Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö julkiselle puolelle emättimen korjausleikkaukseen kun....

Vierailija
21.09.2011 |

synnytyksen jälkeen epparin tikit aukes?

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen näin kävi. Nyt toinen lapsi syntynyt ja enempää ei tule. Asiasta en ole kysellyt tk:ssa, huomenna olis jälkitarkastus jossa asiasta kyselen. Mutta haluaisin tietää muiden kokemuksia asiasta! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli synnytyksessä emättimeen pieni repeämä, ei edes tikattu ja epparihaavan tikeistä kolme irtosi parin päivän sisällä. Ei niille mitään tehty ja ihan normaalisti paikat parani.

Vierailija
2/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kaorjattiin julkisella. Toki eri asia, mutta jos sulla on siitä jotain vaivaa, niin käy näyttämässä. Itse menin ensin yksityiselle, joka laittoi lähetteen kunnalliselle. Sieltä tuli muutaman kk päästä kutsu, jossa lääkäri arvioi tilanteen. Onneksi sattui lääkäri, joka ymmärsi, että vaiva on epämukava ja hankala, vaikkei kipua tai tulehduksia aiheuttanutkaan. Ennen tätä käyntiä olin käynyt yksityisellä ihan vuosikontrollissa, se gyne oli sitä mieltä, että tuskin korjaavat. Onneksi oli väärässä. Leikkaus oli helppo ja nopea, eikä jälkikipuja ollut ollenkaan, vaikka niitä odottelin ja vähän pelkäsinkin. LAita asiat rullaamaan, niin saat parannusta elämänlaatuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän