Mitä ostat ekana jos voitat lotossa lauantaina?
Mä ostan lentoliput Brasiliaan ja sieltä jonkun rantatalon. Sitten maksaisin omat, vanhempieni ja veljeni velat pois ja ostaisin jonkun ihanan rantatontin ja arkkitehtipalvelut, ja oman maun mukaisen talon! Sitten kaikkea pikkukivaa... hevosen ja koiran :)
Kommentit (22)
ja mökkihuvilan kesäksi. Matkustaisin jonnekkin kauas lomalle. Ja lapset saisi ne kinuamansa hevoset. :) Huh. No ehkä ihan hyvä ettei voita kuitenkaan. Vois mennä vähän sekasin.
Veisin perheen eka syömään hyvin. Sit siivottais laskupinkka ja velat pois, äidille ja isälle käyttörahaa, jottei tarvii aina vinkua, talon yläkerta laitettais kuntoon, samoin piha. Tuoreemmat autot vois vaihtaa, nyt vm. 1996 Volvo ja 2001 paku. Ja - reissuun kyllä joo.
Ai niin, jos se pääpotti tai puolikaskin edes tulis, niin töihin en menis enää nykyiseen paikkaan ikinä.
Seuraavaksi ostaisin itselleni uuden Focuksen. Muuta en tässä vaiheessa tarvitsisi.
Sitten alkaisin miettiä....mutta epä onnetar ole mun puolella juuri ollut, joten en oikeastaan viitsi edes ajatella.
Yritän kovasti miettiä. Hmmm.
En tiedä. Monia asioita varmasti pikkuhiljaa, mutta ekana?
voisi kerrankin syödä sitä niin paljon, kuin mielii.. sitten miettisin tulevaisuutta.
laittaisin kodin uuteen kuosiin lattiasta kattoon. Irtisanoutuisin nykyisestä työpaikastani. Nämä tekisin ensitöikseni, sen jälkeen miettisin tarkkaan, mitä rahoilla teen.
Maksaisin talolainan pois.
Mies jäisi myös töistä pois
Palkkaisimme siivoojan ja kodinhoitajan
Ostaisin muutaman koiran lisää ja palkkaisin myös muutaman tyttösen avuksi.
Jakaisin varmaan valtaosan rahoista jonnekin. Toivoisin kuitenkin että raha ei muuttaisi elämääni, kulutustani, tai varsinkaan vaatimattomuuttani. Olisi mukava jos elämä pysyisi tällaisena ilman rahahuolia ja jatkuvia kotitöitä. Enempää en haluaisi.
Ja tilaisin nettikaupasta ne ihanat lastenvaatteet, mitä olen katsellut. Sitten varmaan samppanjapullo miehen kanssa! Sitten maksaisin asuntovelan ja autovelan pois. Ostaisin vanhemmille asunnon kaupunkinsa keskustasta kivalta paikalta. Antaisin siskoille rahaa lahjaksi sen verran kuin kerralla voi (pitäisi ottaa yhteyttä veroasiantuntijaan). Mitäs sitten...kiva ulkomaanmatka, viikkosiivous. Mies jäisi pois töistä ja sijoittelisi loppuja rahoja osaavasti (on raha-alalla), itse jatkaisin kyllä töissäkäyntiä osaviikkoisesti.
Veisin perheen jonnekin Kamputseaan pariksi viikoksi miettimään tulevaisuutta ja ottamaan 'valohoitoa' :) Sieltä vois lähteä kiertämään vähän maailmaa ja lopulta ostaisin merenrannalta Helsingistä kämpän.
että voisin sitten lähteä sillä autolla muualle :) Jotain paratiisilomaa varaisin kans pikapuoliin, ostaisin kuntosalin jäsenyyden sekä palkkaisin lapsille hoitajan.
Ei tarvitse olla iso asunto: esim. pieni kaksio.
Tai ehkä minä tilaisin matkan New Yorkiin ja mietiskelisin siellä tuota asuntoasiaa, ettei tulisi tehtyä hätiköityjä päätöksiä.
Yritän kovasti miettiä. Hmmm.
En tiedä. Monia asioita varmasti pikkuhiljaa, mutta ekana?
Ihan ekana? Tilaisin varmaankin etelänmatkan heti kun rahat olisivat tilillä. Sitä ennen en mitään. Pistouvaisin vanhempani ja sisareni perheineen matkaan kans.
Sitten pikkuhiljaa valmistelisin lapset isompaa asuntoa varten. Jostain tästä lähiseudulta kun vapautuisi kiva asunto, ostaisimme sen. Paritalo/omakotitalo/rivarikämppä. Sitten ostaisin varmaan taas jonkin reissun ;) No ei vaiskaan. En tiedä. Tuo reissu nyt ihan ekana. Sitten kaikki muu, harkinnan jälkeen.
Lähtisin varmaankin opiskelemaan jotian itselle mieluisaa. Keksisin uuden elämän. Jollain aikataululla.
t. 9
pitamaan suu kiinni eika kertoa kenellekaan. Ilmaisen rahan pyytajia tulee muuten ovista ja ikkunoista.
USAssa on tehty tutkimus jonka mukaan nama lottomiljonaarit ovat muutman vuoden kuluttua yhta koyhia kuin ennenkin kun eivat osaa rahankayttoa.
suklaata, hyvää ruokaa ja herkkuja lemmikeille :)
Sitten alkaisin miettiä mitä sitä lopuilla rahoilla tekisin