mitä teille merkitsee neitsyyden viejä?
Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)
Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...
Kommentit (64)
Ihan rehellisesti sanottuna, en edes muista kyseisen tyypin nimeä tai ulkonäköä. Oli joku satunnainen yhden illan juttu kännissä. Neitsyydellä ei muutenkaan ollut mitään arvoa minulle.
Oli silloinen poikaystävä.
Eikä todella ollut ikimuistoinen ja paras, herranjumala, kaukana siitä. Inhottavaa vääntämistä, sattui. En muistele sitä koskaan.
Se on kuule ihan pikkujuttu se neitsyyden menetys, turha sun on sitä surra. Vaimosi on varmasti tyytyväinen sun kanssa, oli sinäkin hänen kanssaan. Älä ainakaan kiusaa häntä tuollaisilla ikivanhoilla jutuille mille ei mitään voi ja mitkä ei merkitse mitään. Saatat menettää vaimosi jos takerrut tuollaiseen.
jos teidän seksielämä on hyvää,en usko,että vaimos entisiä muistelee!
vuosia olen ollut nyt mieheni kanssa,enkä edes muista minkä kokoinen oli ex-mieheni vehje tai saatika se ekan poikakaverin.ja tämä eka poikakaverini jätti mut niin rumalla tavalla,etten moista ihmistä halua edes muistella. tai muitakaan poikakavereita.
mennyt on mennyttä ja nyt on nyt.
älä ainakaan kiusaa vaimoasi menneillä.
ollut muuta kuin kipeää ja epämiellyttävää, en nauttinut siitä yhtään vaan neitsyydestä oli vaan päästävä. Ei mitään ihmeellistä enkä nauttinut seksistä lainkaan tuon miehen kanssa, seuraavan kanssa vasta.
minulla mutta, tuskin ap:n vaimo kuitenkaan miettii sitä yhden illan juttuaan, onhan niitäkin, joilla lapsia entisen kanssa, älä pilaa elämääsi märehtimällä entisiä, olemattomia
Minulle se ei merkkaa mitään. Ihan rehellisesti sanottuna, en edes muista kyseisen tyypin nimeä tai ulkonäköä. Oli joku satunnainen yhden illan juttu kännissä. Neitsyydellä ei muutenkaan ollut mitään arvoa minulle.
Ei ollu mitenkään ihmeellistä, kivaa tai mieleenpainuvaa. Seksistä olen oikeasti todella nauttinut, niin että saan orgasmin vain aviomieheni kanssa. Ja niitä miehiä on ollut monta! Onneksi miehelläni on hyvä itsetunto, eikä häntä häiritse menneet.
En edes hyvällä muistele kyseistä henkilöä.
Oman neitsyyteni menetin ollessani parikymppinen. Tuon kännipäisen kokemuksen, josta en mitenkään erityisemmin nauttinut muistan melko sekavana, kivuliaana söhellyksenä. Jos olisin mies, sanoisin, että "surkea pano". Mies, joka sen minulle teki, oli kaikenlisäksi täysin merkityksetön puolituttu, jota en todellakaan muistele lämmöllä.
Olen siinä asiassa aivan samanlainen vaimosi kanssa, että en halua muistella ja pohua siitä mieheni kanssa, vaikka hän joskus yrittääkin siitä kysellä. Olen sanonut miehelleni aina silloin, ja samoin sanon nyt sinulle. Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. Vain se, mitä puolisoina merkitsemme toisillemme on tätäpäivää ja merkityksellistä.
Ai, tännekin tulet. Taas, tekemään monetta kertaa saman aloituksen :D Plussalla muutamaan otteeseen, täällä monettako kertaa?
mitään eikä korkannut mitään. Ja jos mun mies suhtautuisi asiaan noin kuin ap, meille tulisi varmasti ero.
Mun eka kerta oli ihan hyvä kokemus. Ei mitään seksin ilotulitusta, mutta hellä ja lämmin juttu. Kyseinen mies on mun FB-kaveri nykyään, ja mun mies kyllä tietää tämän eikä asia ole ongelma.
En muistele asiaa sen kummemmin, enkä mitään yksityiskohtia muistakaan. Paras seksikokemus se nyt ei ainakaan ollut... mä en tajua, miksi miehet kuvittelevat moista.
mitään eikä korkannut mitään. Ja jos mun mies suhtautuisi asiaan noin kuin ap, meille tulisi varmasti ero.
En muistele asiaa sen kummemmin, enkä mitään yksityiskohtia muistakaan. Paras seksikokemus se nyt ei ainakaan ollut... mä en tajua, miksi miehet kuvittelevat moista.
ja kuvittelee sitä kautta vaikka mitä uuh aaah -juttuja, joissa feikataan sitä ekaa kertaa vaikka miten päin. Luultavasti saa kiksejä näistä vastauksistakin.
Huolestuttavinta viestissäsi on vaikutelma kehkeytymässä olevasta pakkomielteestä, mustasukkaisuudesta menneisyydelle. Tai no itse asiassa sanot miettiväsi asiaa päivittäin eli sinulla on jo pakkomielle. Vaimosi on erittäin fiksu kun ei ala avata sitä asiaa sinulle sen enempää. Ensinnäkin se on mennyttä eikä kuulu sinulle, toiseksi sinä et hyödy siitä tiedosta sitten millään tavalla. Luuletko, että sinun pakkomiellettäsi jotenkin helpottaisi kuulla yksityiskohtia? Mustasukkainen tuppaa juuri masokistisen pakonomaisesti vatvomaan toisen intiimiä menneisyyttä ja ehkä nykyisyyttä ja tulevaisuuttakin.
Ja tuosta itse asiasta, ei merkkaa "neitsyyden viejä" juurikaan mitään. Kyseinen tyyppi on edelleen kaveriporukassani enkä tavallaan edes muista olleeni hänen kanssaan kerran sängyssä ellen sitä erityisesti ala miettiä. Tuo käsite "neitsyyden viejä" on itsessään jo jotenkin typerä tai naivi. Ikään kuin nainen olisi jokin tahdoton pikku olento jolta vahva mies tulee ja vie neitsyyden. (Ja sinä kai koet että tämä neitsyyden vieminen olisi ollut oikeasti sinun omaisuuttasi.) Nainen on siis harrastanut seksiä kerran (!) ennen sinua, ei kukaan ole keneltäkään mitään "vienyt".
Ihan vakavastikin puhuen, keskeinen asia tässä ei todellakaan ole se mitä ja kenen kanssa nainen on tehnyt ennen sinua vaan se, miten sinä pääsisit pakkomielteestäsi eroon.
Valitettavan yleistä taitaa tuo olla, että etenkin miehelle on hirveä kompleksi jos nainen on "kokeneempi". Lainausmerkit siksi että joku yksi pano nyt ei tee kenestäkään sen kokeneempaa. Merkityksellisimmät asiat seksuaalisuuden kannalta tulee pitkässä suhteessa eikä missään yhden illan rykäisyssä.
jokseenkin noloa. Aivan turhaan olet mustasukkainen. Ei se eka kerta todellakaan ole mitenkään merkittävä eikä sitä miestä kaihoilla.
Älä maalaa piruja seinälle. Harvalla naiselle se ensimmäinen kerta mikään ihana kokemus oli, tuskin vaimollasikaan.
Mutta sinänsä se eka kerta ei ole mikään merkittävä mulle. Joten jos kyseessä olisikin ollut joku tusinajamppa, ei hän mulle merkkaisi mitään erityistä. Aika harvalla varmaan eka kerta on joku tajunnan räjäyttävä kokemus... Minulle se oli kivuliasta ja epämukavaa, jälkeenpäin vuodin verta ja olin iloinen, että sain sen hoidettua pois alta. Ne myöhemmät kerrat ovat sitten olleet kivoja.
Huolestuttavinta viestissäsi on vaikutelma kehkeytymässä olevasta pakkomielteestä, mustasukkaisuudesta menneisyydelle. Tai no itse asiassa sanot miettiväsi asiaa päivittäin eli sinulla on jo pakkomielle. Vaimosi on erittäin fiksu kun ei ala avata sitä asiaa sinulle sen enempää. Ensinnäkin se on mennyttä eikä kuulu sinulle, toiseksi sinä et hyödy siitä tiedosta sitten millään tavalla. Luuletko, että sinun pakkomiellettäsi jotenkin helpottaisi kuulla yksityiskohtia? Mustasukkainen tuppaa juuri masokistisen pakonomaisesti vatvomaan toisen intiimiä menneisyyttä ja ehkä nykyisyyttä ja tulevaisuuttakin.
Ja tuosta itse asiasta, ei merkkaa "neitsyyden viejä" juurikaan mitään. Kyseinen tyyppi on edelleen kaveriporukassani enkä tavallaan edes muista olleeni hänen kanssaan kerran sängyssä ellen sitä erityisesti ala miettiä. Tuo käsite "neitsyyden viejä" on itsessään jo jotenkin typerä tai naivi. Ikään kuin nainen olisi jokin tahdoton pikku olento jolta vahva mies tulee ja vie neitsyyden. (Ja sinä kai koet että tämä neitsyyden vieminen olisi ollut oikeasti sinun omaisuuttasi.) Nainen on siis harrastanut seksiä kerran (!) ennen sinua, ei kukaan ole keneltäkään mitään "vienyt".
Ihan vakavastikin puhuen, keskeinen asia tässä ei todellakaan ole se mitä ja kenen kanssa nainen on tehnyt ennen sinua vaan se, miten sinä pääsisit pakkomielteestäsi eroon.
Valitettavan yleistä taitaa tuo olla, että etenkin miehelle on hirveä kompleksi jos nainen on "kokeneempi". Lainausmerkit siksi että joku yksi pano nyt ei tee kenestäkään sen kokeneempaa. Merkityksellisimmät asiat seksuaalisuuden kannalta tulee pitkässä suhteessa eikä missään yhden illan rykäisyssä.
Osittain olet oikeassa, haluaisin itsekkin jo lopettaa tämän asian vatvomisen, mutta se ei vaan onnistu, luulisin että asiaa auttaisi jos vaimo voisi kertoa siitä kerrasta mulle, mutta kun ei vaan kerro, tämä taas ruokkii minun mielikuvitusta ja kuvittelen että se oli hälle niin ihanaa jne ettei hän halua sen takia siitä puhua. Joo tämä ei varmaankaan oo ihan normaalia, millä mä pääsisin eroon näistä ajatuksista ja voisin taas alkaa elää ja olla iloinen jne...?
on kaikille naisille se ainoa kerta kun edes voi nauttia seksistä.
Se tapahtuu aina kuutamyönä hiekkarannalla hellän adoniksen kanssa johon tyttö on umpirakastunut. Mies on yleensä nimenomaan koulutettu hommaan Korkkaaja-koulussa ja hakkaa siten jo pelkillä *taidoillaan* muut miehet. Kaikkihan sen tietää että seksi on enimmäkseen tekniikkaa ja suorittamista. Ja vielä se tieto että nyt se mies VIE minun Neitsyyteni antaa sellaisen lisäpotkun että uros aiheuttaa tajunnanräjäyttäjäorgasmin jollaisen jälkeen kaikki muu seksi on ihan paskaa koko loppuelämän.
Tämän kaiken jälkeen nainen joutuu sitten menemään naimisiin jonkun satunnaisen vastaantulijan kanssa säälistä ja antamaan sille vielä pimpsaa aina silloin tällöin. Ajatellen päivittäin upeaa ekaa kertaansa.
Voisin näköjään ihan hyvin olla vaimosi. Vastaukseni:
Muistan kysyttäessä kokemuksen, jonkinlainen muistikuva on miehestäkin, mutta esim. sukunimi on jo haihtunut mielestä.
Kokemus oli epämiellyttävä, vaikka ihan omasta tahdostani asialla olinkin.
En muistele sitä koskaan, nimenomaan koska muisto on aika yöks ja plääh.
En haluaisi puhua siitä mieheni kanssa, koska, no: sama yöks ja plääh, ja lisäksi koko juttu tyhmyydessään vähän nolottaa. Ja sitäpaitsi teidän tilanteessanne vaistoaisin sinun ahdistuksesi ja kokisin siitä pahaa mieltä ja syyllisyyttä ja ärtymystä.
Ja heh, oli aika helvetin kaukana "parhaasta seksikokemuksesta koskaan", yllätys yllätys, kun olin kokemattomana tumpelona ventovieraan kanssa ja vielä humalassa liikkeellä. Rankka yleistys, mutta oman tuttavapiirin kokemusten perusteella valtaosa naisista ei ole kauhean innostunut satunnaisista kännipanoista nimenomaan sen takia, että se oma tyydytys tuppaa olemaan aika vähäistä. Eikä ne mun tuntemille miehillekään le seksikokemuksina olleet koskaan niitä parhaimpia, kun asioista ollaan avoimesti keskusteltu - lähinä sanoisin, että ennestään tuntemattoman naisen pokaaminen hivelee miehen itsetuntoa enemmän kuin antaa hillittömiä fyysisiä kicksejä.
aviomies se oli ja oikein niin! Ei harmita eikä kaduta!