Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mayojen kalenterista, joka loppuu vuoteen 2012

Vierailija
23.09.2011 |

Aikaisemmin ajattelin, että huuhaata koko juttu. Nyt kun alkaa miettiä asiaa uudelleen, niin ensi vuottaha uhkaa maailmanlaajuinen syvä lama, nämä kaikki luonnonmullistukset joita viime aikoina on ollut jne. ehkä se maailmanloppu on kuitenkin tulossa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin ajattelin, että huuhaata koko juttu. Nyt kun alkaa miettiä asiaa uudelleen, niin ensi vuottaha uhkaa maailmanlaajuinen syvä lama, nämä kaikki luonnonmullistukset joita viime aikoina on ollut jne. ehkä se maailmanloppu on kuitenkin tulossa!

Talouslama tuhoaa maapallon! Voisko joku kertoa meille konkreettisen mekanismin? Aamulla Wall Streetin meklari menee töihin ja painaa vahingossa punaista Destroy The Earth -nappia? Niin sen täytyy mennä.

Vierailija
2/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kalenteri loppuu aina joulukuun viimeseen, eikä vielä ole maailmanloppua tullu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri että meidän seinällä on kalenteri joka loppuu 30.12.2011. *pyörtyy*

Vierailija
4/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanloppuhan tulee, siis maailma sellaisena kuin me sen tunnemme, tulee loppumaan viimeistään 2012. Varsinaisesti en usko sen tarkoittavan maapallon tai (ihmis)elämän tuhoa, kaikki tulee vain muuttumaan ihan ennenkokemattomalla tavalla.

Vierailija
5/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri että meidän seinällä on kalenteri joka loppuu 30.12.2011. *pyörtyy*

Reklamaation paikka.

Vierailija
6/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kalenteri päättyy 31.12.2011

Vierailija
7/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on arkki täällä odottamassa

Vierailija
8/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitä on tulkittu väärin, tms. Mielestäni tästä uutisoitiin jonkin aikaa sitten.

Vierailija
9/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kalenteristasi puuttuisi uudenvuodenaatto? Reklamaation paikka.

Kun onkin yksi päivä vähemmän elinaikaa kuin kalenteri lupasi!

Vierailija
10/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitä on tulkittu väärin, tms. Mielestäni tästä uutisoitiin jonkin aikaa sitten.

Vierailija
11/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee usko ihmiskuntaan tällaisista aloituksista! Panee melkein toivomaan sitä maailmanloppua...

Vierailija
12/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen pettynyt. Hommasin tällaisen "selvisin maailmanlopusta 2000" paidankin :(

vanhan kännykkäni kalenteri päättyi muuten vuoteen 2010... Petyin taas. :(

(eiköhän se kalenterin teko oisi kuitenkin JOHONKIN päivään tyssännyt, ihme vuohotusta ;D)

Vierailija
13/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama pätee sekä inkojen että mayojen kalenteriin. Nämä heidän "jälkeläiset" itse sanovat, että siitä alkaa jonkinlainen uusi aika, kaikki muuttuu, mutta ei tiedetä miten. Ja mä kyllä uskon sen. Sinne ollaan kovaa vauhtia menossa, ja kuten Raamatun Ilmestyskirjassakin sanotaan, Pedon luku on ihmisen luku, eli me itse aiheutamme tavalla tai toisella sen mitä tulee tapahtumaan. Ilmetyskirjankin ennustukset toteutuvat hyvää vauhtia, eli jotakin kohti me olemme kovaa vauhtia menossa. Ne Ilmestyskirjan ratsastajat taivaalta voivat olla mitä vain, ja voivat hyvinkin liittyä tuohon mayakalenterin päättymiseen. Mutta siinäkin sanotaan samaa kuin mayat, että lopulta tulee uusi taivas ja uusi maa, eikä kärsimystä ja kuolemma enää ole. Eri asia mitä siinä välissä tapahtuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi