Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloheinässä tyttö jäi auton alle tänään

Vierailija
19.09.2011 |

Torpparinmäen puolella asuva nuorehko mies joka ajelee ja kaahailee aivan päättömästi täällä jatkuvasti, välillä myös jalkakäytävillä ym

Tänään sitten 12v (?) tyttö jäi suojatiellä auton alle aiemmin illalla. kyseessä tummansininen vanha volvo jonka takalasissa keltainen tarra "poliisissa on munaa"

miksei tällaisille tehä mitään ennen kuin käy näin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kilvet otettu pois!!!

Ei muuten missään ole todettu, että lapsi ajoi sillä pyörällä suojatien yli... Eli sitä on varmaan turha spekuloida ja pohtia kuinka väärin lapsi teki. Kaahari kumminkin ajoi yli :(

Vierailija
62/65 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuun vastaaja toimittanut videon poliisille??? Todellakin toivon, että kyseinen kuski ei enää auton rattiin pääse! Nyt en enaa uskaltaisi antaa lasten lähteä pyöräilemään, jos tuollanen kaahari on vapaalla jalalla :( Varsinkaan kun olen lukenut ketjun kommmentit siitä, että tapaus onkin ennestään tuttu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo lapsi on kunnossa!!

Voin vain vahvistaa, että minäkin olen huomannut tuon kaahailijan. Hän myös tykkää tehdä sitä että Torppiksen s-marketin kohdalla jarruttaa punaisiin liikennevaloihin viime tipassa. Olen tosi usein pelästynyt että tulee päälle. Toivottavasti ottais tuosta tapahtumasta opiksi!

Vierailija
64/65 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tytölle kävi. Uutista en ole vielä mistään löytänyt.

Vierailija
65/65 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloheinän ala-astetta käyvältä lapseltani että onko koulussa puhuttu mitään siitä että joku tyttö olisi jäänyt auton alle.

Ei kuulemma ole puhuttu halaistua sanaa. Ei lapset keskenään juoruilleet tai opettajat puhuneet lapsille mitään.

Toivottavasti tämä on uutisankka eikä kukaan ole loukkaantunut. Positiivinen tosiasia on kuitenkin se, että siitä romuvolvosta on kilvet lähteneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi