Papilloomavirustulehdus ja esiastesyöpä!!!! APUA!
Mitä tarkoita. Papa koessa oli solunmuutokset, lääkäri sanoi että se on esiastesyöpä. Pelottaa, olen raskaana:((
Kommentit (38)
Sekä koepalan jälkeen. Vast nyt tuli hirveä verinen vuoto:'(
Pelotta myös se diagnoosi, että jooko vahva tai ei
Sitten toisess elämässä käytät ehkäisyä, etkä nussi kaikkea mikä liikkuu. Oppia ikä kaikki!
Jos on se eka luokka, se ei ole vielä mitään syöpää. Papilloomavirus on seurausta kai lähinnä klamydiasta? Voi aiheuttaa solumuutoksia ja syöpää. Kannattaa seurata.
Jos on se eka luokka, se ei ole vielä mitään syöpää. Papilloomavirus on seurausta kai lähinnä klamydiasta? Voi aiheuttaa solumuutoksia ja syöpää. Kannattaa seurata.
Vaan visvasyylästä eikä poistu koskaan eli pysyy ihmisessä hautaan saakka vaikka miten ei oireilisi jne. Tuo maksaa yhteiskunnalle ihan mielettömästi kun iso joukkio sukupuolitautisia naisia käy koko ajan tutkittavana.
ei vielä ole syöpää. Se ei voi esim. levitä ja nyt koska se on jo löydetty, se poistetaan ja hoidetaan ja thats it. Ehkä käyt jatkossa papassa useammin kontrollissa, mutta syöpää sinulla ei nyt ole etkä siihen kuole.
Vaan visvasyylästä eikä poistu koskaan eli pysyy ihmisessä hautaan saakka vaikka miten ei oireilisi jne. Tuo maksaa yhteiskunnalle ihan mielettömästi kun iso joukkio sukupuolitautisia naisia käy koko ajan tutkittavana.
raskaana otettu papanäyte ei välttämättä ole luotettava?
Elämään aikana minulla oli vain 2 miestä:,(. Turhaa mua haukkua ja toivoa minulle toiseen elämään:'(
Ole rauhassa ja keskity raskauteen.
Kun olet synnyttänyt sinulle tehdään polttamalla loop hoito eli nuo vialliset solut poistetaan nukutuksessa tai ilman nukutusta. Tuo yleensä tehoaa.
Et ole kuolemassa ja homma hoidetaan, älä pelkää ei se tässä ajassa syöväksi kehity!
Ja koepalan tulokset on huonoja? Tai sitten mikään hoito ei auta minulle?
Nuo esiasteet on loppujen lopuksi hyvin tavallisia. Sulla on vaan hyvä tuuri kun nuo muutokset löydettiin, saat ne hoidettua pois.
Jos ne on syöpäsoluja. Voinko mä elää sen jälkeen normaalia elämää?:(
papillooman aiheuttama syövän esieastemuutos n. 7 v. sitten. Kohtu tähystettiin ja otettiin näytteitä (kolposkopia). Tutkimuksen jälkeen vuoto oli kohtalaisen kovaa, ja se on normaalia.
Jatkotutkimuksilla varmistetaan ns. väärät hälytykset, joita suurin osa on.
Vakavia solumuutoksiani seurattiin vain uusilla papa-kokeilla ja kokeet muuttuivat "puhtaiksi" itsestään.
Vuosiin ei ole ollut muuta kuin 1 luokka ja terveen lapsenkin olen saanut välissä.
Älä huolehdi turhia!
Käy huonosti. Jotain vakava löytyy
Tietysti pelottaa. Olet vielä raskaana. Olet herkkä nyt, ja mieleen tulee uhkakuvia: miten vauvasi käy jos kuolet?
Kyllä saat ajatella nekin ajatukset. Mutta muistuta itseäsi, että luultavasti kaikki on ihan hyvin, ja monta, monta, monta muutakin naista on käynyt nämä samat kokeet läpi ja heillä on kaikki hyvin.
koska se todellakaan ei ole syöpä vaan syövän esiasta. Nuo ovat kaksi aivan eri asiaa. Syövän esiasteistakin suuri osa paranee itsestään, mutta muutoksia poistetaankin juuri siksi että _aina_ esiastemuutokset eivät parane vaan ajan kanssa muuntuvat syöväksi.