Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni muna ja pienet seksihalut, ihan varmasti korreloi jotenkin.

Vierailija
22.09.2011 |

Vai onko muunlaista "tutkimustietoa"???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen kohdannut varsin vaativia pienimunaisia, ja se ei kyllä ole kovin hauskaa.

Vierailija
2/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena poikaystävä, jonka lääkärissä mitattu luonnollinen testosteroniarvo oli aivan ylärajalla, muistaakseni 30 ja se on maksimi kun normalai taitaa vielä olla noin 10 tms. Miehellä oli aika katkarapu, tosin juhlakunnossa silti 15 senttiä ja se nai kyllä vaikka 10 kertaa päivässä. Eli eipä kyllä korreloi mitenkään, tosin tuo 15 senttinen vekotin on kyllä ihan normali ja sopiva kalu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai no, ihan normaali kai, mutta pienenä mulle markkinoitu) ja ihan loputtomat seksihalut; tällänen kokemus täällä

Vierailija
4/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena poikaystävä, jonka lääkärissä mitattu luonnollinen testosteroniarvo oli aivan ylärajalla, muistaakseni 30 ja se on maksimi kun normalai taitaa vielä olla noin 10 tms. Miehellä oli aika katkarapu, tosin juhlakunnossa silti 15 senttiä ja se nai kyllä vaikka 10 kertaa päivässä. Eli eipä kyllä korreloi mitenkään, tosin tuo 15 senttinen vekotin on kyllä ihan normali ja sopiva kalu.

se 15 cm:han on keskiarvoa isompi.

Mä puhuin näistä alle 13 cm, joita suurin osa ollu, mitä on vastaan tullut.

Vierailija
5/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton peli oli ja muutenkin aika koomista, että sellaisesta ihan makaronista kasvoi ihan loistava hyväntekijä :) Ei tuo lepomitta kyllä kerro juuri mitään. Enpä kyllä jaksa uskoa, että kukaan mitään senttiä kahta huomaa missään, eiköhän se ole siitä miehestä kiinni. Tuo otti naisen täydellisesti huomioon eli oli tosi hyvä pedissä.

Vierailija
7/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi muna, sitä isommat halut. Luonto on varmaan ajatellut tämän niin, että pienempimunaiset saavat torttua niin harvoin, että halut ja yritys pitää olla isomunaisia agressiivisempaa.

Vierailija
8/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei peniksen koon kanssa. Tutkimusten mukaan miehen halukkuus korreloi kivesten koon kanssa.

Evoluutiobiologien mukaan se on seurausta erilaisesta lisääntymisstrategiasta miesten välillä. Jos strategia on saattaa mahdollisimman moni naaras raskaaksi osallistumatta jälkikasvun hoitoon, tarvitaan paljon siemennestettä (=isot kivekset). Toinen strategia on saattaa yksi naaras raskaaksi ja panostaa jälkikasvun hoitoon. Tällä hetkellä molemmilla strategioilla lisääntyy ja siksi ne molemmat ovat vielä olemassa.

Evoluutiolta kestää n. tuhat vuotta että tulokset alkavat näkyä. Siksi viimeaikainen yhteiskunnallinen kehitys ei vielä siinä näy.

Vierailija
9/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä lienee keskikokoinen muna vaan halut on aivan valtavat.

Vierailija
10/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastauksessa 10. Olen tavannut tuollaisia innokkaita isokiveksisiä siementäjiä ja myös niitä toisia. Esim oma siippa.

Vierailija
11/11 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/763246

tosin en itse näe noita lukuja, mitä tuossa on esitetty, mutta

miksi 15 cm kohdalla joku puhuu puuttuvista 2 sentistä?

Ja tosiaan, ei lepotilaa lasketa. Ainakaan mä en ole tavannut miestä, jolla olisi lepotilassa mun pikkusormea pidempi, mutta ihan normaalit n. 13 cm sieltä on varmaan löytynyt.

T.2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme