Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks helvetissä ihmiset eivät voi käyttää koirillaan heijastinliivejä??

Vierailija
19.09.2011 |

Tulin harkoista kotiin ja meinasin ajaa yhden koiralauman päälle..

Olin siis pyörällä liikenteessä, pimeä kohta (siinä kohdalla oli muutama katuvalo sammunut) ja vielä sellanen pieni alamäki..

Eteen pompsahti yhtäkkiä 4-6 pikku koiraa (taisivat olla pentuja), jotka poukkoili pitkin pyörätietä, ei mitään heijastinliivejä tms. tai hihnoja tms. JA omistajat samaten "pimeitä" eli kummallakaan ei ollut heijastinta..

EIVÄTKÄ antaneet tietäkään vaan mennä jolkottivat keskellä tietä. Eikä auttanut, kun huusin, että mä haluun ohittaa..

Meidän koirilla on liivit ja ilman niitä ei todellakaan lähdetä iltalenkille. Ja heijastimet killuttaa takeissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heijastinvaljaat? En tuolle meidän karvakasalle viitsisi liiviä laittaa kun turkkia on niin paljon ettei mahdu mitenkään järkevästi alle. Valjaissa on sentään lähes koko matkalta heijastimet, olen ajatellut että se riittäisi

Vierailija
2/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelläkään koiralla nähnyt ikinä, mutta, meillä on ihmisillä heijastimet ulkovaatteissa ja koiran remmissä menee heijastinnauhaa... Mutta enpä usko, että mitään liivejä hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastin ja taskusta roikkuva vilkkuvalo on minulla sekä koiralla ns. valopanta, joka on heijastavan räikeän keltainen, jossa 10punaista ledivaloa, jotka saa palamaan koko ajan tai vilkkumaan.

Vierailija
4/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja remmiheijastin on ok, JOS koira pystyy vierellä eikä poukkoile keskelle tietä.

Meidän toisella koiralla on liivi, toinen on niin iso (nöhvi), ettei tuolle ole löytynyt tarpeeksi isoa liiviä eli valjailla mennään.

Mutta olen mäkin meinannut ajaa muutaman koiran päälle, kun en ole niitä huomannut pimeässä.

Vierailija
5/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala. Kunhan ostaa oikean koon jne. Ja niitähän on montaa merkkiäkin. Ainut miinus noissa on, että ne tarrat menee aika nopeasti huonoiksi eli pitkä karvaisilla koirilla eivät toimi niin hyvin kuin lyhyt karvaisilla.

Vierailija
6/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keinokuitukammotukset ei tosiaan sovi kaikille.

Vierailija
7/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keinokuitukammotukset ei tosiaan sovi kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän