teille, jotka niputatte kaikki "uskovat" samaan nippuun,
ajatteleeko ja elääkö kaikki "ei-uskovat" myös samalla lailla?
Kommentit (7)
eli siis kaikki ei-uskovat ovat samanlaisia,samasta muotista???
Kuvittelette ja mainostatte olevanne avarakatseisia hyvää haluavia ihmisiä.
Ette ymmärrä, että juuri tuo niputus on kaiken pahan alku ja juuri. Se on juuri sitä, mistä syytätte uskovaisia, natseja tai persuja.
t. Uskovainen persu, joka ei niputa
nimenomaan uskovat niputtavat ei-uskovat samaan muottiin. :)
Ja päin vastoin. Pieni opintoreissu vastapuolen maailmaan tekisi hyvää kummallekin porukalle.
Että usko on henkilökohtainen asia, ketään ei tuomita. Pitää itse elää toisia rakastaen, anteeksi antaen.
Itse teen joka päivä parhaani, että pystyisin elämään niin. En kuulu mihinkään lahkoon, mutta luen Raamattua ja kuuntelen myös radio Deitä ja katselen TV7:n ohjelmia, jotka sopivat tähän oikeaan uskoon.
En ymmärrä ihmisiä, jotka hylkäävät uskon siksi, että jotakin tapahtuu, joku tekee jotain tms. Koska kaikki pahahan on saatanasta ja niin kauan, kun saatana hallitsee maailmaa, kaikkea pahaa tapahtuu. Nämä ovat kiusauksia, jotka jokainen sydämessään uskova tajuaa.
En ymmärrä ihmisiä, jotka hylkäävät uskon siksi, että jotakin tapahtuu, joku tekee jotain tms.
Olen itse luopunut uskosta ja mainitsemasi asia on ehkä 1/10 koko totuutta.
on ottanut Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen. "Ei-uskova" tarkoittaa minulle, että henkilö ei ole (vielä) ottanut Jeesusta Vapahtajakseen.
Uskovilla saattaa olla jotain yhteisiä piirteitä käyttäytymisessä tai sitten ei. Pääosiltaan he ovat kuitenkin hyvin erilaisia ihmisiä ja niin on hyvä. Jumala on luonut jokaisen ihmisen yksilöksi ja ainutlaatuiseksi.
Niputan myös kaikki "natsit" samaan nippuun. Katsos kun se yhdistävä tekijä on juuri se syy niputtaa.