Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä kahteen viikkoon

Vierailija
20.09.2011 |

eikä juuri muutakaan läheisyyttä, ei halauksia eikä pusuja mitä nyt iltaisin toisillemme sanomme hyvät yöt ja pussaamme.

Aina välillä on näitä kausia.. toisinaan sitten seksiä useamman kerran viikossa ja läheisyyttäkin huomattavasti enemmän.

Onko muilla tälläisiä "kuivia kausia" usein, ja kestääkö kauan kerrallaan?

Meillä tää kaksi viikkoa on yleensä ollut aika maximi, ihan normisti muuten ollaan, ei riitaa tai mitään, mutta iltaisin kun saadaan lapset nukkumaan niin ollaan jo liian väsyneitä mihinkään. Ja olen huomannut jos ei ole seksiä niin muutakin läheisyyttä vähemmän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helpostihan se muuttuu kahdeksi kuukaudeksi. Silloin se on vieläkin vaikeampaa se aloitteen tekeminen...joku ihme juttu siinä on.

Kokemusta on meinaan. Tosin tiedän kokemuksesta myös sen, että kun asian ottaa kunnolla puheeksi ja selvittelee ongelmat, niin ne yleensä ratkeavat. Onhan totuus myös se, että aina ei voi olla haluja saman kaavan mukaan, vaan väsymys, stressi jne vievät halut. Syy sinänsä suurelta tuntuvaan ongelmaan on yleensä yllättävän yksinkertainen, ja siksi kai niin vaikea löytää.

Vierailija
2/5 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana trolli =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinien vanhempana vaikea löytää yhteistä aikaa. Ja lienee valitettavasti yhteisesti hyväksytty tekosyy, ei vaan intohimo enää roihua liki 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
4/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ihmisen kanssa. Siolloin kun vielä olin naimisissa oli helposti kahden-kolmen kuukauden taukoja. Niistä selvittiin sillä kertaa. Kahden viikon tai kahden kuukauden kuiva kausi on silloin tällöin paikallaan, eikä silti tarvitse olla eron edessä.

Vierailija
5/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se ei riitä minulle. Ja nyt ei puhuta kuivista kausista, meille (tai ainakin miehelle) on ihan normaalia, että seksiä harrastetaan kerran kolmessa kuukaudessa. Hyvällä tuurilla kaksi kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi