Mies heitti vanhan roboimurin ja läppärin naapurin sekajätteeseen
Saako noin muka tehdä? Läppäristä otti kyllä SSD aseman pois.
Kommentit (14)
Helppo olisi vielä esim prisman aulaan keräykseen. Tai sittariin. Laiska ukko sinulla.
Ei tietenkään saa. Pahimmillaan roskaauto syttyy tuleen. Niiden kierrätys on yhtä helppoa kuin pullojen vienti kauppaan.
Ei sitten edes omaan jäteastiaan laittanut.
Kaivaa takaisin ja vie kierrätykseen.
Vastuutonta typeryyttä.
Samaa settiä kuin vaippojen vetäminen vessäpytystä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa settiä kuin vaippojen vetäminen vessäpytystä.
Meillä mies polttaa käytetyt vaipat takassa.
Kyllähän sinä oikeasti tiedät että ei saa koska ne ovat SER-jätettä.
Mutta trollihan sinä vain oletkin.
Niissä pömpeleissä, joissa on loppuun käytetyille paristoille palautusluukku kierrätykseen, on myös pienille sähkölaitteille luukut. Siihen luukkuun saattaisi joku roboimurikin mahtua. Läppärikin - tosin se palautus ei sitten ole tietoturvan suhteen taattu. Tietoturvapalautuksia on elektroniikkaa myyvissä liikkeissä, just niin kuin gigantti esim.
ite vein loppuun käytetyn tabletin - tosin varmuuden vuoksi vähän hajotettuna sisusten osalta - sekä vanhan höyrysilitysraudan tuollaiseen palautuspömpeliin.
Pöytäkoneet olen vienyt tähän asti ekotorin keräyspisteeseen... tietoturvan suhteen en tiedä, miten varmaa kierrätystä niissä on. Mut tietysti itte olen sen verran tyhjentänyt koneesta tietoja kuin osaan... varmuuden vuoksi voi hajottaa sisuksia...
Mihin se jäte sitten päätyy? Polttokelpoinen, kaatopaikkajäte vai mikä?
Naapuri maksaa sun jätteet nyt sitten.
Mutta jos oman talon laatikkoon viet, niin tuskinpa noista mitään sakkoja tulee, vaikka väärään lootaan laitoitkin.
Vierailija kirjoitti:
Niissä pömpeleissä, joissa on loppuun käytetyille paristoille palautusluukku kierrätykseen, on myös pienille sähkölaitteille luukut. Siihen luukkuun saattaisi joku roboimurikin mahtua. Läppärikin - tosin se palautus ei sitten ole tietoturvan suhteen taattu. Tietoturvapalautuksia on elektroniikkaa myyvissä liikkeissä, just niin kuin gigantti esim.
ite vein loppuun käytetyn tabletin - tosin varmuuden vuoksi vähän hajotettuna sisusten osalta - sekä vanhan höyrysilitysraudan tuollaiseen palautuspömpeliin.
Pöytäkoneet olen vienyt tähän asti ekotorin keräyspisteeseen... tietoturvan suhteen en tiedä, miten varmaa kierrätystä niissä on. Mut tietysti itte olen sen verran tyhjentänyt koneesta tietoja kuin osaan... varmuuden vuoksi voi hajottaa sisuksia...
Minä vein vanhan läppärin Prsimaan. Hyvin mahtui luukusta. Apn mies olisi voinut viedä sinne. Olen vienyt myös rikkaimurin, joten robotti-imurikin mahtuis.
Vierailija kirjoitti:
Minä vein vanhan läppärin Prismaan. Hyvin mahtui luukusta. Apn mies olisi voinut viedä sinne. Olen vienyt myös rikkaimurin, joten robotti-imurikin mahtuis.
Ysärillä heitin vanhan läppärin sähköt päällä parkkipaikan roskamolokkiin. Vähänkö ihmiset katsoivat pitkään.
Kaikki möllit ne sulle kelpaakin, et taida itsekään olla mikään xxxx
Te viette pyykkikoneen, sohvat, tv metsän reunaan vai?
Emmä tiiä. Eiks noi pitäis viedä gikanttiin tai jotai.m