Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna Mtt, en puhu yhtään mitään ellei kysytä.

Vierailija
19.09.2011 |

Ja kysyttäessäkin vastaan ympäripyöreitä tai asioita, joilla ei ole mitään merkitystä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sinun sanojasi ei voida vääristää.

Vierailija
2/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun uusvanha-hoitaja. Että eiköhän niillä riitä puoleksi tunniksi puhuttavaa ihan keskenään, minä kuuntelen sujuvasti.

Tosin voin laittaa kännykästä nauhoituksen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat niin totta kai tehdä, miksi tällainen aloitus? Siitä 45 minuutista voi tulla vähän tylsää, mutta ei siellä ole pakko puhua.

Hetkinen, eikös Psykomammalla ole aiemminkin ollut tällainen aloitus? :D

Vierailija
4/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin 5min menee, kun se kirjoittaa mulle uuden reseptin, en viitsi etsiä vanhaa uusittavaksi.

Ja niitä kaikkiahan kiinnostaa vain se, että olenko minä hullu, niin voinevat varmaan pohtia sitä kolmestaan, ei kai ne mua siihen tartte?

Vierailija
5/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat niin totta kai tehdä, miksi tällainen aloitus? Siitä 45 minuutista voi tulla vähän tylsää, mutta ei siellä ole pakko puhua.

Hetkinen, eikös Psykomammalla ole aiemminkin ollut tällainen aloitus? :D

kun sillä on mtt, lekuri tai lastenvalvoja tai mitä sillä nyt kaikkea onkaan. Sitten seuraavana päivänä se raportoi, kuinka se oli tehnyt sitätätä ja tuota ja huutanut ja rääkynyt siellä missä sitten olikaan. Eli ei kuitenkaan malta pitää turpaansa kiinni.

Mutta periaatteessa ihan sama. Mielenterveyshoitaja taitaa olla vaan tyytyväinen, jos Psykomamma pysyy vaiti. Sillehän on ihan sama, puhuuko toinen vai ei, palkan saa joka tapauksessa.

Vierailija
6/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ADHD, pystyn kyllä olemaan paikallani vaikka päivän jos ei ala kusettamaan.

Vierailija
7/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ls-sossu tulee kans, mutta ens kerralla, jos sitä tulee anna taas palaa ja helvetti on irti.

Meneeköhän hoitsu taas vaihtoon?

Vierailija
8/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens kerralla ei tartte edes kotoa lähteä, se saa luvan tulla tänne kylään, enkä viitsi siivota.

Vierailija
9/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhun, en käyttäydy kunnolla, aina menee vittuiluksi vaikka kuinka yritän nätisti sanoa.

Vierailija
10/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei voinut puhua, kun ämmän yleissivistys oli neljävuotiaan tasolla ja puhui vaan jostain vanhan Apu-lehden makkarakastikeresepteistä, kunnes kyllästyin ja aloin luennoimaan neurokemiasta.

Vierailija
11/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voiskin huomenna jutella. Ja kun puhun tarpeeksi hitaasti, menee varttitunti kätevästi eilistä ruokalistaa kerratessa.

Olisko muita ideoita, huomenna vissiin sataa vettä.

Vierailija
12/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitustohinoissa, 5min reseptin uusinta. Enää tarttis matskua, millä täyttää 10 min.

Vois vaikka puhua siitä että eläkeyhtiön mielestä mua ei kannata uudelleenkouluttaa.

Jees, puoli tuntia suunniteltu.

Vierailija
13/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että ne muut puhuu ja minä korkeintaan kuuntelen.

Sitä pitääkin vielä miettiä, ehkä pari ongelmallista tilannetta perhe-elämästä, siitä niillä riittää ehkä juttua, kun muka neuvoja antavat.

Vierailija
14/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun "tähän on pakko vastata"-jutun ja menen lekurin huoneesta käytävälle puhumaan, siihen se 10 min sitten meneekin.

Joo, niin mä huomenna teen. Pyydän kaveria soittamaan tai laitan jonkun muistutuksen puhelimeen vastaanoton ajalle.

Vierailija
15/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiseen kysymykseen olkapäitä nostamalla ja jotain "no en mää oikein tiiä".. ja kattelen lattiaan tai seinille.

Vierailija
16/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen miten masennuslääkitys vaikuttaa orgasmin voimakkuuteen, orgasmiherkkyyteen ja seksuaaliseen halukkuuteen.

Siitä voisinkin huomenna kysellä lisää kun on ihan lääkärikin paikalla.

Sossuntätiäkään se tuskin haittaa, varmaan sitäkin aihe kiinnostaa.

Vierailija
17/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin 5min menee, kun se kirjoittaa mulle uuden reseptin, en viitsi etsiä vanhaa uusittavaksi.

Ja niitä kaikkiahan kiinnostaa vain se, että olenko minä hullu, niin voinevat varmaan pohtia sitä kolmestaan, ei kai ne mua siihen tartte?

Kyllä, sä olet niin oikeassa. Ei sua niihin pohdintoihin tarvita. Hivuttaudut vaan keskustelun edetessä lähemmäs ovea ja kohta jo huomaat hiipiväsi käytävällä oven ulkopuolella, josta onkin lyhyt matka vaikkapa lähimpään kahvilaan lueskelemaan päivän lehteä. Huomaiskohan ne lainkaan, että puolessa välissä istuntoa, sua ei näy paikalla. Mä ehdottaisin, että kun sovittu keskusteluaika alkaa olla lopuillaan, niin sä hipsuttelet vähin äänin sen saman reitin takas palaverihuoneeseen ja Voilà! Homma kävi iisisti..tai ainaski kuten leffoissa :DD

t. Spykiatrisen hoidon tarpeessa ollaan

Vierailija
18/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä hyvä..vähänkö hirnun kippurassa täällä olkkarin lattialla lukiessani tätä kommenttia. Oot sä vekkuli ja älykäs potilas, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
19/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en vittuile, vaan en oikeasti tiedä. Miksi jonkun täytyy sielä pakosta käydä? Täällä kun on muutama tällainen avaus ollut, niin jäänyt miettimään.

Vierailija
20/29 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan menemättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan