Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti antaa lapselleen nimeksi UNNA????

Vierailija
20.09.2011 |

En ole ikinä noin rumaa nimeä kuullut!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä vuosituhannella on jo 493 lasta tähän mennessä saanut tuon nimen, katsopa vaikka Väestörekisterin etunimipalvelusta.

Alunperin on minunkin ymmärtääkseni lappalaista nimiperintöä, mutten ole asiasta satavarma.

Vierailija
2/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unnuttaminen mieleen :D ja tuon sanan olen siis oppinut palstalta!

Vierailija
4/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhemmat mieti esim. koulukiusaamista kun rankaisevat lasta tuollaisella nimellä?

Vierailija
5/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi makuja on monia! Mun vanhassa duunipaikassa oli muuten Unna-niminen aivan ihana vanhempi naishenkilö. Nimi sopi hänelle, kun nenä päähän:)

Vierailija
6/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella voin sanoa sen. Kiusata voidaan myös Nico-Petteriä sun muita tavallisia nimiä. Jätetään lapsemme nimettömiksi niin ei tarvitse miettiä kiusataanko vai ei, ainakaan nimen perusteella.

Eikö vanhemmat mieti esim. koulukiusaamista kun rankaisevat lasta tuollaisella nimellä?

Vierailija
7/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kouluikäinen ei tajua, että nimessä on mitään vikaa. En tajua kyllä minäkään, vaikka surkeat selittelynne olen täältä palstalta lukenut. Tuolla mielleyhtymä-argumentilla 95% nimistä on saman tien käyttökelvottomia. Unna on loistava nimi. Eikä muuten mitään tekemistä tuon mainitsemanne aktiviteetin kanssa.

Vierailija
8/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tykkää, ei tarkoita, että nimi huono. Ja ei ole meidän tyttöjen nimi, mutta voisi olla :)

Vierailija
9/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä potentiaalisia kiusaajia sitten, mutta eipä olisi tullut mieleenikään. Ei ole meidän tytön nimenä, mutta kaunis nimi.

Vierailija
10/34 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen nimi mielestäni. Naapurissa yksi. Ja en nyt ymmärrä tuota koulukiusaamisjuttua laisinkaan. Höpöhöpöä.

Vierailija
11/34 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenvalinta on herkkä alue, kenenkään asia ei ole haukkua jotain nimeä rumaksi!

Vierailija
12/34 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

unna on tosi kiva nimi tunnen yhen unnan tosi kaunis ja mukava ihminen on kyllä hyvä tulevaisuus sillä tytöllä :)))

Vierailija
13/34 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan tavallisen oloinen nimi vaikka ensimmäistä kertaa elämässäni kuulin.

Toisen kommentin kirjoittajalle nainen on japanikisi onna ei unna.

Vierailija
14/34 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/34 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja Ståhlin hevonen on Unna. Yksi niistä.

Vierailija
16/34 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva nimi.

T: Mies, 40

Vierailija
17/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nimittäin MINUN nimeni on UNNA

Vierailija
18/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nimittäin MINUN nimeni on UNNA

Oletko tosissasi?!

Vierailija
19/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan kouluikäinen ei tajua, että nimessä on mitään vikaa. En tajua kyllä minäkään, vaikka surkeat selittelynne olen täältä palstalta lukenut. Tuolla mielleyhtymä-argumentilla 95% nimistä on saman tien käyttökelvottomia. Unna on loistava nimi. Eikä muuten mitään tekemistä tuon mainitsemanne aktiviteetin kanssa.

Ai

Kyllä minun kouluaikana lapset keksivät toisten nimistä pilkkanimiä hyvin helposti

Vierailija
20/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme