Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mitä antaisin yhdestä ainoasta tupakasta!!

Vierailija
22.09.2011 |

Vain yksi eikä koskaan milloinkaan enää yhtään!!!!!

Vko 10 lopettamisen jälkeen ja tänä päivänä se paska ollut taas mielessä pitkästä aikaa. Miksi ihmeessä??

Sen pitäisi helpottaa ja lähteä pois, miten se on täällä vielä näin pitkän ajan jälkeen???

Lopettaneet, milloin se helpottaa LOPULLISESTI???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle pildeä niin saat pari röökiä.

T. naistupakoija =)

Vierailija
2/6 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löytyisi röökiä, mitä annat jos tarjoan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 3 vuotta polttmatta, ja sit aloin uudestaa. Sillon vielä sai kapakissa poltta ja kamu yllytti (ku ite poltti) että ota ny tästä, ota hatsi, polta yks.. (tosi kamu jee). Ja samantien koukussa. Olin myös polttamatta raskaus- ja imetysajan ...ja sit aloin taas. Vittu!

Emmätiä helpottaakse ikinä. Sori.

Vierailija
4/6 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut raskausajat (2) ilman, ja kuitenkin langennut, kun on ollut hermoja raastava elämäntilanne. Toisella kertaa taisi mennä sen raskausajan jälkeen vielä vuosi ilman, mutta sitten meni hermot.

Mutta voi luoja että mullakin tekis mieli nyt, tupakat on loppu enkä jaksanut käydä kaupassa..

Tai en muistanutkaan tuskitella vähään aikaan, ennen kuin luin otsikkosi..

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tajuat että se mikä mättää on että pelkäät juuri sitä että et "saa" enää polttaa yhtään tupakkaa.

Todellisuudessa kaupasta sitä saa. Kokoajan. Ei hätää.

Pointti on että et sitä oikeasti tarvi. Sua vaan pelottaa.

Kokeilin itse 10 vuoden polttamisen aikana lopettaa varmaan sen 50 kertaa.

Jos haluat tehdä sen helposti, lue kirja "Easy Way" Allen Carrilta. Se ei ole mitään taikaa, mutta kaveri joka tietää mistä puhuu, ja se auttaa tsemppaamaan + hae champix kuuri lääkäriltä. Ensin kirja.

Olen ollu ny 2 vuotta polttamatta. Kerran olen vetäny polttareissa röökiä, vaan ei enää napannu.

Ei sitä tartte.

Vierailija
6/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vetele ihan rauhassa siihen asti kun olet varma ja haluat sitä - ei paniikkia. Kirja auttaa - lue se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän