Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat ekana jos voitat lotossa lauantaina?

Vierailija
19.09.2011 |

Mä ostan lentoliput Brasiliaan ja sieltä jonkun rantatalon. Sitten maksaisin omat, vanhempieni ja veljeni velat pois ja ostaisin jonkun ihanan rantatontin ja arkkitehtipalvelut, ja oman maun mukaisen talon! Sitten kaikkea pikkukivaa... hevosen ja koiran :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta lomamatkan jälkeen alkaisi uuden kodin miettiminen, autojen vaihto. Ja sit sisustusta uuteen kotiin. Niin, ja työpaikalle irtisanomisilmoitus!

Vierailija
22/22 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja isä (koska lotto on äidin) saanevat n. puolet, me siskon kanssa 1/4. Ihan riittävästi siis minun mielestä se reilu pari miljoonaa, ei mene elämä ihan uusiksi.

no. rakennutetaan kakkoskoti kuten suunniteltukin, mutta nopeammalla aikataululla. sisustetaan vimpan päälle ja laitetaan piha ja ranta myös kuntoon samaan syssyyn. vaihdetaan molempien autot (miehelle joku urheilullinen bmw, mulle x3). palkataan tuttu arkkitehti ja luottokirvesmies, etsitään kaupungista kiva okt-tontti ja aletaan rakentamaan okt:a. mies saa vaihtaa rauhassa haluamaansa työpaikkaan (ja iritsanoutua valtion virasta). matkustetaan koko suvun voimin 1-lkssa jouluksi 5*lomalle thaikkuihin tai muualle tropiikkiin. ja toinen milli pahanpaivän varalle ja perinnöksi lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän