Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
mistä firmojen osoitteesta ne pahankertojat tulee. Hyvää mainosta ko. yrityksille ja hiukan vastuuseen nämä 5-10 pahanpuhujaa.
Mitä osoitteita oli?
mistä firmojen osoitteesta ne pahankertojat tulee. Hyvää mainosta ko. yrityksille ja hiukan vastuuseen nämä 5-10 pahanpuhujaa.
Mitä osoitteita oli?
Entä jos kommentoi kotikoneelta? Mitä silloin näkyy? Olen parina viime vuonna kommentoinut kritisoivasti muutamaan blogiin, mutta asiallisesti, joten suurin osa on jopa julkaistu. Ja olen käyttänyt sekä työ- että kotikonetta, joten mielenkiintoista, että mitä jälkiä on jäänyt ( firma, paikkakunta?)
bloggerin kommenttilootan käyttäjä ei mitenkään pysty näkemään kuka kommentin on kirjoittanut tai mistä kommentoija on tullut sivuille. Eli voitte ihan vapaasti kommentoida.
Jessica kirjoitti...
Heippa :)Tällä kertaa taidan tietää mistä puhut ja sain oman osani tuota paskaa myös niskaani....
Mä yritin olla välittämättä, kun mitä statcounter antoi tietoja sieltä blogiin tulijoista niin niitä ei montaa eri ihmistä ollut tullut vaikka kommenteista vois päätellä siellä keskustelleen useita eri ihmisiä.... koko homma meni niin häiriintyneeksi, että päätin loppupeleissä antaa olla.
Jotenkin tuntuu, että moni ihminen luulee olevansa anonyyminpi kun todellisuudessa on... Ensin tullaan vauvan sivuilta työkoneelta jättämään ikävää kommenttia blogiin ja illalla vielä vastamaan omalta koneelta mun vastaukseen... ikävä kyllä tässä vaiheessa se ihminen ei enään niin "anonyymi" ole...
liian isossa talossa asuminen, ökymäinen sähkönkäyttö, jonka takia pitää rakentaa lisää ydinvoimaloita, jotta jokainen voisi istua illat av:lla arvostelemassa bloggaajia, yksityisautoilu, maailman epätasa-arvo, Suomen politiikka ja media, lihansyönti ja tehotuotanto, ym. ym. on sellaisia asioita, joihin tähänkin ketjuun osallistuneet voisivat ottaa samanlaiseksi sydämen asiaksi kuin bloggaajien kyttäämisen, niin alkaisi maailmassa, tai edes Suomessa, tapahtua jotain positiivista. Yhdessäkään blogissa ei ole niin paljon vaatteita, etteikö joku edellisistä asioista olisi tärkeämpi ihan kaikkien kannalta. Mutta ehkä on vain helpompi edelleenkin paheksua jonkun J:n tai H:n elämää, setviä tuntemattomien naisten välejä ja miettiä, onko joku tarpeeksi hyvä äiti tai nainen. Jos paheksutte bloggaajien ajankäyttöä, niin ei tämä teidänkään aika paljon parempaan mene. Itse asiassa ihan samaan asiaan.
Hei, jos sua ahdistaa joku asia maailmassa, niin perusta itse siitä aloitus, blogi tai ihan mitä vaan. Ei sun ole mikään pakko tätä ketjua lukea, jos tämä ei sun mielestä ole minkään arvoinen. Anna meille, joiden elämää tämä piristää, pitää tämä pieni pahe itsellämme.
Ja hei kaikki J:n seuraajat! Nyt on postattu tuliasia ja vasta murto-osa niistä. Oikeesti, jos käytte parin päivän reissussa, missä ei ole aikaa shoppailuun, niin tuotteko sieltä kassikaupalla tuliaisia?
on tuo yksi mamma, joka ei ehdi repimään entisen reissunsa Ganteja matkalaukusta mäelle, kun se on lähdössä jo uudelle matkalle! :o
Noh, rahalla saa ja hevosella pääsee, tunnetusti.
seuraan monia blogeja ja tälläiseen en ole törmännyt, jos työmatkat jätetään laskuista pois.
kotiin jäänyt äiti valitti sitä,kun ei KESTÄ kun on sotkuista ja lapsi leikkii (lapsi kotona,kun äiti mammalomalla). Ennen lounasta on imuroinut neljä kertaa. Onneksi lapsi jatkaa virikehoidossa kun vauva syntyy. Mä en vaan tajua miks tollaset ihmiset haluaa lisää lapsia. Ne ei kestä elää sitä lapsiperheen oikeeta elämää missä leikit joskus sotkee ja omia lapsia kestettäis kotona enemmän ku viikonloppuina (jos silloinkaan). Mut onhan se kiva,että on lapsia joita esitellä ja pukea.
Aamen tälle, puit ajatukseni sanoiksi! Ikävä kyllä mieheni on vähän samantyyppinen. Se nyt vaan on niin helvetin vaikea ymmärtää että pikkulapsiperheessä on joskus sotkua ja että se siisteys ei saa mennä lapsen hyvinvoinnin ja huomioimisen edelle. mutta se on jotain kontrollifriikkeyttä josta ei parane muuta kuin pitkäkestoisella terapialla ja ehkä lääkityksellä!
pystyy ainakin näkemään mistä päin maailmaa sivulle tullaan. Mutta ainakin ystäväni blogissa minun kommenttini tulevat muka n. 80 km päässä olevalta paikkakunnalta, joten en tiedä miten ne oikeasti toimivat. Jos joku tietää niin valaiskoon lisää.
Toiseksi, olisi aika törppöä paljastaa työpaikkojen nimiä, koska harvoin voi olla 100% varma että juuri firman työntekijä on ollut se kommentoija.
Munkin työpaikalla koneita käyttävät myös asiakkaat, ainoastaan tietyt koneet ovat vain henkilökunnan käytössä ja niitäkin käyttää monesti eri toimipisteiden kävijät, tietyt sidosryhmien edustajat jne.
Kotikoneet näkyy blogaajille tyyliin 2121-rsfs-kymp.fi tms eli näkyy lähinnä, mitä operaattoria käyttää. Ja sitten tosiaan tuosta pystytään monesti päätteleen paikkakuntakin. Soneralla tulee osoitteeseen tre tai oulu tai... :) Samoin muista tiedoista saa paikkakunnan. Itse näyn, jännää kyllä, naapurikunnan puolelle, vaikka rajalle on 2km. Jännä juttu.
Ehkä tämä ketju herättää blogistit vähän miettimään kannattaako lapsen koko elämää levittää nettiin.
tämä yksi kirjoittaja joka näistä ydinvoimaloistakin jo vaahtoaa niin vastaukseksi sulle:
Maalla asuu vähän enemmän väkeä kuin minä. Kaiken kukkuraksi satu olemaan sellaisessa työssä että jos tietäisit, niin et ihmettelisi miksi asun täällä kehä kolmosen ulkopuolella. Ja miksi mulla on aikaa tälläistäkin lukea. Onhan sullakin! Mikset ole jossain barrikadeilla esittelemiesi asioiden puolesta? On se aikalailla eri lopettaa työnsä ja muuttaa sinne kaupunkiin kauas alkutuotannon lähteiltä (niin, mun syömää ruokaa EI kuskata sinne Oikeiden maailmanpelastajien ääreen vaan ruoka löytyy 80%sesti lähtialueelta) ihan vain säästääkseen maailmaa kuin lopettaa yletön ostelu. Ymmärrätkö eroa yhtään?? Ja ainakin nuo ylettömät ostelijat voisivat sitten lopettaa kaiken ekologisuudesta puhumisen, kun eivät näe metsää puilta.
Tylsää kun noin herkkiksiä ovat. Tyylilyylistä ei ainakaan sanottu tässä ketjussa juurikaan mitään negatiivistä.
Mun mielestä blogit on vaan niin parhaita, kun eipä täällä livetutuissa moisia lastenvaatefriikkejä ole :( Kiva lukea samanhenkisten vaatejuttuja
ja sitten kuvataan ne blogiin ja palautetaan kun palautusoikeutta vielä jäljellä. En tokikaan väitä että olisi aivan jatkuvaa ja normaalia toimintaa, kunhan kärjistin.
[/quote]
Jarnaa haukutaan kun ostaa "lindexin ja h&m:n rytkyjä" ja muita sitten kun ostaa kalliinpia merkkejä. Ja kun katsoo esimerkiksi eeviskäisen muita vaatteita niin suurin osa on kyllä jotain ihan muuta kuin gantia.
*Repesin* kun luin tämän.. niin totta!!! Hahahahaaa... mikähän olisi sitten hyvä keskihintaluokan vaatemerkki, jota sopisi perustaa blogi? :D Tuskin mikään, sekin olisi liian keskiluokkaista, eikös ;)
Buahahahaaa! :D
Myönnän seuraavani tuota blgia lähes kaikkien postauksien verran. Ja näitä muutamaa av:n ketjua. Täältähän on löytynyt nimikin. Ja tiedot siitä että lasten koulukaverit seuraavat blogia ja sille naureskelevat.
Kerran googletin tuon nimen ja selvisi luottamustehtävät joiden takia kertoi olevansa nytkin Brysselissä jne.
Ei tarvitse olla hurja salapoliisi eikä kauheasti kaivella=)
ja facesta tietoja ei tarvitse kaivella ne tulevat ihan sähköpostiini kun samoihin päivityksiin komeentoidaan jne.
Mutta silti en ihmsitä tunne, minulla on vain näieden tietojen perusteella hänestä mielikuva jonka toivon olevan väärä, ei nimittäin oel kovin mairitteleva.
osteteut purkkapaketitkin ja H&M:n alelaarista kaivetut rihkamat. Ei hyvää päivää.
liian isossa talossa asuminen, ökymäinen sähkönkäyttö, jonka takia pitää rakentaa lisää ydinvoimaloita, jotta jokainen voisi istua illat av:lla arvostelemassa bloggaajia, yksityisautoilu, maailman epätasa-arvo, Suomen politiikka ja media, lihansyönti ja tehotuotanto, ym. ym. on sellaisia asioita, joihin tähänkin ketjuun osallistuneet voisivat ottaa samanlaiseksi sydämen asiaksi kuin bloggaajien kyttäämisen, niin alkaisi maailmassa, tai edes Suomessa, tapahtua jotain positiivista. Yhdessäkään blogissa ei ole niin paljon vaatteita, etteikö joku edellisistä asioista olisi tärkeämpi ihan kaikkien kannalta. Mutta ehkä on vain helpompi edelleenkin paheksua jonkun J:n tai H:n elämää, setviä tuntemattomien naisten välejä ja miettiä, onko joku tarpeeksi hyvä äiti tai nainen. Jos paheksutte bloggaajien ajankäyttöä, niin ei tämä teidänkään aika paljon parempaan mene. Itse asiassa ihan samaan asiaan.
Hei, jos sua ahdistaa joku asia maailmassa, niin perusta itse siitä aloitus, blogi tai ihan mitä vaan. Ei sun ole mikään pakko tätä ketjua lukea, jos tämä ei sun mielestä ole minkään arvoinen. Anna meille, joiden elämää tämä piristää, pitää tämä pieni pahe itsellämme. Ja hei kaikki J:n seuraajat! Nyt on postattu tuliasia ja vasta murto-osa niistä. Oikeesti, jos käytte parin päivän reissussa, missä ei ole aikaa shoppailuun, niin tuotteko sieltä kassikaupalla tuliaisia?
että kyse on Violetasta (tms) tai Finetestä ja tämä kommentoija olisi sitten Violetta. Onko Finetteä näkynyt
viime aikoina? Itse ainakin pidin hänestä. Fiksuja kommentteja eikä sortunut asiattomuuksiin. Se on kai jokaisen oma asia haluaako maksaa extraa synnytyksestään vaikka meilläpäin se ei edes taitaisi onnistua.
Kyse ei olekaan siitä, että joku haluaa maksaa extraa synnytyksestään vaan siitä, että ilman *lääketieteellistä* syytä hän saa yksityishuoneen (joka on pois kunnan asiakkailta) ja leikkaussalin (jälleen pois kunnan asiakkailta). Itse en ainakaan halua elää yhteiskunnassa, jossa jonojen ohi mennään, mikäli rahaa vain tarpeeksi löytyy. Suomi on ainakin ollut hyvinvointiyhteiskunta, vaikka tätä perustaa onkin pari viimeistä vuosikymmentä menestyksellisesti rapautettu.
Ja tuosta tähtivillityksestä olen samaa mieltä, se on kyllä niin mielikuvituksetonta. Parempia blogeja sisustuksen saralta löytyy kyllä toisesta blogipiiristä, jonka pitäjien koteja leimaa valkoisuus ja graafisuus. Näissä blogeissa myös lastenvaatteita ostetaan järkevissä määrin ja ihmiset vaikuttavat sympaattisilta.
(Ninan Onni -blogi on mielestäni sympaattisen oloinen, lukuunottamatta joitakin keskusteluihin osallistuvia;) )
kuinka kaupunkilaiten hiilijalanjälki on selväsit surempi kuin maalla asuvien. Vaikka maalla joudutaan kulkemaan pitkiäkin matkoja töihin. Kaupunkilaiset shoppailevat ja matkustelevat paljon enemmän joka lisää hiilijalanjälkeä.
Varmasti on paljon epäekologisempiakin asioita kuin lastenvaatteiden ostelu, mutta ei se tee siitä yhtään hyväksyttävämpää.
Ja vähän huvitti nuo J:n tuliaiset, trikootoppeja 2 5:llä eurolla. No okei H&M:llä maksaa 2 6-8 euroa, kyllähän niitä kannattaa sen takia raahata muualta=)Ja hirveä määrä jotain rihkamaa. Ja ylikallista suklaata kauniiden rasioiden takia, vaikka ei kai heillä edes syödä mitään niin epäterveellistä?
Minä olen eelleen sitä mieltä että jos itse haluaa tuoda elämänsä blogien kautta julkiseksi on sitä lupa myös julkisesti ruotia. Pääsette tästä kaikesta arvostlelusta laittamalla blogin salasanan taakse tai lopettamalla sen kokonaan. Jos haluatte pitää avointa blogia on pakko sopeutua siihen että akikki eivät ole asioista samaa mieltä ja tykkäävät arvostella.
mutta jos ihminen ei kauhean usein pääse ulkomaille toteuttamaan intohimoaan (shoppailua), niin kai se ihan ymmärrettävää, että sitten voi mennä vähän överiksi ostosten esittely.
Ostikohan se muuten miehelleen mitään?
liian isossa talossa asuminen, ökymäinen sähkönkäyttö, jonka takia pitää rakentaa lisää ydinvoimaloita, jotta jokainen voisi istua illat av:lla arvostelemassa bloggaajia, yksityisautoilu, maailman epätasa-arvo, Suomen politiikka ja media, lihansyönti ja tehotuotanto, ym. ym. on sellaisia asioita, joihin tähänkin ketjuun osallistuneet voisivat ottaa samanlaiseksi sydämen asiaksi kuin bloggaajien kyttäämisen, niin alkaisi maailmassa, tai edes Suomessa, tapahtua jotain positiivista. Yhdessäkään blogissa ei ole niin paljon vaatteita, etteikö joku edellisistä asioista olisi tärkeämpi ihan kaikkien kannalta.
Mutta ehkä on vain helpompi edelleenkin paheksua jonkun J:n tai H:n elämää, setviä tuntemattomien naisten välejä ja miettiä, onko joku tarpeeksi hyvä äiti tai nainen.
Jos paheksutte bloggaajien ajankäyttöä, niin ei tämä teidänkään aika paljon parempaan mene. Itse asiassa ihan samaan asiaan.