Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitetaanko kenenkään neuvolasta perään, jos unohdatte mennä sinne?

Vierailija
23.09.2011 |

Minä tietenkin tänään unohdin, ja äsken vasta tajusin, että tänään on tosiaan perjantai eikä torstai, ja mun olisi pitänyt viedä lapsi aamulla neuvolaan.

Mun moka tietenkin. Mutta saman tien hämmästytti, että miksi sieltä ei mitään soitettu. Jos olisi soittanut vaikka silloin, kun oltiin puoli tuntia myöhässä, niin vielä oltaisi ehditty sinne sen verran, että terkka olisi ehtinyt vauvan punnita ja mitata, ei meillä sinne mitään muuta asiaa ollut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole koskaan unohtanut neuvolakäyntiä.

Meinaatko tosiaan, että olisi ok mennä sinne myöhässä. Viedä aikaa jonkun toisen käynnistä tai myöhästyttää loppupäivän aikoja?

Vierailija
2/3 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikaa yhdelle vauvalle on usein se puoli tuntia tai 45 min varattu. Meinaat, että neuvolassa on aikaa niin, että soitetaan, kun puoli tuntia on kulunut ja sen jälkeen ehditään ottaa? Soitat sinne ma puhelintunnilla itse ja pahoittelet unohdusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolen tunnin jälkeenkin olisi ehditty pikakäynti käydä. Meidän neuvolassa aikaa varataan tunti asiakasta kohti. Ei siellä koskaan ole seuraavaa asiakasta odottamassa, vaikka joskus pitkäänkin on viivytty sisällä.

Tietenkään ei tarkoitus ole viivastyttää loppupäivän aikoja, mutta ihan sen oman ajan puitteissa ehtisi käydä vielä myöhässäkin, kun ei ole mitään erityisongelmaa eikä kysyttävää.

Ja tottahan toki soitan ensi viikolla sinne uudelleen. Harmittaa vaan, että ihan turhan takia hukkaantui neuvolan resurssia.