Häiritsisikö sinua, jos miehesi kävisi salaa alastomien naisten hierottavana?
Siis olettaen, että kyseessä on vain hieronta eikä sen enempää (hoitolassa olisi kameravalvonta siltä varalta, että asiakas yrittäisi mennä pitemmälle). Hieroja olisi tietysti kaunis nuorehko nainen, ruskettunut, hyväkroppainen posliini. Olisiko mielestäsi kyseessä pettäminen? Mitä tekisit saatuasi tietää?
Kommentit (14)
Miksei voi mennä hierojalle, jolla on vaatteet?
Kertokaa vielä, onko tuo mielestänne pettämistä.
ap
Olisihan se pettämistä ja pettämisen halua, sillä tarjolla on kyllä vaatetettujakin hierojia. Pääpointti ei siis liene hieronta vaan alastomuus ja nimenomaan vieraan naisen alastomuus.
Jos mies tekee jotain, minkä tietää loukkaavan minua, hän tekee väärin.
En ehkä ihan täydelliseksi pettämiseksi luokittelisi. (Valehtelu ja salailu on tietysti tavallaan pettämistä) Mutta todella loukkaavaa olisi ja miettisin että kuinka paljon tällainen mies minua arvostaa.
Jos siis ei kertoisi. Harmittaisi salailu, jos sellaiseen syyllistyy. Jos asiasta juteltaisiin, ja tahtoisi mennä, niin eipä minulla siihen vastaan olisi sanomista, haluaisin vaan tietää, että miksei vaatetetut hierojat käy.
Pettämisen tuntuu vähän jokainen määrittelevän itsekseen, ja näistä pitäisikin siksi minusta suhteen alussa tehdä kirjallinen sopimus. Tulee selväksi molempien mielipiteet.
Koska kyseessä todella ei ole mahdollisuuttakaan seksiin yms. en laskisi pettämiseksi, mutta pitäisi suhteeseen sopimattomana (kts. kun ei kerro etukäteen)
en laskisi kuitnekaan pettämiseksi.
jos salaa pitää jotain tehdä, on se huono asia.
häiritsisi kuin miestä se, että minä kävisin alastoman miehen hieronnassa. Eli häiritsisi ja salailtuna asia johtaisi isoon luottamuskriisiin.
ja jos mies kerran siellä salaa olisi käynyt niin sekin tietäisi, että homma ei ole oikein. Ja vaikuttaisi suhteeseen tod näk yhtä paljon kuin varsinainen pettäminenkin, miksi kyllä tuonkin lasken.
Mielestäni ei sinällään ole pettämistä mutta kyllä siinä luottamusongelma syntyisi kun pitäisi alkaa miettiä että mitä muutakin salailee.
Eikä se kyllä mukavalta tuntuisi jos ilman salailuakin tuollaisissa hieronnoissa ravaisi jatkuvasti. Toisaalta voisin itse ostaa hänelle yhden hierontakerran vaikka syntymäpäivälahjaksi.
Ei se nyt ehkä just pettämistä olisi, mutta niljakasta käytöstä josta se ilmeisesti myös valehtelisi.
Pienemi paha se olisi jos ei valehtelisi, vaan kertoisi olleensa stripparin hierottavana. Silti se olisi todella ällöä ja suuttuisin. En kuitenkaan jättäisi vielä sillä perusteella.
Jos valehtelisi asiasta niin se veisi tilanteen astetta vakavammalle tasolle. En silti varmaan eroaisi, mutta ei se todellakaan positiivisesti suhteeseen vaikuttaisi.
Mä olen jo niin vähän rakastunut mieheeni, että todisteet strippareista ja valehtelemisesta lähinnä ärsyttäisivät, pahimmillaan suututtaisivat. En tiedä osaisinko surra asiaa, nuohan olisivat mitä erinomaisimpia oman naaman pesemissyitä sitten jos todella jonain päivänä saan tarpeekseni tästä suhteesta. Pelkkä "mies ei tee kotitöitä eikä kanna vastuuta yhteisten asioiden muistamisesta" ei kuulosta kenestäkään riittävältä eron syyltä.
Siis olettaen, että kyseessä on vain hieronta eikä sen enempää (hoitolassa olisi kameravalvonta siltä varalta, että asiakas yrittäisi mennä pitemmälle). Hieroja olisi tietysti kaunis nuorehko nainen, ruskettunut, hyväkroppainen posliini. Olisiko mielestäsi kyseessä pettäminen? Mitä tekisit saatuasi tietää?
Olipas oudon täsmällinen esimerkki...
Paha sanoa, riippuisi siitä, miten mies reagoisi jäätyään kiinni. Ehkä jättäisin miehen.
T. Niuho