Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia omista kuvista tehdyistä canvas-tauluista?

Vierailija
08.03.2011 |

Oletko teettänyt omasta valokuvastasi canvas-taulun? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Mitä valmistajaa käytit? Kuinka paljon taulun kuva eroaa originaalista valokuvasta; värisävyt, kuvan tarkkuus jne?

Meillä on seinillä paljon kehystettyjä valokuvia, joten harkitsen niille "vaihteluksi" tuollaista canvas-taulua, mutta vähän epäilyttää millainen siitä tulisi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustavalkoisia ja seepian sävyisiä tosin. Ihan värikuvista ei kokemusta, mutta tyytyväinen olen ollut. Yksi tauluista on todella iso ja vieraat ovat yllättyneet, kun olen kertonut sen olevan canvastaulu.

Vierailija
2/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä maksanut.

Värit ovat tosi hyvät ja kirkkaat, samaten tarkkuus on mielestäni ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tauluista on todella iso ja vieraat ovat yllättyneet, kun olen kertonut sen olevan canvastaulu.

Eli kuvan tarkkuus on ilmeisesti hyvä ja pinta ei ole kovin "röpelöinen"?

Vierailija
4/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla kokemusta, mistä kannattaisi tilata?

Vierailija
5/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin anopille taulun omasta valokuvasta paikallisessa valokuvausliikkeessä. Siellä osasivat arvioida kuvan tarkkuuden perusteella minkä kokoisesta tulee vielä tarkka. Ja hyvä tulikin. Kuva on otettu 4 megapikselin kameralla, tosin ulkona, ja taulusta tuli vielä n.60x80 cm kokoisena tosi hyvä, ei yhtään rakeinen

Vierailija
6/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pistää taulua tilaukseen. :)

Ap

Vierailija
7/50 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilkein samaan hintaan saat nykyään kuvasta teetettyä aidon käsintehdyn maalauksen! Silloin ei ole pikselöitymisongelmia eikä teos haalistu parin vuoden sisällä. Katso esim. tuolta: http://www.arttailor.com/esimerkkeja-ideoita-c-35.html

Vierailija
8/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnish Art Shopista saa laadukkaita canvas-tauluja.
Ne painetaan aidolle Hahnemühle canvakselle, ja hintaan sisältyy kotimainen kiilakehys.
Finnish Art Shopin galleriassa on 1000 erilaista kuvaa, ja canvas-taulun voi teettää myös omasta digikuvasta.
Koodilla " tarjous10 " saa -10% alennusta, nyt myös ilmainen toimitus! http://www.finnishartshop.

Vierailija
9/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnish Art Shopista saa laadukkaita canvas-tauluja.
Ne painetaan aidolle Hahnemühle canvakselle, ja hintaan sisältyy kotimainen kiilakehys.
Finnish Art Shopin galleriassa on 1000 erilaista kuvaa, ja canvas-taulun voi teettää myös omasta digikuvasta.
Koodilla " tarjous10 " saa -10% alennusta, nyt myös ilmainen toimitus! http://www.finnishartshop.fi

Vierailija
10/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifolorilta olen teetättänyt erilaisia kuvatauluja. Siellähän on nykyisin muitakin kuin canvas-tauluja. Esim. puupintaisen kiiltävän sileän taulun, jossa ei siis ole rypyläinen pinta kuten canvaseissa. Olen teetättänyt väri- ja mustavalkotauluja, kaikkiin ollut tyytyväinen. Ohjelmassa tulee "moite", jos yrittää liian huonolaatuista taulua teetättää liian isona.

Vierailija
11/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Ifolorilta pienehkön taulun, taitaa olla 40x60cm. Värit on upeat ja kauempaa näyttää hienolta (kaikki on kehuneet), mutta kyllä se minun silmääni jollain tapaa häiritsee kun lähempää katsoo. Niinkuin pikselimössöä. En hanki toista.

Vierailija
12/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää sanoa niin hienostelevasti? Canvas. Canvas! Canvas????
Miksi ei voi sanoa reilusti KANGAS!

Vierailija
13/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri teetin lapsen kuvista kaksi 30x40 canvas-taulua, ifolorilta. Olen tyytyväinen laatuun, koon olisin voinut ottaa isompana mutta ok näinkin. Kuvaohjelma kertoo jos kuvan laatu ei ole hyvä lopputulosta ajatellen.

Vierailija
14/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetettiin anopin valokuvasta komea 100x60cm taulu makuhuoneen seinää koristamaan. Suosittelen!

Vierailija
15/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan niin karmeita jos ovat tooosi näkyvällä paikalla ja isoja. Siis etenkin jos on hääkuva. 

Vierailija
16/50 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:32"]Miksi kaikki pitää sanoa niin hienostelevasti? Canvas. Canvas! Canvas????
Miksi ei voi sanoa reilusti KANGAS!
[/quote]samaa mieltä

Vierailija
17/50 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita öljymaalauksia sekä maalauksia omasta kuvasta. Edulliset hinnat ja nopea toimitus. Tutustu valikoimaamme www.bondas.fi

Vierailija
18/50 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt http://www.smartphoto.fi/tuotteet/canvas-taulu-julistetaulu-juliste valokuvasta taulu. Olin kyl tyytyväinen, laatuun sekä hintaan ja palveluun.

Vierailija
19/50 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Ifolorilla teetin pienehkön canvas-taulun suloisesta pienestä pojastamme, mustavalkoisena. Kuva on terävä, mutta tunnelma herkkä. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen!

Vierailija
20/50 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnish Art Shopista tilasin. Nopea toimitus ja hyvä laatu, suosittelen! www.finnishartshop.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän