Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä..r-testiin tuli testiajalla selvä viiva muttakun kuivui se hävisi..

Vierailija
20.09.2011 |

tai näyttää nyt lähinnä viivanpaikalta. Saatoin "ylipissata" siihen vaikuttaako se? Mitä tämä nyt tarkoittaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat nega. Mitä ihmettä nyt kp 36/ 30-31. Ennen ei ole ollu näin myöhäs.. Pitäskö mennä gynikselle? Erityisesti vas munasarjaa on juilinu nyt kaksivkoa. Ja tissit ollu kaksvko arat.. Auttakee..?

Ap.

Vierailija
2/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään kaikista testeistä viiva katoa, olen itse säästänyt raskaustestit jotka tein keskenmenon yhteydessä (sen alkuperäisen plussan ja sitten haalistuvat plussat ja viimeisen negan) 2007 ja viivat ovat suunnilleen samaa vahvuutta kuin silloinkin.

Mitä ap:n testitulos tarkoittaa, en tiedä. Pieni ylikastelu ei ainakaan pitäisi häiritä, ovat pyrkineet tekemään testeistä siinä mielessä idioottivarmoja. Minä olettaisin että plussa testin lukuaikana on ilman muuta plussa (ellei ole nähnyt harhoja toiveunissaan :-)) siksihän niissä se lukuaika on kerrottu. Mutta outoa on minusta että viiva kokonaan katooa. Ilmeisesti tosiaan riippuu testistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottaisin viikon tai kaksi ja sitten tekisin testin taas. Tietysti haluaa tietää, mutta pystyisin elämään epävarmuudessakin.

Vierailija
4/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat nega. Mitä ihmettä nyt kp 36/ 30-31. Ennen ei ole ollu näin myöhäs.. Pitäskö mennä gynikselle? Erityisesti vas munasarjaa on juilinu nyt kaksivkoa. Ja tissit ollu kaksvko arat.. Auttakee..?

Ap.

Ja joo, jos on negaa jne. niin soita ainakin gynelle, niin mieli rauhoittuu ;)

Vierailija
5/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin selvä et kerkesin napata kuvankin ( haalea kyllä) mut seur aamuna otettu olivat negat. Pelkään et jotain vikaa on kun on juilinu munasarjaakin.. Ap.

Vierailija
6/9 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä saat täältä vaikka millaista neuvoa :)

Vierailija
7/9 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kun tietty aika on kulunut. Plussa se on.

Vierailija
8/9 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on 6pvä myöhässä, mutta puhdasta negaa olen vaan saanu..

ap.

Vierailija
9/9 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei samana päivänä, niin muutamassa paikassa kuitenkin. Plussa se silti oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme