Millä väreillä et halua sisustaa kotiasi?
Kommentit (32)
ja kaikki ne värit, mistä ihmiset sanovat että "lämmin ja kodikas" on mun silmiini väsäntäneitä ja tunkkaisia.
Näin se on makuasia. Mä pidän kylmistä ja viileista ja "puhtaista" väreistä, kuten sinisestä ja harmaasta ja valkoisesta.
värille totaalisesti ei. Mun sisustuksessa saa olla paljon värejä, tärkeintä, että ne sopivat toisiinsa. Vastaisin tähän ehkä niin, että en pidä liian yhdenmukaisesta sisustuksesta (samat värit toistuvat) ja sitten näistä tehosteväri-sisustuksista.
Pidän enimmäkseen voimakkaista väreistä, en oikein usko, että sisustaisin yhtäkään huonetta siihen tyyliin, jossa on paljon erilaisia maanläheisiä värejä.
punainen (jouluna menettelee pieninä annoksina), vihreä (poikkeuksena lime jossain muodossa), tummansininen, lila, ruskea, keltainen.
erityisesti nyt muodissa oleva tumma ruskea on inhokkini ylitse muiden ja rosteriset keittiön koneet. Ja suuret kuviot verhoissa ja tapeteissa.
mutta pysyviä on vaaleat tai tummemmatkin neutraalit sävyt,harmaan,ruskean ja sinisen eri sävyt, musta ja valkoinen.
Kausittain sitten tehosteena muut värit,kevät,syksy ym..
Joulut ja pääsiäiset on sitten erikseen ja sillon leikitään väreillä, ihanaa kun tulee joulu.
Tämä joulu on vielä siitä ihana, että jouluksi valmistuu meidän talo ja tänä vuonna on perinteisesti meillä on punainen joulu :)
Inhokki värejä ei oikeastaan ole, jos pakko jotain sanoa niin sellainen metsänvihreä.
Keltainenkaan ei lempi väreihin lukeudu, mutta jotenkin meillä kuuluu siihen pääsiäiseen kuitenkin.
Tai lasten huoneita ei lasketa, niissä mä olen valmis lähtemään mihin väriin hyvänsä, kun ovet saa kuitenkin kiinni.
Ja musta, myös harmaa erityisesti. Liian ankeaa ja aneemista mulle.
okrankeltainen ja poltettu oranssi tms. En tykkkää. En myöskään kombinaatiosta musta+valkoinen.
Vain valkoista ja kirkkaanpunaista, mustaa vähän tehosteena, ja puupintoja.
Samoin sen johdannaiset, persikka ja koralli, yök.
Puhdas pinkki käy yksityiskohdissa (ei tosin ole missään).