Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei kuukautisia ei plussatestiä!

Vierailija
22.09.2011 |

Synnytin toisen lapsen 5kk sitten, sen jälkeen kuukautiset ovat tulleet säännöllisesti (sitä ennen aina epäsäännölliset)

Heinäkuussa alkoivat 9.7, elokuussa 8.8 ja nyt syyskuussa ei ole vieläkään alkaneet! Viime viikolla tein varmuudeksi 2 r.testiä - nega.

Tällä viikolla tein 2 r.testiä (toisen nyt aamulla) - nega

Onko muilla ollut koskaan näin? Miten pitkä aika pitää odottaa jos testissä näkyisi plussa? Haluasin mahd.pian varmistuksen asiasta koska 3:tta lasta emme näin pian halua! Ja ihan tiedoksi että ehkäisy ollut käytössä, että tahalleen tätä tilannetta ei ole suunniteltu. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli 2kk kun menkat alkoi, noin 7kk kun vuoto alkoi viikon myöhässä ja nyt on toisen kerran mun menkat taas myöhässä... Viimeksi tein testin, negan. Imettänyt olen mutta kuukauden sisään ihan enää minimaalisesti kun tuntuu että loppuu...

Vierailija
2/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ehkäisyä käytät? Minipillerit? Mulla synnytyksestä 4.5kk, en imetä enää, mutta syön minipillereitä, yhdet kuukautiset oli heinäkuussa, sen jälkeen ei oo ollu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti alkaisivat pian. Esikoisen kohdalla alkoivat kuukautiset 1kk synnytyksestä ja tulivat ihan joka kuukausi. Sama tässä toisessa alkoiat 1kk synnytyksestä, ja tuohon elokuuhun saakka tulleet ihan joka kuukausi. Hmmm...

Vierailija
4/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taas viikon päästä tein testin ja tuloksena oli haaleatakin haaleampi viiva, mutta raskaana kuitenkin olin, mikä tuli todistettua 8 kk:n päästä.

Vierailija
5/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ap

Vierailija
6/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikokeen tulos on 100% varma. Mene lääkärikeskukseen testaamaan, jos painaa mieltä. Muutoin voi oikeasti olla vaikka 2-3 viikoa myöhässä ihan hormonaalisista syistä tai vuotohäiriöstä johtuvasti. Voi olla joku tulehdus myös. Eli itse menisin kuitenkin lääkäriin. Varsinkine jos mietit asiaa paljon.

Vierailija
7/7 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim kilpirauhasen vajaatoiminta voi pidentää kiertoa...

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän