Huomenna Mtt, en puhu yhtään mitään ellei kysytä.
Ja kysyttäessäkin vastaan ympäripyöreitä tai asioita, joilla ei ole mitään merkitystä.
Kommentit (29)
se kun on päälääkäri, ei siellä suuhun kurkata eikä vaatteita tarvitse riisua.
noo, mitäs vittua se sille kuuluu. Hoitsu uteli vaihvihkaa että onko kenties psykoottisia harhoja, esim. sellaisia että kuvittelen olevani raskaan.
Noo, mistäs vitusta minä tiedän olenko raskaana vai onko raskausoireet harhoja, kun en lääkäri ole.
Ei katsottu suuhun eikä tarvinnut riisua, eli ihan turhaan pesin hampaat ja kävin suihkussa aamulla.
vaikken itse juuri mitään puhunutkaan.
rahoilla tehdä vähemmän hullua. Tohtori aikoi hakea mulle psykoterapiaa ja omavastuunkin maksais kela, vammaistukena.
Jes, kun vetää oikeista naruista, saa kaiken ilmaiseksi.
Sillähän ne kiristää. Mulle tuli jo kysely hoidosta ja eläkkeen uudelleen harkinnasta. Mutta tämäkin on pakko ottaa.
Itse en ole koskaan sanonut olevani työkyvytön ja että työkykyni olisi jotenkin laskenut.
On uhattu niillä jäljillä jota psykoosi jättää? Mutta kun ei ole mitään psykoosia ollut niin ei ole mitään jälkiäkään. Täällä palstalla olen kysellyt, että kuka tietäisi minkälaisia jälkiä se psykoosi jättää, mutta kukaan ei ikinä ole vastannut mitään.
Olen tainnut avata aihetta osoitteessa http:oireet.blogspot.com
Se on nyt vaan saatava se kansalaispalkka, että ei kysytä onko sairas, työtön, syrjitty, opiskelija, kotiäiti tai mikä tahansa. 1200 euroa käteen kaikille Suomen kansalaisille. Allekirjoita adressi! Adressit.com - osoitteesta löytyy.
Ilman sitähän ei saada selville, että miksi juuri sinun kohdallasi juttu näyttää tämmöiseltä - ja siis mimmoiselta näyttää ja mitä sinulle tapahtunut.
Ilman sitä ei asianajajakaan voisi viedä juttuasi eteenpäin, mutta nyt aletaan kartoittaa suomalaisten tilannetta.
Aborttibloggarikin ottaa vastaan elämänkertoja - kirjoittakaa sille. Se lukee niitä ja sillä taitaa olla joku vanha asianajotoimisto taustalla.
Sen tiedot löytyy varmaan netistä. Sekin voi ehkä auttaa sua tekemään oikeita kysymyksiä elämästäsi, vaikka ei olekaan mikään terapeutti!
Menkääs sen blogiin katsomaan! Riittääkö teillä bollaa ymmärtää mitä se ajaa takaa ja mikä sen metodi on?
käydä, saan kumminkin kuukaudessa siitä ilosta 929€ eläkettä verottomana.
Eläkejärjestelmää ei enää ole, kun olen virallisessa eläkeiässä, siksi työhönpaluu ei kannata.
Mut kysymys, pesenkö hampaani nyt? Käynkö suihkussa?