloggaaja sitten julkaise niitä...?
Kaikki kommentit on Ihanaa, HALITAAN! lässytystä.
että Kaisastiina oli lehdessä omalla nimellään, ja blogissaan vinkkasi lehdessä olevansa. Eli paljastiko hän sitten mielestänne nimensä julkisesti?
Tästä lehtijutusta taitaa olla noin pari vuotta
Täällä nyt paheksutaan, että työnantajat ja lasten kaverit ynnä ties ketkä kaupantädit saavat tietoonsa kaikki yksityisasiat blogia lukemalla. Mutta ei todellakaan nimellä googlaamalla tule blogi hakutulokseksi, ellei blogia pidä omalla nimellä.
Se on sitten toinen asia, että jotkut naapurit tai tutut möläyttelevät nimiä av-palstalla.
neljän tutun blogia luen niin, että he eivät tiedä minun lukevan. Mm. miehen siskon kaverin (joka yllätysyllätys moittii siellä monia yhteisiä tuttuja!). Kahden entisen luokkatoverin. Tottakai heti joku joka blogin oli bongannut, kertoi siitä usealle, samoin minä olen kertonut, tai kysynyt että oletko lukenut. Mieheni työpaikalta eräs hoitovapaalla oleva "yh" blogaa ja hänen blogiaan lukee koko osasto, eikä tyttö todellakaan tätä tiedä.
Eihän tuon blogistin nimi ole mikään salaisuus ollut. Itsekkin kertoi olleensa lapsimessuilla ja sieltäkin se olisi selvinnyt
Missään hän ei asiasta julkisesti maininnut.
minäkin muistan lukeneeni.
Eihän tuon blogistin nimi ole mikään salaisuus ollut. Itsekkin kertoi olleensa lapsimessuilla ja sieltäkin se olisi selvinnyt
Missään hän ei asiasta julkisesti maininnut.Minusta hän sanoi menevänsä lapsimessuille työtehtäviin tms
Ei ottanut lapsia mukaan.
Mi ulla ei ole mitään hampaankolossa Jarnaa vastaan, enkä usko, että hän erityisesti suojelee henkilöllisyyttään. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sitä pitää täällä avlla levitellä. Eiks hän ole sen liittonsakin maininnut blogissaan.
Luen Jarnan blogia päivittäin eikä hän ole kertaakaan maininnut ammattejaan, opiskelualaansa, liittoaan tai muita tietoja. Ne on levitelty täällä ilman hänen tahtoaan. Toisaalta tosiaankaan blogissa ei ole mitään sen kummepaa mitä tarvitsisi työnantajilta salailla, mutta ikävää että täällä riepotellaan ihmisetn henkilökohtaisia asioita.
Niitä asioita joita hän blogissaan kirrjoittaa, joi arvostella, esim. olla jotain mieltä vaatteista joita hän ostaa, mutta lasten ulkonäön arvostelu tai toisen henkilötietojen levittely pysyen vielä itse anonyyminä on aivan pelkkää ajojahtia ja kiusaamista.
Täällä nyt paheksutaan, että työnantajat ja lasten kaverit ynnä ties ketkä kaupantädit saavat tietoonsa kaikki yksityisasiat blogia lukemalla. Mutta ei todellakaan nimellä googlaamalla tule blogi hakutulokseksi, ellei blogia pidä omalla nimellä.
Se on sitten toinen asia, että jotkut naapurit tai tutut möläyttelevät nimiä av-palstalla.neljän tutun blogia luen niin, että he eivät tiedä minun lukevan. Mm. miehen siskon kaverin (joka yllätysyllätys moittii siellä monia yhteisiä tuttuja!). Kahden entisen luokkatoverin. Tottakai heti joku joka blogin oli bongannut, kertoi siitä usealle, samoin minä olen kertonut, tai kysynyt että oletko lukenut. Mieheni työpaikalta eräs hoitovapaalla oleva "yh" blogaa ja hänen blogiaan lukee koko osasto, eikä tyttö todellakaan tätä tiedä.
Noloa että tuttusi haukkuu siellä yhteisiä tuttujanne, mutta mitä siitä että olette löytäneet hänen bloginsa ja luette sitä?
Suomalsiet on ihme kyräilijöitä! Monessa muussa maassa blogia lukeva tulsii innoissan jutulle, kun näkisi blogistin kaupassa tai jossain tapahtumassa, mutta mitä tekee suomalainen?
Kyräilee tolpan takana, rekisteröi onko blogistilla mahamakkaraa tai meikkiä, miten lapset käyttäytyvät...Tulee av:lle ja intoa piukassa kirjoittaa tänne kuinka huikea kokemus oli nähdä kahden metrin päästä pirjoannika gant-hupparisine lapsineen ja kuinka pirjoannika ei ollenkaan tajunnut että hän ei ole tavallinen marketissa piipahtaja, vaan blogin lukija, vautsi vau! Että kuinka hän nyt tietää että vaaleanpunainen gantin huppari olikin nyt kotona ja yllä Lindexiä, mites nyt suu pannaan pirjoannnika! Varmaan ei pidetä ganttia kuin kuvissa ja muuten säilytellään henkarissa! (Oikeesti tietenkin huppari on pesussa, mutta urvelo kyrääjä ei tajua että vaikka blogisti ei kirjoita kuvien kera pyykkäävänsä, hän niin tekee) Ollaan sitä nyt niin anonyymiä että!
Noloa että tuttusi haukkuu siellä yhteisiä tuttujanne, mutta mitä siitä että olette löytäneet hänen bloginsa ja luette sitä? Suomalsiet on ihme kyräilijöitä! Monessa muussa maassa blogia lukeva tulsii innoissan jutulle, kun näkisi blogistin kaupassa tai jossain tapahtumassa, mutta mitä tekee suomalainen? Kyräilee tolpan takana, rekisteröi onko blogistilla mahamakkaraa tai meikkiä, miten lapset käyttäytyvät...Tulee av:lle ja intoa piukassa kirjoittaa tänne kuinka huikea kokemus oli nähdä kahden metrin päästä pirjoannika gant-hupparisine lapsineen ja kuinka pirjoannika ei ollenkaan tajunnut että hän ei ole tavallinen marketissa piipahtaja, vaan blogin lukija, vautsi vau! Että kuinka hän nyt tietää että vaaleanpunainen gantin huppari olikin nyt kotona ja yllä Lindexiä, mites nyt suu pannaan pirjoannnika! Varmaan ei pidetä ganttia kuin kuvissa ja muuten säilytellään henkarissa! (Oikeesti tietenkin huppari on pesussa, mutta urvelo kyrääjä ei tajua että vaikka blogisti ei kirjoita kuvien kera pyykkäävänsä, hän niin tekee) Ollaan sitä nyt niin anonyymiä että!
[/quote]
Mitkä ilkeät kommentit sen aiheuttivat??
Toi oli kyllä ehdottomasti päivän paras! Sä osasit tän kaiken jaarittelun kiteyttää tuossa! =D
tykkään monesta heidän myymästään ja minulla sopivan ikäinen lapsi=)Ja osa blogisteista ostaa minulta. Saan myös silloin osoitetiedot.
Eikä minulla ole mitään Jarnaa kohtaan hampaankolossa, en edes tunne häntä. kaiken tämän tiedon olen saanut blogia ja tätä ketjua seuraamalla. Eli paljon olen saanut näistä tietoja kaivettua ja hyvin olen niiden ansiosta asioista perillä=)
Tämä vaan osoittaa sen että hän ei kovin anonyymi ole ainakaan niille jotka ovat blogeja seuranneet.
Tuo verbi "saanut kaivettua" kuvaa hyvin pakkomielteistä suhdettasi toisten asioiden penkomiseen. So sad.
Eihän se nyt edes ole mikään huippukallis merkki, ei likimainkaan.
se on täynnä elämää, siinä lapset ovat joskus tukka pystyssä tai kotona on pöytäliina rutussa. Lapset vaatetetaan kauniisiin, muttei mihinkään tuhansien eurojen rääsyihin.
J:n lapset vaatetetaan tuhansiin euron rääsyihin.
t. itsekin ruotsalaisrääsyjen tehokäyttäjä, eli ei pahalla!
Nimenomaan!!!!
Av-mammalle Gant edustaa ökykallista, on se niin koomista! =D
Itse tykkäsin kyseisestä blogista, luin päivittäin.. Nyt se tosiaan menee salasanan taakse joidenkin kateellisten ämmien takia.. Tottahan se sapettaa jos itsellä ei ole varaa ostaa hienoja merkkivaatteita ;) Ja lasten ulkonäön haukkuminen on todellakin törkeää!! KATEELLISET PANETTELEE!
No jos ei tiedä, niin mitä pahaa siinä sitten. Kyllä kai jokainen julkista blogia pitävä tiedostaa sen mahdollisuuden, että joku tuttu saattaa sattumalta blogin löytää. Ja kyllä jokainen harkitsee, julkistaako materiaalia, josta tutut voivat tunnistaa. Minäkin olen keskustelupalstoilla ja blogeissa törmännyt tuttuihin, so what. En ole sitä heille kertonut, mielenkiinnolla vain lukenut :D Eteenpäin en ole tietoa levittänyt. Ja jos minun blogiin joku tuttu eksyisi ja tunnistaisi, niin eipä tuo haittaisi, varsinkaan, jos en siitä tiedä.
Jokainenhan itse päättää, pitääkö blogia, julkista tai suojatumpaa, omalla nimellä vai nimimerkillä ja mitä sinne kirjoittaa. Se, mitä muut siitä ajattelevat, on niiden muiden asia ja heillä on oikeus mielipiteisiinsä ja siihen ne oikeudet jäävätkin.
kun eeviskäisellä on gantin huppari ja kaikilla av mammoilla ei olekaan. Kaikista huvittavinta on, että blogistit itse eivät mesoa merkkivaatteistaan, mutta täällä se taivas sitten repääkin.
Aika OT, mutta mun mielestä pohjat vetää Onnen päivät vai mikä lie-blogisti, joka kertoi että tämä kolmas raskaus oli vahinko. Siis kyllä korvat kuumotti ihan ulkopuolisena lukijanakin, että WTF???!!!!! Kenelle nää ihmiset luulee kirjoittelevansa? Lapsi lukee sitten vanhempana olleensa vahinko, sekä monet perheen ystävät, sukulaiset jne.
En kirjoita pahalla, mutta kun ei vaan millään voi käsittää, onko sitten jotain exhibitionismia (itse en kertoisi edes hyvälle ystävälleni jos tulisin vahingossa kolmatta kertaa raskaaksi, että oli vahinko, ihmettelen muutenkin miten ihmiset kehtaavat kertoa kymmenien vuosienkin jälkeen että joku lapsi oli vahinko). Jutut menevät usein kyseisen lapsen tietoon ennen pitkää ja ei varmasti ole sellainen tieto, jota olisi koskaan pitänyt jaella eteenpäin.
Eihän hän missään vaiheessa puhunut vahingosta. Yllätysraskaus ei ole sama kuin vahinko. Vahinkoraskaudella on negatiivinen kaiku, mutta yllätysraskaus voi olla iloinen asia. Tuossakin blogissa kirjoittaja painotti olevansa onnellinen. Tottakai jokainen kokee varsinkin alkuraskaudessa monenlaisia tunteita, vaikka olisi kuinka onnellinen. Hänhän vaan purki tunteitaan, jotka olivat minusta täysin inhimillisiä.
Terv. nim. onnellinen kahden "yllätys"vauvan äiti
Itse tykkäsin kyseisestä blogista, luin päivittäin.. Nyt se tosiaan menee salasanan taakse joidenkin kateellisten ämmien takia.. Tottahan se sapettaa jos itsellä ei ole varaa ostaa hienoja merkkivaatteita ;) Ja lasten ulkonäön haukkuminen on todellakin törkeää!! KATEELLISET PANETTELEE!
Aika OT, mutta mun mielestä pohjat vetää Onnen päivät vai mikä lie-blogisti, joka kertoi että tämä kolmas raskaus oli vahinko. Siis kyllä korvat kuumotti ihan ulkopuolisena lukijanakin, että WTF???!!!!! Kenelle nää ihmiset luulee kirjoittelevansa? Lapsi lukee sitten vanhempana olleensa vahinko, sekä monet perheen ystävät, sukulaiset jne.
En kirjoita pahalla, mutta kun ei vaan millään voi käsittää, onko sitten jotain exhibitionismia (itse en kertoisi edes hyvälle ystävälleni jos tulisin vahingossa kolmatta kertaa raskaaksi, että oli vahinko, ihmettelen muutenkin miten ihmiset kehtaavat kertoa kymmenien vuosienkin jälkeen että joku lapsi oli vahinko). Jutut menevät usein kyseisen lapsen tietoon ennen pitkää ja ei varmasti ole sellainen tieto, jota olisi koskaan pitänyt jaella eteenpäin.
Eihän hän missään vaiheessa puhunut vahingosta. Yllätysraskaus ei ole sama kuin vahinko. Vahinkoraskaudella on negatiivinen kaiku, mutta yllätysraskaus voi olla iloinen asia. Tuossakin blogissa kirjoittaja painotti olevansa onnellinen. Tottakai jokainen kokee varsinkin alkuraskaudessa monenlaisia tunteita, vaikka olisi kuinka onnellinen. Hänhän vaan purki tunteitaan, jotka olivat minusta täysin inhimillisiä.
Terv. nim. onnellinen kahden "yllätys"vauvan äiti
Meillä on kaikki kolme yllätyksiä, kuka milläkin tavalla, mutta silti yhtä rakastettuja ja ihania. Yllätykset on elämän suola!
Minusta hän sanoi menevänsä lapsimessuille työtehtäviin tms
Ei ottanut lapsia mukaan.
Mi ulla ei ole mitään hampaankolossa Jarnaa vastaan, enkä usko, että hän erityisesti suojelee henkilöllisyyttään. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sitä pitää täällä avlla levitellä. Eiks hän ole sen liittonsakin maininnut blogissaan.