Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko olla miehen kanssa alasti ja ilman meikkiä häpeilemättä?

Vierailija
19.09.2011 |

Hävettääkö sinua yhtään olla täysin alasti miehen kanssa? Voitko kulkea kotona alasti kirkkaassa päivänvalossa? Jos et pysty, mikä estää? Miten miehesi suhtautuu alastomuuteen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan hävettänyt. Ei ent. avioliitossa eikä nykyisessä suhteessa. Olen rintava, reitevä, persevä, vatsakin roikkuu. Ajattelen, että minut on valittu ja kropastakin tykätään. Itsekin tykkään itsestäni.

Vierailija
22/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nähnyt minut näiden vajaan kahdeksan vuoden aikana meikattuna alle 5 kertaa. Alasti lukemattomia kertoja. Emme kulje sisällä alasti, iso talo ja isot lämmityskustannukset joten talvella sisällä on harvoin yli 19 C. Eikä taida kumpikaan nähdä mitään syytä kulkea alasti lämpimämpänäkään vuodenaikana. Mutta kyllähän me saunomme ja sekstailemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää minulla siis olisi? Oletatko että ihmiset normaalisti kulkevat aina meikissä miehensä edessä? Joo olemme suomalaisia, meillä on sauna, jossa käymme alasti. En yleensä kulje asunnossa alasti naapureiden ja vilun vuoksi, mutta mieheni edessä ei alastomuudessa ole mitään hävettävää.

Vierailija
24/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta, jos meikkaamattomat kasvot ovat hävettävät.

Vierailija
25/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tahnoisi niin estynyttä kumppania. Exän kanssa hengailtiin helteet nakuna, vaikkei mitään malleja olla kumpikaan. Ei tarvi hillua nakuna, mutta haluan kumppanin joka ei tarvi uimapukua kun on kanssani vaikka saunassa.

Vierailija
26/26 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En meikkaa koskaan ja olen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän