Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna Mtt, en puhu yhtään mitään ellei kysytä.

Vierailija
19.09.2011 |

Ja kysyttäessäkin vastaan ympäripyöreitä tai asioita, joilla ei ole mitään merkitystä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kysymys, pesenkö hampaani nyt? Käynkö suihkussa?

Vierailija
22/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun on päälääkäri, ei siellä suuhun kurkata eikä vaatteita tarvitse riisua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo, mitäs vittua se sille kuuluu. Hoitsu uteli vaihvihkaa että onko kenties psykoottisia harhoja, esim. sellaisia että kuvittelen olevani raskaan.

Noo, mistäs vitusta minä tiedän olenko raskaana vai onko raskausoireet harhoja, kun en lääkäri ole.

Ei katsottu suuhun eikä tarvinnut riisua, eli ihan turhaan pesin hampaat ja kävin suihkussa aamulla.

Vierailija
24/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken itse juuri mitään puhunutkaan.

Vierailija
25/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahoilla tehdä vähemmän hullua. Tohtori aikoi hakea mulle psykoterapiaa ja omavastuunkin maksais kela, vammaistukena.

Jes, kun vetää oikeista naruista, saa kaiken ilmaiseksi.

Vierailija
26/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ne kiristää. Mulle tuli jo kysely hoidosta ja eläkkeen uudelleen harkinnasta. Mutta tämäkin on pakko ottaa.

Itse en ole koskaan sanonut olevani työkyvytön ja että työkykyni olisi jotenkin laskenut.

On uhattu niillä jäljillä jota psykoosi jättää? Mutta kun ei ole mitään psykoosia ollut niin ei ole mitään jälkiäkään. Täällä palstalla olen kysellyt, että kuka tietäisi minkälaisia jälkiä se psykoosi jättää, mutta kukaan ei ikinä ole vastannut mitään.

Olen tainnut avata aihetta osoitteessa http:oireet.blogspot.com

Se on nyt vaan saatava se kansalaispalkka, että ei kysytä onko sairas, työtön, syrjitty, opiskelija, kotiäiti tai mikä tahansa. 1200 euroa käteen kaikille Suomen kansalaisille. Allekirjoita adressi! Adressit.com - osoitteesta löytyy.

Vierailija
27/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitähän ei saada selville, että miksi juuri sinun kohdallasi juttu näyttää tämmöiseltä - ja siis mimmoiselta näyttää ja mitä sinulle tapahtunut.

Ilman sitä ei asianajajakaan voisi viedä juttuasi eteenpäin, mutta nyt aletaan kartoittaa suomalaisten tilannetta.

Aborttibloggarikin ottaa vastaan elämänkertoja - kirjoittakaa sille. Se lukee niitä ja sillä taitaa olla joku vanha asianajotoimisto taustalla.

Sen tiedot löytyy varmaan netistä. Sekin voi ehkä auttaa sua tekemään oikeita kysymyksiä elämästäsi, vaikka ei olekaan mikään terapeutti!

Menkääs sen blogiin katsomaan! Riittääkö teillä bollaa ymmärtää mitä se ajaa takaa ja mikä sen metodi on?

Vierailija
28/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä, saan kumminkin kuukaudessa siitä ilosta 929€ eläkettä verottomana.

Vierailija
29/29 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkejärjestelmää ei enää ole, kun olen virallisessa eläkeiässä, siksi työhönpaluu ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan