Sukupuolitauti?
Osaisiko joku selittää,voiko papakokeessa tulla joku muu luokka kuin se normaali,vaikka ei olisi sukupuolitautia? Voiko joku muu aiheuttaa papakokeessa poikkeaman?
Entä miltä tämä kuulostaa: En ole ollut ilman kondomia yhdynnässä koskaan. Kuitenkin kerran on saattanut käydä niin,että jokin pieni limakalvokosketus on ollut. Sen jälkeen jonkin ajan päästä olin pahassa flunssassa ja emättimessä oli valkoisia vähäsen finnin tapaisia papuloita? Mikä tauti voisi olla?
Kommentit (3)
Ja ajattelin että miksipä ei kysyä täältä. Papaluokka 2 oli ja ei sanottu mitään ymmärrettävää selitystä elikkä jos on sanottu, että on tulehdus niin olen ajatellut, että onhan ne sukupuolitauditkin tulehduksia ja kovin ihmetellyt, kun riskikäyttäytymistä ei juuri ole ollut.
Häpykummulla nuo näpyt taisi olla ja oli ne tosiaan vähän finnien tapaisia, mutta tuo flunssa sekoitti pakkaa niin ajattelin jotain vakavampaa.
Multa on varmaan otettu kaikki mahdolliset testit (paitsi hiv) vuosien kuluessa. Se on jotenkin kummallista, mutta kertoo kai jotain ihmisten seksuaalikäyttäytymisestä. Sivumennen sanotaan että otettiin klamydia-testi sulta että minä huorana mua pidätte kun en ole koskaan edes oman mieheni kanssa ollut ilman kumia että mistä niitä tauteja sikiäisi. Onko todella niin harvinaista, että suojaudutaan taudeilta vai näytänkö mä jotenki kuppaiselta ;) ?
Jos ei ole koskaan ollut suojaamattomassa yhdynnässä, voiko saada silti kohdunkaulan syövän?
Sulla siis papakoe kakkonen? Kolmonen ja siitä ylöspäinhän ei enää viittaa tulehdukseen, vaan syöpäsoluihin.
Kakkonen jos on, niin on joku tulehdus. Sukupuolielinten tulehduksia on paljon, eikä kaikki ole sukupuolitauteja. Uskon, että sinulla ei ole sukupuolitautia. Eikö sinulle kerrottu asiasta kun sait tulokset? Kannattaa mennä gynelle selvittämään mikä tulehdus on päällä.
Noista näppylöistä: olivatko siis EMÄTTIMESSÄ (eli sisällä?) vai esim. häpykummulla tai häpyhuulissa? Jos on häpykummussa tai häpyhuulissa, kuulostavat lähinnä finneiltä tai tukkeutuneilta karvatupilta. Niitä tulee joillekin naisille välillä. Kuume ja näppylät ei luultavasti liity mitenkään toisiinsa, vaikka yhtä aikaa olikin.
Ehdotan, että varaat ajan lääkärille, otatat sukupuolitautitestit ihan oman mielenrauhasi vuoksi, ja selvität, mikä tulehdus on kyseessä. Kakkosluokan tulehduksissa on paljon sellaisiakin, mitä ei tarvitse hoitaa mitenkään josei ole oireita, tulevat ja menevät.
T: Sairaanhoitaja, joka ei kyllä tällä osa-alueella ole työskennellyt, mutta perustiedot on