Voitko olla miehen kanssa alasti ja ilman meikkiä häpeilemättä?
Hävettääkö sinua yhtään olla täysin alasti miehen kanssa? Voitko kulkea kotona alasti kirkkaassa päivänvalossa? Jos et pysty, mikä estää? Miten miehesi suhtautuu alastomuuteen?
Kommentit (26)
Mieheni on nähnyt minut näiden vajaan kahdeksan vuoden aikana meikattuna alle 5 kertaa. Alasti lukemattomia kertoja. Emme kulje sisällä alasti, iso talo ja isot lämmityskustannukset joten talvella sisällä on harvoin yli 19 C. Eikä taida kumpikaan nähdä mitään syytä kulkea alasti lämpimämpänäkään vuodenaikana. Mutta kyllähän me saunomme ja sekstailemme.
Mitä hävettävää minulla siis olisi? Oletatko että ihmiset normaalisti kulkevat aina meikissä miehensä edessä? Joo olemme suomalaisia, meillä on sauna, jossa käymme alasti. En yleensä kulje asunnossa alasti naapureiden ja vilun vuoksi, mutta mieheni edessä ei alastomuudessa ole mitään hävettävää.
Aika sairasta, jos meikkaamattomat kasvot ovat hävettävät.
En itse tahnoisi niin estynyttä kumppania. Exän kanssa hengailtiin helteet nakuna, vaikkei mitään malleja olla kumpikaan. Ei tarvi hillua nakuna, mutta haluan kumppanin joka ei tarvi uimapukua kun on kanssani vaikka saunassa.
Helposti. En meikkaa koskaan ja olen mies.
Ei ole koskaan hävettänyt. Ei ent. avioliitossa eikä nykyisessä suhteessa. Olen rintava, reitevä, persevä, vatsakin roikkuu. Ajattelen, että minut on valittu ja kropastakin tykätään. Itsekin tykkään itsestäni.