Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia omista kuvista tehdyistä canvas-tauluista?

Vierailija
08.03.2011 |

Oletko teettänyt omasta valokuvastasi canvas-taulun? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Mitä valmistajaa käytit? Kuinka paljon taulun kuva eroaa originaalista valokuvasta; värisävyt, kuvan tarkkuus jne?

Meillä on seinillä paljon kehystettyjä valokuvia, joten harkitsen niille "vaihteluksi" tuollaista canvas-taulua, mutta vähän epäilyttää millainen siitä tulisi.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hääkuvastamme ihanan canvastaulun täältä, tosi hyvä laatu ja tilaan vielä jatkossa lisää:

www.canvaskauppa.fi

Vierailija
22/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Canvas ei tarkoita kangasta yleisesti vaan tietyn tyyppistä kangasta, jota käytetään maalausten pohjana esim purjekangas. Sama kuin möisi trikoopaitaa kangaspaita nimellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kankaan kaupasta ja tilasin kehykset netistä, joihin pingotin kankaan kiinni itse. Hyvä tuli ja eikä maksanut paljoa.

Vierailija
24/50 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä itsekin tehdä itse kun näyttävät olevan niin kalliita. Mistä tilasit kehykset?

Vierailija
25/50 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kiilakehykset tuolta verkkokaupasta http://www.kangastaulu.fi

Vierailija
26/50 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt monesta perus 10x10 kuvasta a4 tauluja ja kaikkiin erittäin tyytyväinen, tarkkoja on olleet. Ifolorilta, n20e posteineen muistaakseni yksi taulu

Vierailija
27/50 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa köyhät oikeaa taidetta. Tuollaiset omista kuvista tehdyt systeemit paljastavat vain alhaisen sosiaaliluokkanne. Valokuva sinänsä ok. Mutta EI kankaalla!

Vierailija
28/50 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kangastaulua tehdäkkään yleensä omasta pärstästä :D

Vierailija
29/50 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canvas eli kankaalle painetuilla tauluilla on aika suuria eroja. Värit ihanteellisesti toistavalle vlieseline kankaalle painettuna, värit kestää pidempään ja kestää myös UV valoa paremmin.

https://sisustustaulut.net/sisustustaulut

Vierailija
30/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea??? Minä olen odottanut jo kuukausi.

Vierailija
31/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnish Art Shopista saa laadukkaita canvas-tauluja.

Ne painetaan aidolle Hahnemühle canvakselle, ja hintaan sisältyy kotimainen kiilakehys.

Finnish Art Shopin galleriassa on 1000 erilaista kuvaa, ja canvas-taulun voi teettää myös omasta digikuvasta.

Koodilla " tarjous10 " saa -10% alennusta, nyt myös ilmainen toimitus! http://www.finnishartshop.

Huono asiakaspalvelu heillä.

Vierailija
32/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnish Art Shopista tilasin. Nopea toimitus ja hyvä laatu, suosittelen! www.finnishartshop.fi

Nopea??? Olen odottanut jo kuukausi eikä kuulu mitään. Olen maksanut taulusta melkein 400 euroa. Saanko sen ollenkaan???

Vierailija
33/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki466 kirjoitti:

Eihän sitä kangastaulua tehdäkkään yleensä omasta pärstästä :D

Olen nähnyt, kun annettiin tällainen taulu lahjaksi. Kuvassa oli lahjan antaja ja lahjan saaja. Oli kyllä mauttomuuden huippu. Synttärisankarin puoliso oli ihan kauhistunut ja kuulin kun sanoi, että tuota taulua ei sitten seinälle pistetä. 

Vierailija
34/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnish Art Shopista saa laadukkaita canvas-tauluja.

Ne painetaan aidolle Hahnemühle canvakselle, ja hintaan sisältyy kotimainen kiilakehys.

Finnish Art Shopin galleriassa on 1000 erilaista kuvaa, ja canvas-taulun voi teettää myös omasta digikuvasta.

Koodilla " tarjous10 " saa -10% alennusta, nyt myös ilmainen toimitus! http://www.finnishartshop.

Huono asiakaspalvelu heillä.

Perusteluja?

Vierailija
35/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetettiin anopin valokuvasta komea 100x60cm taulu makuhuoneen seinää koristamaan. Suosittelen!

Fengshuin mukaan ei koskaan saisi laitaa makuuhuoneeseen sukulaisten kuvia!

Heh, ei kyllä erityisesti mainittu anoppia mutta mieti vähän.

Jos susta tulee imppa kun anoppi tuijotaa kun aiot suoriutua aviollisista velvollisuuksistasi!

Päivän pparas!

Vierailija
36/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju vuodelta 2011.

Vierailija
37/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju vuodelta 2011.

So?

Vierailija
38/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetin anopille taulun omasta valokuvasta paikallisessa valokuvausliikkeessä. Siellä osasivat arvioida kuvan tarkkuuden perusteella minkä kokoisesta tulee vielä tarkka. Ja hyvä tulikin. Kuva on otettu 4 megapikselin kameralla, tosin ulkona, ja taulusta tuli vielä n.60x80 cm kokoisena tosi hyvä, ei yhtään rakeinen

Joo, on tärkeää, että originaalikuvassa on esimerkiksi tarpeeksi kontrastia, vaikka niitä voi parantaakin hiukan, niin rajansa kaikella. Ammattilainen tietää. Ja samalla voi yrittää rajata kuvan tasapainoiseksi. Ja kannattaa hylätä esim. joku suloinen koirakuva, jossa hännästä tai jalasta näkyy vain puolet, ei parane suurennuksesta.

Vierailija
39/50 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono asiakaspalvelu. Akustiikkapaneli ei ole mitään akustiikka vaan tavallinen canvastaulu. Kauhean pitkä toimitus. Kun kuukauden odotuksen jälkeen kysyin milloin tilaukseni toimitetaan sain yhden sanan vastaus: kohta. Sen jälkeen odotin vielä kaksi viikoa

Vierailija
40/50 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele FinnishArtShopia. Tosi huono asiakaspalvelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan